- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۱۵ اسفند؛ روز فرهنگ لرستان در پایتخت/همراه با اجرای گروه موسیقی “سیمره”

 

نخستین جشنواره عرضه و فروش آثار تولیدی دانشجویان فرهنگ و هنر عصر شنبه در سالن شهید بهنام محمودی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد. این مراسم  با حضور وزیر ارشاد، مهدی پورعباس رئیس دانشکده جامعه علمی و کاربردی، حمید شاه آبادی مشاور هنری وزیر ارشاد و رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور و رامین مهمانپرست و تنی چند از هنرمندان کشور برگزارگردید.

گفتنی است در این جشنواره جهت معرفی آثار تولیدی دانشجویان فرهنگ و هنر استان لرستان غرفه هایی اختصاص داده شده است که به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت، علاوه بر معرفی آثار، برنامه های جنبی با حضور چهره های مطرح استانی و کشوری نیز در این جشنواره برگزار خواهد شد.

در همین راستا  صید جعفر جمشیدی، رئیس هیئت موسس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت ،با ارسال دعوت نامه ای عمومی از تمامی علاقمندان به فرهنگ لرستان، جهت شرکت در این جشنواره دعوت نموده است.

 

دعوتنامه عمومی برای تمام لرستانی های گرامی

با سلام و احترام؛

   حوزه فرهنگ و هنر به عنوان مواد اشتغال پایدار در افزایش تولیدات ملی نقش موثری دارد و از آنجایی که توانمندی دانشجویانی که علم و اندیشه را در کنار مهارت و خلاقیت فرا می گیرند، خود زمینه ساز اشتغال زایی و کار آفرینی خواهد بود. برگزاری ” نخستین جشنواره ملی عرضه و فروش آثار و تولیدات دانشجویی فرهنگ وهنر“  با شعار ”هنر جویان کار آفرین“  بهانه ای است تا عزم راسخ و نوآوری این سرمایه های عظیم میهن اسلامی را به نظاره بنشینم. بدینوسیله از شما فرهیخته گرامی دعوت می شود در مراسمی که در روزپنجشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۱۵ به استان لرستان در این جشنواره اختصاص یافته است حضور به هم رسانید.

 

برنامه های روز فرهنگ لرستان :

    تلاوت قرآن
۱ – سخنرانی صید جعفر جمشیدی رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت واحد ۱ لرستان-
۲ – اجرای موسیقی گروه نوای سیمره به خوانندگی مهران غضنفری-”صبح“
۳ – نمایش کلیپ گردشگری استان لرستان
۴ – کارگاه تخصصی کاربرد و تنوع نشانه در طراحی گرافیک ایران- سخنران :” علی آقا حسین پور”
۵  -اجرای موسیقی گروه نوای سیمره” عصر“

 

زمان: پنجشنبه ۹۲/۱۲/۱۵ ساعت ۱۰ صبح مکان: تهران بلوار کشاورز، خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان