- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دعوتنامه عمومی روز فرهنگ لرستان در پایتخت

 

 

81066925-5536519

*

دعوتنامه عمومی برای تمام لرستانی های گرامی *

با سلام و احترام حوزه فرهنگ و هنر به عنوان مواد اشتغال پایدار در افزایش تولیدات ملی نقش موثری دارد و از آنجایی که توانمندی دانشجویانی که علم و اندیشه را در کنار مهارت و خلاقیت فرا می گیرند، خود زمینه ساز اشتغال زایی و کار آفرینی خواهد بود. برگزاری “ نخستین جشنواره ملی عرضه و فروش آثار و تولیدات دانشجویی فرهنگ وهنر” با شعار “هنر جویان کار آفرین” بهانه ای است تا عزم راسخ و نوآوری این سرمایه های عظیم میهن اسلامی را به نظاره بنشینم. بدینوسیله از شما فرهیخته گرامی دعوت می شود در مراسمی که در روز ۹۲/۱۲/۱۵ به استان لرستان در این جشنواره اختصاص یافته است حضور به هم رسانید.

زمان: پنجشنبه ۹۲/۱۲/۱۵ ساعت ۱۰ صبح مکان: تهران بلوار کشاورز، خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کودکان پرورش فکری کودکان و نوجوانان

*

 نخستین جشنواره عرضه و فروش آثار تولیدی دانشجویان فرهنگ و هنر که عصر شنبه در سالن شهید بهنام محمودی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد، علاوه بر وزیر ارشاد، مهدی پورعباس رئیس دانشکده جامعه علمی و کاربردی، حمید شاه آبادی مشاور هنری وزیر ارشاد و رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور و رامین مهمانپرست و تنی چند از هنرمندان کشور گشایش یافت.

*