تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سپهروند: واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست لرستان به هیچ عنوان صحت ندارد

  • کد خبر : 45762
  • 17 اسفند 1392 - 14:35

      نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) جنب قلعه فلک الافلاک دایر می شود به گزارش میرملاس نیوز ؛ دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان از راه اندازی نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) در جنب قلعه فلک الافلاک همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد. رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار ان برخی شایعات […]

MG_0046
 
 
 
نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) جنب قلعه فلک الافلاک دایر می شود
به گزارش میرملاس نیوز ؛ دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان از راه اندازی نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) در جنب قلعه فلک الافلاک همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد.

رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار ان برخی شایعات در زمینه واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست استان اظهار داشت: مطابق نظر استاندار لرستان با توجه به تلاقی ایام نوروز و ایام فاطمیه بنا شده در این محل نمایشگاهی در رابطه با زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) دایر شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه صرفا به مدت یکماه و به منظور بازدید مسافران نوروزی و شهروندان خرم آبادی در نزدیکی قلعه تاریخی فلک الافلاک دایر می شود، عنوان کرد: شایعه واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست لرستان به هیچ عنوان صحت ندارد.

مشاور استاندار لرستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری عنوان کرد: با توجه به قرارگیری لرستان در مسیر شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور و عبور کاروانهای راهیان نور و دیگر مسافران نوروزی تصمیم به راه اندازی این نمایشگاه گرفته شده است.

سپهروند با اشاره به تعلق خاطر مردم ولایتمدار لرستان به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا(س) عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) دایر می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با این همه زحمتی که مسئولین کشیدن و اطراف قلعه رو آزاد کردن و حتی اداره میراث فرهنگی هم اداره اش رو تخریب کرده کار مناسبی نیست.
    دوستان میتونن در جای دیگه ای مثل پارک مفرغ،پارک کیو،پارک شریعتی و سایر مکانهایی که تو مسیر جاده اصلی هستند مکانی رو در نظر بگیرنو چرا هرچی هست بایستی دور قلعه باشه و کلی ترافیک و تجمع اونجا صورت بگیره، اصلاً مکان مناسبی نیست، بذارین قلعه نفس بکشه

  2. با سلام این طرح خوبی است ولی خرم آباد مکانهای زیادی داره لطف کنیید پیش قلعه نباشه جای این نمایشگاه اونجا نیست fبه علت شلوغی نبود پارکینگ و…….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.