تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

معافیت جمعی از فرهنگیان استان لرستان برای پرداخت عوارض تردد در آزادراه خرم زال

  • کد خبر : 45793
  • 17 اسفند 1392 - 20:51

    مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: براساس موافقت و پیگیری های استاندار لرستان، فرهنگیان ساکن و شاغل در محدوده آزادراه خرم زال از پرداخت عوارض تردد دراین آزادراه معاف می شوند. به گزارش میرملاس نیوز ؛ ˈگودرز کریمی فرˈ روز شنبه در کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان پلدختر، افزود: فرهنگیان […]

22

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: براساس موافقت و پیگیری های استاندار لرستان، فرهنگیان ساکن و شاغل در محدوده آزادراه خرم زال از پرداخت عوارض تردد دراین آزادراه معاف می شوند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ˈگودرز کریمی فرˈ روز شنبه در کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان پلدختر، افزود: فرهنگیان شاغل در واحدهای آموزشی محدوده آزادراه خرم زال، همه روزه مجبور به پرداخت عوارض تردد دراین محور برای حضور در محل کار یا منزل خود هستند.

وی اظهار کرد: به منظور تامین رفاه و کمک به این قشر تلاشگر جامعه و براساس پیگیری های استاندار لرستان، این گروه از فرهنگیان استان از پرداخت عوارض تردد دراین مسیر آزادراهی معاف خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان همچنین با تاکید بر ضرورت تهیه نقشه جامع آموزش و پرورش در استان، گفت: سند جامع آموزشی و پرورشی استان بر اساس طرح آمایش سرزمین درقالب برنامه پنجم توسعه

و سند تحول بنیادین این نهاد، در برش های استانی، شهرستانی و منطقه ای، سال آینده تهیه و تدوین خواهد شد.

کریمی فر، توجه جدی به مباحث پژوهشی و تحقیقاتی با هدف تقویت فعالیت گروه های آموزشی و همچنین جلب مشارکت های مردمی در زمینه فعالیت های آموزشی و پرورشی این نهاد را از دیگر برنامه های محوری آموزش وپرورش لرستان برای سال آینده عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه بر تامین و تجهیز مدارس به امکانات و تجهیزات مورد نیاز انجام فعالیت های پژوهشی از جمله ایجاد پژوهش سراهای دانش آموزی در استان تاکید کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. استاد عزیز.خسته نباشی ودست مریزلد

  2. دکتر جان عزیز خدا قوت که روز به روز آموزش وپرورش استان را زنده میکنی

  3. دورد برشرفت کریمی جان این اقدام خداپسندانه راتبریک میگوییم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.