- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معافیت جمعی از فرهنگیان استان لرستان برای پرداخت عوارض تردد در آزادراه خرم زال

22

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: براساس موافقت و پیگیری های استاندار لرستان، فرهنگیان ساکن و شاغل در محدوده آزادراه خرم زال از پرداخت عوارض تردد دراین آزادراه معاف می شوند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ˈگودرز کریمی فرˈ روز شنبه در کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان پلدختر، افزود: فرهنگیان شاغل در واحدهای آموزشی محدوده آزادراه خرم زال، همه روزه مجبور به پرداخت عوارض تردد دراین محور برای حضور در محل کار یا منزل خود هستند.

وی اظهار کرد: به منظور تامین رفاه و کمک به این قشر تلاشگر جامعه و براساس پیگیری های استاندار لرستان، این گروه از فرهنگیان استان از پرداخت عوارض تردد دراین مسیر آزادراهی معاف خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان همچنین با تاکید بر ضرورت تهیه نقشه جامع آموزش و پرورش در استان، گفت: سند جامع آموزشی و پرورشی استان بر اساس طرح آمایش سرزمین درقالب برنامه پنجم توسعه

و سند تحول بنیادین این نهاد، در برش های استانی، شهرستانی و منطقه ای، سال آینده تهیه و تدوین خواهد شد.

کریمی فر، توجه جدی به مباحث پژوهشی و تحقیقاتی با هدف تقویت فعالیت گروه های آموزشی و همچنین جلب مشارکت های مردمی در زمینه فعالیت های آموزشی و پرورشی این نهاد را از دیگر برنامه های محوری آموزش وپرورش لرستان برای سال آینده عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه بر تامین و تجهیز مدارس به امکانات و تجهیزات مورد نیاز انجام فعالیت های پژوهشی از جمله ایجاد پژوهش سراهای دانش آموزی در استان تاکید کرد.