تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

۱۵ اسفند؛ روز فرهنگ لرستان در پایتخت/همراه با اجرای گروه موسیقی “سیمره”

  • کد خبر : 45508
  • 12 اسفند 1392 - 23:46

  نخستین جشنواره عرضه و فروش آثار تولیدی دانشجویان فرهنگ و هنر عصر شنبه در سالن شهید بهنام محمودی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد. این مراسم  با حضور وزیر ارشاد، مهدی پورعباس رئیس دانشکده جامعه علمی و کاربردی، حمید شاه آبادی مشاور هنری وزیر ارشاد و رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ […]

 

نخستین جشنواره عرضه و فروش آثار تولیدی دانشجویان فرهنگ و هنر عصر شنبه در سالن شهید بهنام محمودی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد. این مراسم  با حضور وزیر ارشاد، مهدی پورعباس رئیس دانشکده جامعه علمی و کاربردی، حمید شاه آبادی مشاور هنری وزیر ارشاد و رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور و رامین مهمانپرست و تنی چند از هنرمندان کشور برگزارگردید.

گفتنی است در این جشنواره جهت معرفی آثار تولیدی دانشجویان فرهنگ و هنر استان لرستان غرفه هایی اختصاص داده شده است که به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت، علاوه بر معرفی آثار، برنامه های جنبی با حضور چهره های مطرح استانی و کشوری نیز در این جشنواره برگزار خواهد شد.

در همین راستا  صید جعفر جمشیدی، رئیس هیئت موسس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت ،با ارسال دعوت نامه ای عمومی از تمامی علاقمندان به فرهنگ لرستان، جهت شرکت در این جشنواره دعوت نموده است.

 

دعوتنامه عمومی برای تمام لرستانی های گرامی

با سلام و احترام؛

   حوزه فرهنگ و هنر به عنوان مواد اشتغال پایدار در افزایش تولیدات ملی نقش موثری دارد و از آنجایی که توانمندی دانشجویانی که علم و اندیشه را در کنار مهارت و خلاقیت فرا می گیرند، خود زمینه ساز اشتغال زایی و کار آفرینی خواهد بود. برگزاری ” نخستین جشنواره ملی عرضه و فروش آثار و تولیدات دانشجویی فرهنگ وهنر“  با شعار ”هنر جویان کار آفرین“  بهانه ای است تا عزم راسخ و نوآوری این سرمایه های عظیم میهن اسلامی را به نظاره بنشینم. بدینوسیله از شما فرهیخته گرامی دعوت می شود در مراسمی که در روزپنجشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۱۵ به استان لرستان در این جشنواره اختصاص یافته است حضور به هم رسانید.

 

برنامه های روز فرهنگ لرستان :

    تلاوت قرآن
۱ – سخنرانی صید جعفر جمشیدی رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت واحد ۱ لرستان-
۲ – اجرای موسیقی گروه نوای سیمره به خوانندگی مهران غضنفری-”صبح“
۳ – نمایش کلیپ گردشگری استان لرستان
۴ – کارگاه تخصصی کاربرد و تنوع نشانه در طراحی گرافیک ایران- سخنران :” علی آقا حسین پور”
۵  -اجرای موسیقی گروه نوای سیمره” عصر“

 

زمان: پنجشنبه ۹۲/۱۲/۱۵ ساعت ۱۰ صبح مکان: تهران بلوار کشاورز، خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. سلام و سپاس از جناب جمشیدی و استاد علیآقا حسینپور در جهت زحمات فراوانی که در این راستا کشیدن و مجدداً تشکر ویژه از جناب جمشیدی جهت متقبل شدن هزینه های چندین میلیونی این جشنواره
    امیدوارم دیگر مسئولین نیز بهاء بدن و عزیزانی که دعوت میشن به این جشنواره مخصوصاً شخصیت های مهمتری((جناب محسن رضایی و آقایان ملکشاهی و دوستی)) که دستی اون بالا بالا دارن و میتونن به هنر و هنرمندان کوهدشتی کمک کنن کوتاهی نکنن و خداوکیلی هر اقدام و کمکی که میتونن انجام بدن
    با تشکر از مدیر محترم سایت

  2. باسلام
    کار هنرى بسیار بزرگى ست موفق و پایدار باشید

  3. احسنت موفق باشید جناب آقای جمشیدی

  4. باسلام خدمت شما آقای جمشیدی :مابعنوان کوهدشتی ودانشجوی که در شهرستان خودمون تحصیل می کنم خیلی خوشحالم که کوهدشت هم بلاخره دانشگاه دارشد ولی آقای جمشیدی انتقادی که از حضرت عالی ویا بعنوان خواهشی که داریم کمی درمورد این کارمنداتون همه خوبن همه بزرگوارن وهمه زحمت می کشن ولی درمورد خانم …. خواهشآبه عنوان یک دوست ودلسوز که شمابسیار بسیار برام قابل ارزش واحترام هستید تجدیدنظر یایه تذکری نسبت به برخورد ورفتار این خانم بادانشجوهاتون داشته باشید.ممنون

  5. موفق باشید ،مشاغل خانگی عرصه بهتری برای اشتغال است،تا پنجاه میلیون هم وام مدهند

  6. سلام بر صید جعفر جمشیدی عزیز آینده تابناکی رابرایت آرزو می کنم

  7. انشاالله که همیشه سربلند باشید

  8. درود بر آقای جمشیدی بزرگوار
    درود بر آقای حسین پور عزیز
    با تشکر و سپاس فراوان از شما که به فکر دانشجویان و از همه مهتر کوهدشت عزیزمان هستید و سپاس فراوان از جناب آقای جمشیدی بزرگوار که این نعمت بزرگ دانشگاه علمی کاربردی را در خدمت ما مردم کوهدشت گذاشته است و توانسته در پیش بردن گرافیک و هنر در کوهدشت تاثیر گذار باشد و برای خیلی از کسانی که شرایط رفتن به شهرهای دیگر را ندارند بتوانند در کوهدشت ادامه تحصیل دهند بخصوص در رشته ی گرافیک .
    با آرزوی موفقیت و سربلندی همه شما عزیزان و دوستداران هنر

  9. آفرین و خسته نباشید میگم خدمت همشهری گرامی که با این کارش باعث شناسایی هنر و کارهای خوب شهرمان به دیگر هموطنان شده است. اگر فرصتی باشد حتما در جشنواره شرکت خواهم کرد.

  10. جناب آقای جمشیدی:
    تلاش در جهت زدودن غبار محرومیت از مردم این دیار کاری بس شایسته است. غباری که به واسطه ناملامیاتی که همگان بر آن آگاهند، چهره مردم این دیار را در بسیاری موارد کدر کرده است. شکی نیست که کاراهایی از این دست میتواند در شناساندن چهره ای متفاوت از این مردم نجیب مثمر ثمر باشد. ضمن تشکراز تمامی دست اندر کاران این کار فرهنگی، برای شما و همکارانتان آرزوی موفقیت دارم.

  11. جمیعن موفق باشید …

  12. جناب آقای جمشیدی
    با سلام
    یکی از دغدغه های فعلی جامعه ایرانی بی توجهی به بخش فرهنگ است که خوشبختانه در جلسات اخیر مجلس خبرگان رهبری و نیز در فرمایشات رهبر عزیزمان به صورت ویژه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت .
    غنای فرهنگ و زیر ساخت های فرهنگی لرستان بر هیچ ایرانی و محقق فرهنگ شناسی پوشیده نیست .
    ممنون از کار بزرگ و حرکت آگاهانه جنابعالی و همکاران عزیزتان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.