تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

کورانی فر : حمل و نقل هوایی از زیرساخت های اصلی رشد و توسعه پایدار اقتصادی است

  • کد خبر : 45770
  • 17 اسفند 1392 - 14:55

    به گزارش میرملاس نیوز، علی کورانی فر در مراسم انجام نخستین پرواز مستقیم مسیر خرم آباد -مشهد در فرودگاه خرم آباد، افزود: بخش حمل و نقل در حوزه های مختلف هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی از ملزومات اصلی توسعه پایدار اقتصادی است که تامین و ایجاد زیرساخت های این بخش، لازمه دستیابی […]

4

 

 

به گزارش میرملاس نیوز، علی کورانی فر در مراسم انجام نخستین پرواز مستقیم مسیر خرم آباد -مشهد در فرودگاه خرم آباد، افزود: بخش حمل و نقل در حوزه های مختلف هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی از ملزومات اصلی توسعه پایدار اقتصادی است که تامین و ایجاد زیرساخت های این بخش، لازمه دستیابی به توسعه همه جانبه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش حمل و نقل از نیازهای اصلی جذب سرمایه گذار در عرصه های مختلف اقتصادی محسوب می شود، اظهار کرد: در این زمینه، حمل و نقل هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حرکت مستمر و موفق در مسیر توسعه اقتصادی استان لرستان، نیازمند رشد زیرساخت های این بخش و تامین زیرساخت های لازم از جمله بخش حمل و نقل هوایی است.

کورانی فر با اشاره به تاکید استاندار لرستان بر توسعه حمل و نقل هوایی و بهسازی و توسعه فرودگاه خرم آباد،تصریح کرد: توسعه حمل و نقل هوایی استان لرستان و گسترش فعالیت های پروازی فرودگاه خرم آباد یکی از مطالبات مهم و جدی مردم این استان است که موردتوجه مدیریت ارشد استان قرار دارد.

وی با اشاره به تلاش مسوولان لرستان در راستای فراهم کردن زیر ساخت های لازم رونق اقتصادی استان، گفت: توسعه حمل و نقل هوایی به عنوان یکی از ملزومات مهم برای جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در فرآیند توسعه اقتصادی استان، از اولویت های محوری مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان است.

وی افزود: دراین زمینه، علاوه بر نظم بخشی به پروازهای روزانه فرودگاه خرم آباد و برقراری پروازهای هوایی در دیگر مسیرها، اجرای طرح توسعه و تطویل فرودگاه خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات موثر انجام شده دراین حوزه است.

معاون توسعه مدیریت استانداری لرستان با اشاره به برقراری پرواز هوایی در مسیر مشهد – خرم آباد و بالعکس، اظهار داشت: برقراری و انجام این پرواز، ظرفیت قابل توجهی برای رونق اقتصادی استان و همچنین جلب رضایت مردم در زمینه تسهیل در انجام سفرهای داخلی محسوب می شود.

پرواز مسیر خرم آباد – مشهد به صورت هفتگی و در دو نوبت طی روزهای شنبه و سه شنبه از طریق فرودگاه خرم آباد انجام می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام برمدیر دلسوز وتوانمند حاج علی کورانی فر خسته نباشی

  2. سلام برادر عزیز جناب آقای کورانی فر
    اگر شما یا دوستان مرتبط با این بحث بفرمایید خط خرم آباد مشهد چگونه موجب توسعه اقتصادی می شود ممنون می شویم . ایجاد خط هوایی با استانهایی که تاثیر گذاری توسعه در بخش اقتصادی و عمرانی دارد مشخص اند .
    اما به نظرم توسعه مسیر اتوبانی استان با استان های توسعه بخش از خط هوایی مهم تر است . و از اینها مهتر خط ریلی استان با مرکز کشور است .
    به هر صورت این موضوع جالبی است که اگر با مستندات و برآوردهای هر چند چکیده در اختیار علاقه مندان به ویژه دراین پایگاه قرار گیرد برای همه مفید و آگاهی بخش خواهد بود . با امتنان

  3. جناب آقای عینی زاده منظورآقای کورانی فر بخش حمل و نقل در تمام حوزه های مختلف که در این سخنرانی با توجه به محور صحبت ها بحث حمل ونقل هوایی پیش آمده است که منظور ایشان صرفا خرم آباد به مشهد نیست ولی می تواند پایه گذار توسعه حمل ونقل شود (( خداشاهد بحث آشنایی وفامیلی نیست)) پس مثل اخبار بی بی سی جوسازی نکنید

    • باسواد خط هوایی وقتی رفت وامد رو برا زیارت وتجارت وهر کاری اسان میکنه این میشه توسعه اقتصادی

  4. درود بر کورانی فر . خدایش حیف بوده دیر به استان اومدی

  5. اشاا… همینطور است موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.