تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

قهرمان جهان ، جایزه بزرگ فیلا را به کوهدشت آورد

  • کد خبر : 45399
  • 10 اسفند 1392 - 23:15

  تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا که  از صبح امروز (شنبه) در شهر زومباتلی مجارستان آغاز شده بود، توسط طالب نعمت پور صاحب مدال طلا شد، سعید عبدولی و بشیرباباجان زاده به مدال نقره دست یافتند و امید نوروزی صاحب مدال برنز شد. به گزارش […]

 

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا که  از صبح امروز (شنبه) در شهر زومباتلی مجارستان آغاز شده بود، توسط طالب نعمت پور صاحب مدال طلا شد، سعید عبدولی و بشیرباباجان زاده به مدال نقره دست یافتند و امید نوروزی صاحب مدال برنز شد.
 
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک امره کوش از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم نیز زپیورکا از مجارستان را ۳ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، عبدولی در این مرحله نیز ویکتور نمس از صربستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت،  وی در دیدار نهایی مقابل مارک مادسن کشتی گیر مطرح دانمارکی در حالی که مسابقه با نتیجه صفر بر صفر پیش می رفت توسط داوران سه اخطاره شد و به مدال نقره بسنده کرد. داوران این مسابقه معتقد بودند که عبدولی در خاک مرتکب خطا شده است.

در وزن ۸۵ کیلوگرم طالب نعمت پور در دور نخست تسوروماکی از ژاپن را ۲ بر صفر شکست داد. وی در دور دوم راموس کورستاد از نروژ را ۷ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. نعمت پور در دیدار فینال مقابل روبرتی کوبیاشویلی از گرجستان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در این وزن سامان عزیزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب ویکتور لورینچ از مجارستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل هموطن خود، عزیزی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر ژوزف نونایف از مجارستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد بالینت لام از مجارستان گذشت. باباجان‌زاده در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر یک از سد یوهان یورن از سوئد نفر سوم المپیک گذشت و انتقام المپیک لندن را از وی گرفت. وی در دیدار فینال مقابل رضا کایالپ قهرمان جهان از کشور ترکیه  به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده حاضر نشد و به مدال نقره دست یافت.

همچنین قاسم رضایی نیز در این وزن پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل کاجایا از گرجستان در دور دوم مقابل باردوس از مجارستان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر کشتی نگرفت.

 امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز در دور نخست ماکسیموویچ از صربستان را ۵ بر ۲ شکست داد اما در دور دوم در یک غافلگیری ۲ بر صفر مغلوب داور استفانک از صربستان شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نوروزی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در رقابت‌های شانس مجدد با پیروزی بر تیمورف از اوکراین و کشتی گیر دانمارکی به دیدار رده‌بندی راه یافت. نوروزی در دیدار رده بندی مقابل والیماکی از فنلاند به برتری دست یافت و به مدال برنز رسید.

رقابت های چهار وزن دوم این مسابقات فردا(یکشنبه) برگزار می شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 38در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۸
  1. درود بر نعمت پور قهرمان ……..مانا باشی

  2. بمارک بو برا زور آوارم

  3. دورود دورود دورود افتخار بزرگ ایران

  4. همچنان پیروز وسربلند باشی

  5. درود بر تو قهرمان

  6. سلام،به این قهرمان دلاور ودلاور پروران کوهدشت تبریک میگوییم.یکی از شاخصهای توسعه وتلطیف فرهنگ عمومی جامعه توسعه ورزش بخصوص ورزش حرفه ای وقهرمانی است.تشکر ازآقا داریوش وسایت میرملاس

  7. خسته نباشی دلاور به امید موفقیتهای آینده و المپیک

  8. خسته نباشی دلاور

  9. طالب جان سلام و تبریک.گرچه قهرمانیهای تو مثل تیم بارسلون تکراری شده ولی به این تکرار افتخار وبا آن انرژی میگیریم همیشه ایام شاد باشی و در حرکت دوار به دور از غم .و دعا میکنیم که در المپیک قصه ورزشیت با اول شدن به جمع بندی برسد. دعای ما بدرقه راهت دایی طالب

  10. درود بر افتخار کوهدشت طالب همیشه قهرمان به امید قهرمانی در المپیک

  11. تبریک به دلاور همیشگی طالب عزیز…

  12. درود برا این شیرمرد دلیرکه هموار ه برای این کشور افتخار آفرین بوده است
    “دلاور مردی ازخطه ی کونانی”

  13. درود بر دلاوران طرهان طالب نعمت پور و عبدولی

  14. ماشاالله طالب…
    چشم بدت کور باشه دلاور

  15. سلام و تبریک به طالب عزیز و قهرمان
    براى لحظه اى غم از دست دان سد معشوره رو از خاطرمون بردى برادر!

    • آره واقعا یه خورده باعث تسکین دردامون شد…! به برادر عزیزم طالب تبریک می گویم که باز هم مثل همیشه باعث افتخار مردمان این شهر غم گرفته است.

  16. درود بر طالب نعمت پور خسته نباشی قهرمان
    به همه هم استانیهایم مخصوصا شهر قهرمان پرور کوهدشت تبریک میگویم
    سرفراز باشی میهن من……….

  17. درودبرطالب نعمت پورواقعاخسته نباشی

  18. خسته نباشی پهلوان. درود بر این همه غیرت و مردانگی ان شاء الله تا آخر عمر بر مرام پهلوانیت مثل |پوریای ولی باقی بمانی

  19. درود خدا بر قهرمان خستگی ناپذیر طلب نعمت پور عزیز که همیشه باعث افتخار ما کوهدشتی ها است ودر هر شهری به خود می بالیم از این که همشهری طالب نعمت پور هستیم .طالب جان از ته دل برای پیروزی شما در المپیک آینده دعا می کنم همیشه پیروز سربلند باشید انشاالله.

  20. قهرمان دسخوش .

  21. افتادگان را دستگیری کن تا همچنان سربلند باقی بمانی

  22. خسته نباشی دلاور خسته نباشی قهرمان دوست دارم که تو این سال پرچم کوهدشتو بالا بردی واقعا لیاقتشو داری اگه بزارن

  23. به لطف خداوند متعال بار دیگر شاهد تبلورغیرت، عزت و توانمندی جوان مومن و ورزشکار شهرمان در رقابت های جایزه بزرگ فیلا بودیم و این جوان سربلند و غرورآفرین با افتخار آفرینی خود دل ملت را شاد ساخت و ثابت کرد با غیرت، اقتدار و توکل به خداوند می‌تواند درهرعرصه ای جهانی سربلند و پیروز باشد. به امید قهرمانی در المپیک .

    این موفقیت گوشه ای از ظرفیت و استعدادهای شگرف فرزندان این سرزمین و استان لرستان است که نشان از تلاشی هدفمند، منظم و کارآمد را به همراه دارد.

  24. واقعا خسته نباشی پهلوان کوهدشتی باز هم سر افرازمان کردی قهرمان

  25. قهرمان منه نوین
    خدا قوت
    افتخار کوهدشت
    بازم افتخار
    تبریک به همه

  26. با سلام و درود بر شما قهرمان شایسته همشهری که با این پیروزی غرور آفرین باعث شادی و سربلندی
    کوهدشت ، لرستان و ایران شده ای،همیشه پیروز باشی و کامیاب ” انشاءالله”
    ۰۴ مارس ۲۰۱۴ – قزاقستان

  27. تبریک میگم به طالب همیشه قهرمان. مانا باشی پهلوان

  28. با سلام و آرزوی موفقیت برای این دلاور با غیرت. پاینده و سربلند باشید.

  29. خدا قوت دلاور

  30. کر داوت و دور سرت

  31. پهلوان مبارکت بو دلاور لرستانی

  32. خسته نوین شیر دلاور

  33. منه خر سرت.

  34. منم بعنوان یک همشهری این افتخارات پیاپی را ب پهلوان شهرمون تبریک میگم

  35. این پیروزی رو به خانواده نعمت پور و جامعه ورزشی کوهدشت قهرمان پرور تبریک میگم… پهلوان دست مریزاد..

  36. دست نیژی شیره کُرّ، خدا کارمی کردیه برسینه جایی ستیخ هنجس ئو ویزنیار بنین إ ژیر پا، تو هناسی کوئشت ئو گاله ۱۲ هزار ساله میرملاسی، کوئشت بمارکت بو إی سربرزیه…

  37. درود بر دلاوران طرهان :طالب وسعید.انشا الله که همیشه سربلند باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.