تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تولید فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» با محوریت عملیات حاج عمران

  • کد خبر : 45431
  • 11 اسفند 1392 - 14:28

  به گزارش خبرنگار میرملاس، فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» با موضوع دفاع مقدس و به نویسندگی فرهاد پاک نیا در استان لرستان تولید می شود. فرهاد پاک نیا، نویسنده این فیلم امروز(یکشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ و ایثار شهادت با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا‌ مهم ترین هدف این فیلم است. […]

 

به گزارش خبرنگار میرملاس، فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» با موضوع دفاع مقدس و به نویسندگی فرهاد پاک نیا در استان لرستان تولید می شود.

فرهاد پاک نیا، نویسنده این فیلم امروز(یکشنبه) در جمع خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ و ایثار شهادت با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا‌ مهم ترین هدف این فیلم است.

وی افزود: این فیلم بر اساس عملیات حاج عمران در دوران دفاع مقدس نویسندگی شده است.

پاک نیا اظهار داشت: جهت تهیه این فیلم نامه بیش از چهار سال تحقیق و پژوهش شده است.

وی ادامه داد: ضبط این فیلم در اوایل سال ۹۳ شروع در استان لرستان شروع می شود.

پاک نیا با بیان این که در عملیات حاج عمران در دوران توسط رزمندگان استان های لرستان، کردستان، تهران و آذربایجان غربی برگزارشده، افزود: در این فیلم نیز نقش‌های اصلی فیلم با بازی چند نفر از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور و هنرمندان استان‌های لرستان، کردستان، آذربایجان غربی خواهند بود.

گفتنی است، عملیات حاج عمران، عملیاتی بسیار مهم و حساس و از نظر راهبردی یکی از مهم‌ترین فرازهای دفاعی ملت مسلمان ایران خصوصاً دلاور‌مردان لرستانی محسوب می شود.

 

تهیه خبر:امل عباس رستمی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلحشور

  2. کاشکی یک فیلم هم در با ره ی راز محروم ماندن لرستان پس از عبور چهل سال از انقلا ب اسلا می تدوین و تدارک دیده می شد تا لا اقل می فهمیدیم چرا با ید مثلا این استان بالا ترین رکورد بیکاری و فلا کت را دا شته با شد . کاش در با ره ی این همه ظلم این همه با ند با زی مقدس . کاش در با ره ی هجوم مردم در هنگام نا مه پرانی برای ریس جمهوران فیلمی روی پرده می رفت و پس پرده ی استحمار را فاش می سا خت . همه می دا نیم که دلا وران این آب و خاک در جبهه ها چه کرده اند اما سهم ما در جبهه ی اقتصاد در جبهه ی فر هنگ در جبهه ی رفاه چیست . علل روند رو به رشد پدیده هایی مثل کلا هبرداری و سرقت چیست . علل گریز از قانون چیست . چرا ما هنوز از جنگ و فرهنگ ستیزش بیش از صلح و امنیت استقبال می کنیم .

    کاش یک فیلم در با ره ی مردم شیعه در عراق ساخته می شد و نشان می دادند که آنان از رویارویی با ما چه اندازه درد کشیده اند و اصلا آن سوی جبهه ی ما کسانی که دوست نداشته اند با ما بجنگند چگونه در جنگ شر کت کرده اند و اسرار دوستان شیعه و حتی برادران مسلمان اهل تسنن در این جنگ چه بوده آیا تمام کسا نی که در جبهه ی مقابل ما کشته شده اند همه بعثیان کا فر بوده اند اگر نبوده اند . آیا ساختن یک فیلم انسانی در این زمینه بدون حب و بغض و کینه بیشتر به صلا ح اسلا م و مسلمانان نیست .امید وارم فیلم های سا ختار شکن نه مثل فیلم های ده نمکی که سطحی و حتی مبتذل به نظر می رسند سا خته شوند . و در آن ها انسانیت و حقیقت مد نظر با شد نه ایدئولوژیک افراطی که همه چیز را یا سیاه سیاه می بیند و یا سفید سفید . و کیست که نداند که در جنگ گاهی با ید دورگه ها را هم در نظر گرفت کسا نی که از کشتن انسان ها به سادگی خوشحال نمی شوند و دشمنان خود را ابتدا دوست دارند و و برایشان از ته دل آرزوی هدایت و رشد می کنند و » گاه از سر درد به میدان می روند دردی بزرگ که قابل وصف نیست و جاویدان است .

  3. دیگر از دغدغه ی جنگ به تنگ آمده ایم ————–از ریا و جدل و رنگ به تنگ آمده ایم

  4. باتشکر از شما
    لطفا ازاسامی رزمندگان وشهدا که در این عملیات شرکت کرده اند استفاده شود.

  5. باسلام خدمت دست اندرگاران این سایت وتشکر از اقای فرهاد پاکنیا هنرمند وفیلم ساز عزیز لرستانی انشالاه همیشه در کارهایتان موفق باشید بر ایتان از صمیم قلبم دعا می کنم که در این فیلم موفق بیاشید.

  6. سلام آقای پاکنیا خسته نباشی……………………………………………………………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.