تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

حجت الاسلام طهماسبی : ساخت سد معشوره برای حل بیکاری کوهدشت ضروری است

  • کد خبر : 45397
  • 10 اسفند 1392 - 20:54

  امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت:ساخت سد معشوره که این روزها شایعات زیادی در مورد آن مطرح می شود برای کوهدشت امری ضروری است تا قسمتی از مشکلات بیکاری جوانان را حل کند. به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت با […]

 

امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت:ساخت سد معشوره که این روزها شایعات زیادی در مورد آن مطرح می شود برای کوهدشت امری ضروری است تا قسمتی از مشکلات بیکاری جوانان را حل کند.

به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: نازل شدن قرآن از عالم غیب بر وجود مقدس پیامبر(ص) چراغی است برای پرهیزگاران و متقین که با تکیه بر این کتاب هدایتگر راه سعادت را دریابند.

وی افزود: رسول خدا(ص) بهترین الگوه برای مسلمانان و مردم جهان است تا با تبعیت از راه و روش زندگی آن مرد الهی به خوشبختی در دو دنیا برسند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت تصریح کرد: در یک خانواده پدر به عنوان سرپرست و رهبر خانواده است که اعضای خانواده باید از پدر پیروی کنند تا خانواده نظم خود را داشته باشد.

وی عنوان کرد: وجود محبت میان پدر، مادر و فرزندان در یک خانواده  ملاک زندگی الهی است و باید اعضای خانواده با محبت و عشق با هم رفتار کنند.

حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سه مسئله تولید، توزیع و مصرف با همکاری بانک و اداره بازرگانی و تعزیرات  و کمیته امداد نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه  دارند.

وی بیان کرد: بانک ها باید با نظارت دقیق به بهترین شکل تسهیلات به مردم ارائه کنند تا مردم بتوانند با دریافت تسهیلات مشکلات زندگی خود را حل کنند.

وی افزود: قسمت مهمی که نقش اثرگذار در این سیکل دارد اداره بازرگانی است که باید با نظارت و بالابردن کیفیت محصولات، حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و شرایطی ایجاد کند تا کالای توزیع شده به راحتی به دست مردم برسد.

امام جمعه کوهدشت اظهار کرد: کمیته امداد سومین قسمتی است که در این سیکل و زنجیره اثرگذار است و باید با شناخت قشر محروم و نیازمند جامعه به آنان یاری کند.

حجت الاسلام طهماسبی  بیان کرد: ساخت سد معشوره که این روزها شایعت زیادی درباره آن مطرح می شود امری ضروری است برای منطقه تا قسمتی از مشکلات بیکاری جوانان را حل کند.

وی افزود: با معاون وزیر نیرو درباره ضرورت ساخت این سد صحبت هایی کردیم و امیدوارم که ساخت این سد انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. طوماری با صدهزار امضاء به تهران بفرستم

  2. ما که ۱۰۰سال دیگه صنعتی نمیشیم پس حداقل مسئولین بذارن از آبی که متعلق به خودمون هست استفاده کنیم یه کشاورز ی داشته باشیم .

  3. توقف این کار هیچ ربطی به هیچ کس ندارد و از کم کاری فلان نماینده نمی باشد بلکه فقط از شانس بد مردم کوهدشت ساخت این سد مصادف شد با خشک شدن چند رود مهم در کشور که از روی بی برنامگی دولتهای گذشته ساخته شده بود و همچنین از همه مهمتر انتقال آب خوزستان به مرکز ایران که با اعتراض و اعتصاب مردم خوزستان همراه بود که مسئولین جدید به خوزستانیها (یواشکی ،در گوشی)قول دادند که انتقال آب برای آشامیدن است وبه اندازه بر میدارند ولی در عوض آن تمام سدهای بالا دستی تعطیل میشود داستان همین است حال خواستم کمکتان کنم واز داستان باخبر شوید

    • حرف منطقی‌ زدید، اگه مردم کوهدشت هم یه چند وقت اعتراض مسالمت آمیز داشته باشن شاید اینجوری صداشون به گوش مسئولین برسه و اینکه یه پشتوانه می‌شه برای نمایندگان استان تا در مورد این مسئله مانور بدهند. ما هنوز یاد نگرفتیم که این کار از دست یه نفر بر نمیاد و باید خود مردمم حرکات سیاسی بلد باشن و انجام بدن،واسه انتخابات که می‌شه مردم به همسایشونم بی‌احترامی می‌کنن راجب رأی که حق هر فرد هستش اما واسه مسٔله به این مهمی‌ هیچ کاری بلد نیستیم، البته بچهای فعال شهرمونم باید ترتیب این اعتراض مسالمت آمیزو باید بدن و هدایتش کنن.

    • ببخشید آب الیگودز وبختیاری نه آ ب خوزستان ، خوزستان کنار خلیج فارس است اگر دولت بخواهد آ ب نامحدود دریا ر ا برایش پمپاژ میکند

  4. تا نگرید ابــر کی خنــدد چمــن*****تـا نگریـد طفل، کـی نوشــد لبن
    طفـل یک روزه، همی داند طریـق*****کـه بگریـم، تـا رسد دایـه شفیـق
    تـو نمی‌دانـی، که دایه‌ی دایــگان*****کـم دهد بی گریه، شیرت رایـگان

  5. از زحمات جناب ملکشاهی در جهت رفع بیکاری شهرستان و اشتغال جوانان سپاسگذارم

    • آقای بازوند شما هم که مدام تقدیر و تشکر می کنید که صد البته کار بدی نیست اما پاچه خواری هم حدی داره.
      کدوم اشتغال نکنه این اداره تازه تأسیس خیریه رومشکان رو می گی که اون هم چند نفر از فامیلای نماینده دارن شب و روز برای مردم فقیر رومشکان زحمت می کشن.
      یا از همون خاور جنابعالی که الان دارد خاک می خورد…

    • آقا امین احتمالاً آقای ملکشاهی فقط برا شما کار جور کرده باشه
      حتی از زمان تصدی ایشون یک فرصت شغلی هم ایجاد نشده
      لطفاً مطالبی درج کنید که موجب تحیر همگان نشود
      از کارگرای معشور ه ، پمپاژ طرهان و … که حتی بیمه بیکاری هم بهشون تعلق نمی گیره عذر خواهی کنید!!!

    • کدوم کار ؟آدم بیکار.

    • چه ربطی داره ،در تمام موضوعات ورود پیدا میکنی و چند کلمه کلیشه ای را مینویسی؟، منتظری جایی استخدام بشی؟قضیه تعطیلی معشوره همه وجدانهای بیدار را نگران کرده.

  6. ما مردم طرهان هم به یاری شما خواهیم امد به شرطی که شما هم برای احیای دوباره ی سد سیمره سر طرهان به کمک ما بیایید ما هم میخواهیم اعتصاب کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.