- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سپهروند: واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست لرستان به هیچ عنوان صحت ندارد

MG_0046
 
 
 
نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) جنب قلعه فلک الافلاک دایر می شود
به گزارش میرملاس نیوز ؛ دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان از راه اندازی نمایشگاهی با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) در جنب قلعه فلک الافلاک همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد.

رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار ان برخی شایعات در زمینه واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست استان اظهار داشت: مطابق نظر استاندار لرستان با توجه به تلاقی ایام نوروز و ایام فاطمیه بنا شده در این محل نمایشگاهی در رابطه با زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) دایر شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه صرفا به مدت یکماه و به منظور بازدید مسافران نوروزی و شهروندان خرم آبادی در نزدیکی قلعه تاریخی فلک الافلاک دایر می شود، عنوان کرد: شایعه واگذاری زمین محل سابق اداره کل پست لرستان به هیچ عنوان صحت ندارد.

مشاور استاندار لرستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری عنوان کرد: با توجه به قرارگیری لرستان در مسیر شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور و عبور کاروانهای راهیان نور و دیگر مسافران نوروزی تصمیم به راه اندازی این نمایشگاه گرفته شده است.

سپهروند با اشاره به تعلق خاطر مردم ولایتمدار لرستان به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا(س) عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) دایر می شود.