- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازدید مدیرکل صندوق امام رضا (ع) استان تهران از دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مجید امرائی مدیرکل صندوق امام رضا (ع) استان تهران با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید چمران تهران از روند برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بازدید کرد.

به نقل از  کمیته اطلاع رسانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت مجید امرائی هدف از این بازدید را فراهم نمودن زمینه گسترش مشاغل خانگی عنوان و گفت : در سراسر جهان مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال و درآمد است.

وی در حین  بازدید از سایت برگزاری مسابقات خیاطی و قنادی اظهار داشت: دارندگان کارت مهارت فنی و حرفه ا ی در زمینه صنایع غذایی حرفه های نبات پزی،شیرینی پزی و تهیه شکلات و حرفه های قیطان دوزی، قلابدوزی، چهل تکه دوزی و بیش از ۲۰ حرفه دیگر در زمینه رودوزی های سنتی می توانند برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

مدیرکل صندوق امام رضا (ع) استان تهران با بیان اینکه میانگین تسهیلات اعطایی ۳۰میلیون ریال می باشد عنوان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به www.mashaghelkhanegi.ir [1] از شرایط و مدارک لازم مطلع شوند.

مجید امرائی ادامه داد: متقاضیان محترم بعد از ثبت نام در سایت و دریافت کد رهگیری جهت تشکیل پرونده  و معرفی به بانک به صندوق مهر امام رضا (ع) واقع در خیابان کارگر شمالی- فرصت شیرازی-نبش پیام آوران- پلاک ۲۳ مراجعه نمایند.

در ادامه این بازدید شیرمحمدی معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه ای استان تهران نیز ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ کار و فراگیری مهارت اظهار داشت : حذف هزینه های مربوط به مکان کارگاه و ایاب و ذهاب و استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده از جمله مزایای مشاغل خانگی است.