تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

“وانو” منتشر شد / درخواست استاد ایرج رحمانپور از هنر دوستان

  • کد خبر : 45756
  • 17 اسفند 1392 - 14:18

  ” وانو” آخرین کار استاد ایرج رحمانپور منتشرشد.   استاد ایرج رحمانپور، با اعلام این خبر در صفحه ی شخصی فیس بوک خود،از علاقمندان موسیقی لرستان دعوت نموده است که با تهیه نسخه اصلی این اثر  تولیدکنندگان آثار هنری را یاری نمایند.    متن درخواست استاد به شرح زیر میباشد :   عزیزان، دوستان، […]

 

وانو” آخرین کار استاد ایرج رحمانپور منتشرشد.

 

استاد ایرج رحمانپور، با اعلام این خبر در صفحه ی شخصی فیس بوک خود،از علاقمندان موسیقی لرستان دعوت نموده است که با تهیه نسخه اصلی این اثر  تولیدکنندگان آثار هنری را یاری نمایند.

 

 متن درخواست استاد به شرح زیر میباشد :

 

عزیزان، دوستان، یاران همیشه همراه
وانو با شکل و شمایل درخور عزیزان آماده انتشار،در انتظار حرکت هنردوستانه و خردمندانه شماست. چنانکه میدانید انتشار بی موقع وغیر قانونی وانو ضرر و زیان فراوانی متوجه تهیه کننده نمود. حال علی رغم اینکه بعضی دوستان کار را ناقص شنیده اند یا میتوانند بشنوند، برای حمایت از هنر و تولیدکنندگان هنر و برای جلوگیری از تاراج دوباره ی کار قرار بر این شد که پیش از انتشار سراسری کار و کپی و تکثیر غیر اخلاقی آن تعدادی  از تولید را به طور مستقیم از طریق اینجانب در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. تا حداقل قسمتی از هزینه های تولید کننده جبران شود ،لذا از دوستان تقاضا می شود با خرید این اثر  به صورت انفرادی و دسته جمعی در این زمینه همت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی تهیه کار با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۲۶۰۸۳۶۰۹۱۲۶۵۰۴۶۸۸۰۹۳۵۵۰۶۰۸۴۶ تماس بگیرید یا با گذاشتن پیام خصوصی در سامانه پیام ۵۰۰۰۱۶۶۱   یا فیسبوک اینجانب:
https://www.facebook.com/iraj.rahmanpour.1

آمادگی خود را برای خرید و شرکت در جلسات رونمایی که به زودی به حضور حامیانی که در این زمینه ما را یاری نموده اند اعلام نمایند. و تعداد خرید خود و دوستانشان را به اطلاع برسانند.

                                          

                                             با تشکر ایرج رحمانپور ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

 

 

 تکمیل خبر

 همیاران ارجمند:
به دنبال استقبال خرد مندانه شما از فراخوان (وانو) برای ساماندهی واشراف به همه ی تقا ضا ها و برای سهولت و هر گونه هما هنگی خواهشمند است همه ی عزیزان همراه، تقا ضای خود را شامل مشخصات( نام و نام خانوادگی –  شماره تماس – شهر محل دریافت ) برای هما هنگی با نمایندگی ها،  به سامانه ی پیامکی   ۵۰۰۰۱۶۶۱  ارسال فر مایید. 

با سپاس منتظر پیامهای شما هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 102در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۰۱
  1. از آقایان امین آزادبخت مدیر سایت و داریوش ابراهیمی دبیر سرویس خبر به خاطر اطلاع رسانی در این مورد و کمک به هنرمند کم نظیر شهرمان که شاید بعدها عمق زیباشناختی و معرفت‌شناختی آثارش (آن هم نه برای همه) روشن شود، به شخصه سپاسگزارم.
    پیشنهاد میکنم این خبر را که ماهیتش فراتر از یک خبر است در سمت راست سایت قرار دهید تا همه مخاطبان میرملاس آن را ملاحظه کنند و با سفارشِ نسخه ی اصلی «وانو»، هم روحیه ای وانو کنند و هم بخش ناچیزی از دست رنج فریادگرِ «رنج و عشق و اسطوره» به دستانِ رنج کشیده اش برسد.
    از همه ی مخاطبان میرملاس هم تقاضا دارم، علاوه بر خودشان، «وانو» را برای دوستانشان نیز خرید کنند و هدیه دهند.

  2. سلام:از زحمات دوستان و یاران میرملاسی و تذکر آقای گراوند سپاسگذارم .همگی همت کنید تا تهیه کنندگانی که به جای پرداختن به کارهای سودآور دیگر ؛سرمایه گذار هنر میشوند با جبران بخشی از هزینه هایشان انگیزه بیشتری برای کارهای بعدی پیدا کنند کما اینکه اثر بعدی آقای پرنیا و بنده علی رغم کوشش همین تهیه کننده ؛ معطل سرمایه مانده است.
    ناگفته نماند که شرکت مذکور همان شرکتی است که ناشر بهارباد بود و در این مورد هم کم زیان ندید.
    به امید حمایت همگی.

    • با سلام و خدا قوت خدمت آقای رحمانپور و همه دوستان —استاد عزیز نوا هایت در شادی وغم غوغا میکند حمایت ما از شما همچنان ادامه دارد به امید کارهای جدیدتر…

      • ما هم مشارکت خود را دراین امر فرهنگی اعلام مینمائیم. بی صبرانه منتظر طنین صدایتان در شهرم کوهدشت هستیم…

    • سلام استاد
      خوشحالم که روش درست و جدیدى رو براى انتشار آلبوم تون مطرح کردید. درود برشما

  3. باعرض ادب و سلام خدمت هم استانیها و کلا لر و لک زبانان سراسر کشور . خواهشمندیم استاد گرانقدر آقای رحمانپور(حنجره زخمی زاگرس) را در خرید محصولات اصل یاری کنند تا من بعد آثار این استاد عزیز قدرت انتشار داشته باشند

  4. امیدوارم با اجابت درخواست استاد گرانقدرمان به ایشان وهنر واخلاق و شان خودمان احترام بگذاریم .

  5. آقای رحمانپور افتخاری است برای همه ی ما . هنرش یعنی عشق به لرستان ، شعرش و صدایش یعنی پیوستن به اقیانوسی که در آن آرامش می گیریم . برای ایرج عزیز هر کاری از دستمان برآید انجام دهیم

  6. با سلام
    دورود بر استاد بزرگ
    بهتر است یک دفتر فروش در کوهدشت و دیگر شهرهای استان معرفی شود که براحتی کلیه هنر دوستان بتوانند آثار فاخر استاد را تهیه کنند.

  7. سلام
    به نظر من بهتر است که امکان عرضه این البوم از طریق سایت http://beeptunes.com نیز فراهم گردد. چرا که علاوه بر دسترسی آسان باعث افزایش فروش البوم نیز می شود.

    • با سلام و تشکر از پیام همه ی دوستان
      قصد از پیشبرد کار به این شیوه رساندن کار اورجینال با جلد و برشور مربوطه به دست عزیزان علاقه مند است که از طراحی و شکل و شمایل خوبی برخوردار است.

  8. سلام براستادبزرگ موسیقی استان لرستان و۱۰۰ البته کوهدشت، رحمانپور عزیز
    استاد چشم حتما
    “والامر الیکم”

  9. سلام -ما هم موافقیم زیرا کمترین کاری است که میتوان برای استاد انجام داد.

  10. سلام بر استاد همه ی دوران ها ،استاد لحظه های شاد ودلتنگی ،صدایت رونق روح وجان ماست ،با سپاس از همه ی تلاشهایی که برای هنر این مرز وبوم به کار بسته ای،ما نیز چون قطره ای در بیکران وجودت خلاصه میشویم و خواسته ات را بر دیده ی منت میگذاریم …..تنها صداست که می ماند

  11. سلام بر استاد رحمانپور،کمترین کار برای استاد همین است،به چشم نسخه اصلی رو خریداری میکنیم.

  12. ازحمایت همه ی عزیزان سپاسگزارم . عزیزان همراه تنهابا انعکاس آما دگی هادر سامانه ی پیامکی ۵۰۰۰۱۶۶۱ما می توانیم به بهترین شکل این حرکت را پیش ببریم منتظر پیامهای شما هستیم.

  13. خدایی خودمون به جای صاحب اثر بذاریم و قضاوت کنیم (((این کپی رایت ها )))) برای استاد بزرگواری چون اقای رحمانپور ظلم استبیاییم ضالم نباشیم

  14. سلام خدمت استاد بزرگ ومحبوب اقای رحمانپو بنده معلمم همیشه بعد از کلاسم باصدای نازنین شما خستگیم رو برطرف میکنم همیشه پایدار باشی صدای شما مایه آرامش من است در خدمتگذاری به شما حاضریم استاد نازنین

  15. سلام بر تمامی هم استانی های گرانسنگ
    آقای مهران مدیری بعد از توزیع سی دی هایش از همه میخواهد که کپی نکنید. همه ما کم و بیش وضعیت زندگی هنرمندان عزیزمان را میدانیم.
    ایرج بزرگوار که برای سرزمین مادری ما تلاش میکند نباید برای زندگی روزمره اش به کارهایی غیر از هنر روی بیاورد. اکنون که دولت در این راه کمرنگ ظاهر شده بر ما هم استانیهای ایرج عزیز است وی و تیم همراهش را با خرید اصل سی دی هایش کمک کنیم. خرید سی دی به چند هزار تومان برای هنر دوستان ناچیز است ولی برای فروش هزاران سی دی رقم قابل ملاحظه ای خواهد بود. چه نیک میدانیم اینکار کمک به ایرج مهربان ًو گرانسنگ نبوده بلکه به هنر سرزمین مادریمان است. آرزوی سربرزی برای همگان دارم. موفق و پایدار باشید

  16. با سلام بر استاد بزرگ و نجیب
    این بهترین روش مطمئنه که می تواند جلوی کپی رایت را بگیرد .
    آیا از طرف نمایندگی با کسانی که مشخصات خود را جهت دریافت آلبوم ارسال کردند تماس گرفته خواهد شد؟

  17. سلام بر استاد رحمانپور و صدای اساطیری اش . چشم حتما

  18. پیامک زدم لیکن جواب نگرفتم
    کسی هم تماس نگرفت برای چی پیامک زدیم

    • با سلام جناب اشتری
      بی صبری شما جهت دریافت آلبوم وانو استاد قابل ستایش است .من هم مانند شما برای دریافت این اثر لحظه شماری می کنم.

  19. ممنون وسپاسگزار از،همه ی دوستداران هنر.ما ایمان داشتیم که تقا ضا یمان با واکنش اندیشمندانه ی شما پاسخ داده خواهد شد ،این تنها فروش معمول یک آلبوم نیست بلکه این اثبات یک حقیقت نهفته است.نیروی عظیم ذخیره شده در نهاد مرد مانی است که طی قرنها عاشقانه ترین سرودهای زمین را از طوفان و س،یل،ویرانی وویرانگری عبور داده اند تا امروزشان بی ترانه (بی بیت). ملال آور نباشد.

  20. حتما ، استاد نغمه های زاگرس

  21. درود بر حنجره زخمی وسوزناک زاگرس دلاورپرور چشم استاد

  22. سلام من دو صدابیشتر گوش نمیکنم
    استاد شجریان استاد رحمانپور

  23. دخترکان بر لب چشمه ها . پسرکان در دشت های باز سرسبز آهنگ های زیبای تورا زمزمه میکنند .خدای این سرزمین کهن تورا نگه دارد.

  24. استاد دردت ار کولم ارا کنسرت ئ کوهدشت اجرا نمئکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  25. سلام بر سراینده سفر امید
    وقتی زندگی زاگرسیان که ما باشیم از روایت راستین شما معنی می گیرد،مردمان نیازمند مائیم .
    استاد فرزانه؛بدون آگاهی از تاریخ و هویت، هیچ فردی و قومی سربلند نکرده و سرافراز نشده و این شما بودید که ما را به سفر آگاهی از تاریخ و هویت مان بردی تا سربلند کنیم و سرافراز بمانیم.
    برای ما،همیشه لرستان و رنج ها و آرزوهایش با شما به ذهن و قلب می آید.
    گر چه دور از لرستانم ولی همواره چشم به راه نوای نازنین شما هستم.
    استاد عزیز؛شما ایثار می کنید امیدوارم روزی ما نیز ادای وظیفه کنیم .
    ارادتمند

  26. سلام بر استاد سلام بر امید زاگرس .مدتها بود که منتظر شنیده آوای دلکش شما بودیم و با دیدن این متن موجی از شادی و نشاط و امید وجودم را فراگرفت.زنده باد حنجره ی گویای زاگرس زنده باد تمام دوستداران فرهنگ و آیین سرزمین مادریمان. استاد همیشه سالم و سرفراز باشی

  27. از همه ی شما سپاسگزارم.همه ی ،عشق من همدلی با شماست.کنسرت کوهدشت هم بر گزار خواهیم کرد انشالا بهار…..

  28. ما مردم رومشکان به خصوص اهالی بازوند آمادگی خود رو با فرستادن پیامک اعلام خواهیم کرد….زنده باد استاد رحمانپور

  29. من هم پیامک زدم ولى جواب نگرفتم

  30. چوی تنیاداری ار سرآسو/ امیدم تونی هر بکه وانو/ تو هر نالته چوی تافه آوان/ بی درد چوزانی دردت هاوه کو/ استاد گرانسنگ گوشهایمان با ناله هایت هم درد زگراسند. “دنگ هنات” به درازنای سحری شامیرزا بیداریمان را امتدادی است که به عشق ختم می شود. درد و نگفتن خیلی سخت است. این درد همه ی دلسوزان عرصه ی فرهنگ و هنر است. چشم هایمان به راه تا زد درآید دوست. پیشنهاد این حقیر این است که از طرق مختلف دوستان و علاقمندان ثبت نام نمایند.مبلغ را واریز و اثر در اختیار آنان قرار گیرد. ضمنا حرفی هم با همه ی دوستداران عرصه داغ و درد هنر دارم و آن این است که همه باهم به استاد جواب خیلی خوبی بدهیم . یاعلی ….

  31. ازطرف خودوخیل دوستدارنت درخدمتیم استادگرام

  32. درود بر دوستان فرهیخته ی که اعلام آمادگی نموده اند.

  33. سلام بر شما و استاد گرانسنگ
    به دیده منت ؛حتما

  34. به دیده منت استاد عزیز

  35. به امید پروردگار بزرگ نوروز رو باصدای استاد ایرج رحمانپور آغاز کنیم استاد ما دوستدارتونیم باتمام وجود نوروز بر همه ی هم استانیها ومیرملاسی ها خجسته باد

  36. با سلام بر استاد عزیز و نجیب
    با توجه به عدم دسترسی عموم مردم به نظر بهتر است در سطح شهرهای استان و دیگر مناطق از بنر جهت معرفی بیشتر به مردم استفاده شود.

  37. لطفا از ( سایت آوای محلی) بخواید که تراک های البوم روبلافاصله واسه دانلود نزاره درمورد البومای قبلی مثل هچایه همین کارو کرد جوری که من دقت کردم اولین سایتیه که تراک هارو پخش میکنه

  38. سلام بر بزرگ مرد اساطیری زاگرس
    استاد عزیز (وه سر چش)

  39. ماشاالله به این حضور …

  40. دورود بر استاد ادب وفرهنگ شهرمان ایرج عزیز.حتما قربان .چشم

  41. به الله قسم اگر میدونستم که آهنگ های البوم وانو از راه های غیر مجاز تکثیر شدن و باعث تکدر خاطر استاد شده هیچ وقت گوش نمی دادم مگر به اذن استاد عزیز

  42. استاد عزیزم جون بخواه

  43. سلام استاد
    پیامک دادم جوابی دریافت نکردم؟

  44. استاد عزیز دیار دلفان عشق ومحبتشان را نثار تو می کنند .کاش در دلفان هم کاست اورجینال در یکی از نوار فروشی ها عرضه شود تا همه بدانند مردم نجیب دلفان چقدر به استاد رحمانپور عشق می ورزند.

  45. دوستان عزیزو ارجمند: ضمن تشکر و قدر دانی از الطاف همه ی شما لازم به توضیح است که پس از رسیدن تعداد به اندازه ای نسبتآ معقول هم زمان با همه تماس خواهیم گرفت. ممنون از تماس شما.

  46. استاد گرانقدر سالهاست دلتنگیها ی زندگیمان را تونوازش گری .چشم نازت رابادیده منت خریداریم .دوبارپیامک زدم اما هنوز جوابی نگرفته ام منتظر حضور صدای گرم ودلنشین شما در کافه تک .کوهدشت روبروی بیمارستان امام (ره)هستیم .

  47. استاد عزیز سال نو رو بهت تبریک می گم

  48. دررکاب توکه میرفتی/همعنان با نور/درمجلل هودج سر وسرود وهوش وحیرانی/سوی اقصامرزهای دور/..پابپای تو/تاتجرد تارهارفتیم/..تاترازویی که یکسان بوددرآفاق عدل او/عزت وعزل وعزا رفتیم../..خانه ات آباد/ای زبرجدگون نگین خاتمت بازیچه ی هرباد{مهدی اخوان ثالث}استاد ارجمند سال نومبارک/خوشالم که فرصتی پیش آمدمستقیمااز زحمات خالصانه شمادرتلاش برای جان دادن وجان دمیدن به روح خسته از غبارفراموشی وخاموشی فرهنگ گرانسنگمان صمیمانه سپاسگذاری کنم.تنهازخم است که درد رامیفهمد وتنها ازحنجره ی زخمی است که دردسخن میگوید میگرید و..میخندد.شاد سربلند وپیروزباشید.{دخترکوچکتان}

  49. درودبررحمان پور
    باشه چشم

  50. زنده باد استاد در قلب همه ی ایرانیان جای داری

  51. با سلام خدمت استاد گرانمایه و کلیه ی عزیزانی که به هر طریق ممکن از این طرح و برنامه استقبال و حمایت نمودند،می خواستم به عنوان یک پیشنهاد و برای کمک به صاحبان اثر بگم:بیایید با خود عهد ببندیم که من بعد هر اثر هنری غیر اورجینال را که دیدیم فورا آن را بشکنیم.به امید آن روزی که این پیشنهاد به عنوان یک فرهنگ عمومی وفراگیر شناخته شود.

  52. چشمرتینم

  53. چشمرتیم حنجره طلایی

    • با سلام جناب همشهری
      یه چه رسم همشهری گری جناب همشهری
      چه ضرره ارا جنابعالی دیره ؟؟؟؟؟
      اگر مشکلی هس خواهشا توضیح بفرما !!!

  54. درودبراستادآوازلرستان
    پایدارباشید

  55. سلام
    اگر فیس بوق فیلتر است این برادر این اقا ایرج از کجا به این شبکه دسترسی دارد

    • سلام میر حواس
      این مجوز برای فروش محصولات به خارج از کشور داده شده است .دوستداران استاد رحمانپور در سراسر جهان کم نیستند

  56. پیامک ارسال کردیم اما فعلا جواب نگرفتیم

  57. درود بر سی که با صدایش زندگی میکنیم
    درود بر کسی که تمدنمان از لابه لای تارهای صوتی هنجره اش فریاد زندگی و زنده بودن را سر می دهد
    درود بر کسی که وارث هنر نیاکان ماست
    و درود بر کسی که به نفع مردمش، و برای مردمش چه بی مهری ها که از بی مهران زمخت دوران ندید
    درود
    درود بر استاد رحمانپور عزیز

  58. با سلام خدمت همه ی دوستان وجناب استاد هرچند جناب استاد را در جلسه ای ( که بنده وهمکارانم در کانون ادب خرم آباد بانی آن بودیم که اززنده یاد استاد عیسی سپهوندتجلیل به عمل کنیم و استادرحمانپور نیز از دعوت شدگان بود ) مغرور و طلب کار به نظر آمدو ظاهرا ما را غیر خودی تصور می کرد واین خاطره نه چندان مطلوبی برای ما بود. اما همچنان آرزوی پژواک نغمه هایش را در گوش جان مردم داریم و به دعوتشان پاسخ مثبت می دهیم. البته جناب استاد صراحتم را در گفتار ببخشایند

  59. باسلام وعرض ارادت وتبریک سالى پر از آرامش،وارادت ویژه به حضور منور استاد رحمانپور،هنر کاریست زر خور اعتنا

  60. در خور اعتنا

  61. رحمانپوریعنی موسیقی برای اجراهای بعدی استادبایدکمکش کرد

  62. از اینکه استاد رحمانپور همشهری من است افتخار میکنم. به خودم میبالم.

  63. باسلام به بلبل لرستان ولکستان یه خواهش از شهردار محترم کوهدشت داشتم خواهش اسم یه خیابان رو به اسم این بزرگور بزنید خدایش خیلی حق به گردنمان دارد.

  64. با سلم و خسته نباشید خدمت شما استاد آواز لرستان
    بنده یکی از طرفداران سرسخت شما هستم و از تک تک سروده هایتان بیش از هر چیزی لذت میبرم . همیشه همراه شما خواهم ماند و از خداوند بزرگ توفیق و رحمت فراوان را برایتان خواستارم.
    استاد عزیز دوستت داریم و تا هستیم حمایتت میکنیم.

  65. فدایی داری استاد

  66. باسلام مدیر لطفا قبل از تأیید ویرایش کنید بیشتر دقت کنید ،خسته نباشید به همه شما سروران گرانقدر واستاد رحمانپور.در پایان تقدیم به استاد:قدر زر زرگر شناسد،قدرگور،گوهرى.موید باشید

  67. درود بر حنجره طلایی زاگرس نشینان آری صدایش را باید در کوهساران و دشتها شنید متشکریم از میر ملاس که به فکر طنین صدای زاگرسند که امید وارم در شهرستان به زودی اجرا گردد

  68. باسلام وعرض ادب بر استاد موسیقی کهن لرستان(حناسه زاگرس) وتشکر ازشعور وفرهنگ غنی مردم سرزمین مفرغ . امیداست این چنین حرکات به یک فرهنگ تبدیل شده تا زمینه ساز رشد وتعالی موسیقی لرستان وهنرمندان این مرزوبوم شود. برخود وظیفه میدانم تا آلبوم جدید استاد رابصورت اورجینال تهیه کنم.

  69. جالبه اینهمه شور و اشتیاق هنردوستان گرامی !!چطور این دوستان متوجه نشدند که این سیستم سفارش پیامکی اصلا پاسخگو نیست یعنی بعد از ارسال اس ام اس هیچ جوابی داده نمیشه! یعنی واقعا همه تلفنی سفارش دادن؟؟؟

  70. باسلام واحترام خدمت همه هنردوستان
    کمترین توقع استادمان را جواب داده ویاری کنیم ایشان را، تا وی نیز با سوز صدایش بشناساند مارا به سرزمینیان. ( البته…..نه تنها!! بلکه باتبلیغ موثر وکارا در این راستا > ؟خرید صرفاً از طریق درخواست هنرمند عزیز جناب آقای رحمانپور
    باتشکر واحترام مجدد

  71. درود فراوان بر طرفدارن استاد عزیزمان ایرج رحمانپور
    که افتخار شهر کوهدشت و لرستان هستن
    دوستت داریم استاد ایرج رحمانپور .

  72. ازاستادعزیز وبزرگ تقاضاداریم که دسترسی به آثارخودراآسان تر کند. باسپاس فراوان

  73. به قول سهراب سپهری: صدای توسبزینه ی آن گیاه عجیبی ست که درانتهای صمیمیت خون می روید.

  74. با تشکر از کلیه کسانی که سایت میر ملاس را تهیه ویاری می کنند خواستم تشکری داشته باشم از تصاویر رزمندگان الشتر که بنده در خدمت سایر عزیزان هستم یاد و خاطره دوران جنگ را برای من زنده کرد گرچه تعدادی ازاین عزیزان به رحمت خدا رفتن یا شهید شدن یاد همه جاودانه باد دست شما هم بی بلا

    • با سلام و سپاس از حضور شما جناب آقای صفری
      امیدوارم ارتباط تعاملی خوبی در این زمینه باهم داشته باشیم در ضمن لطف کنید و هر کامنتی رو زیر مطلب مربوط به خودش ارسال بفرمایید
      با تشکر از شما ایثارگر عزیز

  75. درقالب ِDvDیا چه شکلی به فروش میرسه ؟

  76. صدای استاد را دیوانه وار دوست میدارم

  77. همه با هم دست یاری و همت بالا کنیم و با خرید یک کاست از کار جدید استاد رحمانپور حنجره ی زخمی زاگرس را مرحم نمایم.

  78. استاد شما افتخار همه لر زبانان هستید از صمیم قلب ارزوی سلامتی و موفقیت ما رااز درگاه خداوند میخواهم

  79. به دیده منت دارم.زبان از تشکر قاصر است استاد گرامی

  80. باسلام ودرود براستاد ایرج رحمانپور وتمامی دست اندرکاران که زحماتی بی پایانی در عرصه موسیقی لرستان نگه داشته اندو اثار زنده یاد استاد سقایی را جاودانه تر برفراز زاگرس نشینان نهاداند .ارزوی سربلندی…

  81. استاد خیلی دوست دارم حنجره طلا اهنگ جدید ترپخش کن

  82. استاد عزیز بخدا ب خدا با صدایت زندگی میکنیم. بازهم بخوان

  83. بهتره درهرشهرستان نمایندگی های باشدکه آثاراستادرادراختیارعلاقه مندان بگذارد

  84. قبلا ازاستاددرخواست کردیم که مجموعه جداگانه هوره به سبک وسیاق خودش منتشرکندالبته گفتند که دراین فکرهستندام نمی دانم چی شد وماهنوزدوره میکنیم شب راوروزرا به امید آن روز ارادتمند استاد

  85. تورو خدا متن آهنگ های این البوم رو بذارید روی سایت…ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.