- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

“وانو” منتشر شد / درخواست استاد ایرج رحمانپور از هنر دوستان

 

وانو” آخرین کار استاد ایرج رحمانپور منتشرشد.

 

استاد ایرج رحمانپور، با اعلام این خبر در صفحه ی شخصی فیس بوک خود،از علاقمندان موسیقی لرستان دعوت نموده است که با تهیه نسخه اصلی این اثر  تولیدکنندگان آثار هنری را یاری نمایند.

 

 متن درخواست استاد به شرح زیر میباشد :

 

عزیزان، دوستان، یاران همیشه همراه
وانو با شکل و شمایل درخور عزیزان آماده انتشار،در انتظار حرکت هنردوستانه و خردمندانه شماست. چنانکه میدانید انتشار بی موقع وغیر قانونی وانو ضرر و زیان فراوانی متوجه تهیه کننده نمود. حال علی رغم اینکه بعضی دوستان کار را ناقص شنیده اند یا میتوانند بشنوند، برای حمایت از هنر و تولیدکنندگان هنر و برای جلوگیری از تاراج دوباره ی کار قرار بر این شد که پیش از انتشار سراسری کار و کپی و تکثیر غیر اخلاقی آن تعدادی  از تولید را به طور مستقیم از طریق اینجانب در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. تا حداقل قسمتی از هزینه های تولید کننده جبران شود ،لذا از دوستان تقاضا می شود با خرید این اثر  به صورت انفرادی و دسته جمعی در این زمینه همت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی تهیه کار با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۲۶۰۸۳۶۰۹۱۲۶۵۰۴۶۸۸۰۹۳۵۵۰۶۰۸۴۶ تماس بگیرید یا با گذاشتن پیام خصوصی در سامانه پیام ۵۰۰۰۱۶۶۱   یا فیسبوک اینجانب:
https://www.facebook.com/iraj.rahmanpour.1 [1]

آمادگی خود را برای خرید و شرکت در جلسات رونمایی که به زودی به حضور حامیانی که در این زمینه ما را یاری نموده اند اعلام نمایند. و تعداد خرید خود و دوستانشان را به اطلاع برسانند.

                                          

                                             با تشکر ایرج رحمانپور ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

 

 

 تکمیل خبر

 همیاران ارجمند:
به دنبال استقبال خرد مندانه شما از فراخوان (وانو) برای ساماندهی واشراف به همه ی تقا ضا ها و برای سهولت و هر گونه هما هنگی خواهشمند است همه ی عزیزان همراه، تقا ضای خود را شامل مشخصات( نام و نام خانوادگی –  شماره تماس – شهر محل دریافت ) برای هما هنگی با نمایندگی ها،  به سامانه ی پیامکی   ۵۰۰۰۱۶۶۱  ارسال فر مایید. 

با سپاس منتظر پیامهای شما هستیم.