تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

شهردار کوهدشت خبر داد: افزایش ۳ برابری نیروهای شهرداری در لرستان

  • کد خبر : 45813
  • 18 اسفند 1392 - 10:59

  شهردار کوهدشت از افزایش ۳ برابری نیروهای شهرداری در لرستان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مراد کرمی در مراسم اختتامیه دومین همایش شهرداران استان لرستان که با حضور معاون استاندار لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: بحث تعدیل نیروها یکی از مشکلات شهرداری‌ها است که متاسفانه امروز شاهد افزایش […]

 

شهردار کوهدشت از افزایش ۳ برابری نیروهای شهرداری در لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مراد کرمی در مراسم اختتامیه دومین همایش شهرداران استان لرستان که با حضور معاون استاندار لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: بحث تعدیل نیروها یکی از مشکلات شهرداری‌ها است که متاسفانه امروز شاهد افزایش سه برابری وزن و چارت سازمان‌های شهرداری‌ها استان در زمینه نیرو هستیم.

وی افزود: امروز ما با بدهی بیمه تامین اجتماعی نیروهای شهرداری مواجه هستیم و توان پرداخت بدهی نیروهای مازاد شهرداری‌ها را نداریم.

کرمی خاطرنشان کرد: دیگران آمدند و در زمینه نیرو اضافه کردند، امروز ما باید نان بری و آن‌ها را اخراج کنیم که این امر تبعاتی را برای شهرداران در سراسر استان لرستان ایجاد می‌کند.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در شهرهای استان بسیار ضعیف است، متذکر شد: باید تلاش شود، بخش خصوصی به کمک شهرداری‌ها بیاید تا بتوانیم شاهد خدمات‌دهی بیشتر به مردم باشیم.

این مسئول یاد‌آور شد: انتظار ما از مسئولان استانی این است که در زمینه ایجاد کارخانه‌ کمپوست زباله به صورت مشترک بین شهرهای استان ایجاد شود.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از مشکلات شهرداری‌های استان بحث درآمد است که امروز شهرداری‌های استان با کمبود درآمدی مواجه هستند که در این خصوص معاونت عمرانی استانداری باید تلاش کند، برخی از معضلات شهرداری استان را برطرف کند.

شهردار کوهدشت تصریح کرد: انتظار ما از استانداری لرستان این است که در بحث درآمدهای پایدار شهرداری‌های استان را حمایت کنند و در زمینه آموزش پرسنل شهرداری‌ها کمیته و سیستم آموزشی تشکیل شود.

این مسئول از آمادگی شهرستان کوهدشت برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. جناب اقای شهر دار سلام، شمارا به خدا از درختها این یادگاران زنده یاد مرحوم دلیجانی مراقبت کنید

  2. سلام آقای شهردار
    الان شهرداری کوهدشت رادو سه طایفه تشکیل داده خواهشاً بخاطر آبروی شهرداری شده چاره جویی کنید .
    مثلاً تعداد خیلی زیاد نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. شهردارمحترم متأسفانه خودشهرداری به درختها رحم نمیکندزدن پایه پرچم ومیخ نمونه ای ازآنهاست بایدماازشمایادبگیریم چگونه ازدرختان مواظبت کنیم.این درختها یادگاری ازمرحوم دلیجانی وهمکارن قدیم آنهاست خداروح آنهایی که خدمت صادقانه به این دیارکرده موردرحمت قراردهد کسانی همچون مرحوم بهرام شیخ موسی ومرحوم کردو…واما اضافه بودن نیروها مربوط به گروه های حاکم نماینده ها وشورای محترم شهر می باشد.آقای کرمی عزیزشما کارهای خوبی رادرشهرستان شروع کرده ایدای کاش نیروهای بومی هم مثل شما دلسوزانه برای رضای خدا باشما همکاری می کردند ووقت شمارابرای بازرسی پروژه های کاری نمی گرفتندتاشما بیشتر به آشفته بازاری که دراین سالهابه سراین شهر آمده برسید خداوند بزرگ به شما وشورای محترم شهر قوت دهد تا خالصانه به دور از هرگونه اختلا فات سیاسی به این مردم قدرشناس خدمت کنید وآنچه حق این مردم است انجام دهید .

  4. با سلام وآرزوی سربلندی وموفقیت برای شما شهردار محترم امیداست نسبت به وضعیت شهر از لحاظ زیباسازی و پاکیزگی،وضعیت آسفالت خیابانها و….همچنین جذب نیروهای کارآمد و دلسوز اندیشه ای نو بکار گیرید متشکرم

  5. با عرض سلام و خدا قوت و آرزوی موفقیت برای شما خدا سعی کنید از نظرات کارشناسان برای زیبا سازی شهر استفاده کنید نه اعضای شورای شهر که در فکر استخدام دو نفر دیگر از افراد فامیل هستند و سعی کنید این رسم اشتباه استخدام بی مورد را در شهرداری کوهدشت قطع کنید .

  6. شهردار محترم خسته نباشید لطفا نگاهی به این همه به اصطلاح سرعت گیر غیر استاندارد که فقط جلو بندی ماشینها را خراب میکنند ومردم را کلافه کرده اند بیاندازید وانها را اصلاح کنید واقععا زیبنده مردم محترم کوهدشت نیستند

  7. نمی دونم این پل ها ی روی جداول چرا داری سوراخهایی هستند که ماشین سواری که هیچی حتی تریلر هم توش بیافته در نمی اد . خدایی یه کم نظارت خوبه هر ماه ما شاهد کندن گوشه و کنار پلها هستیم یه اسفالت درست حسابی اگه بشه یه مدت طول میکشه خراب بشن

  8. شهردار محترم لطف کنند و خودشان دیگر نیرو اضافه نکنند!!!!!!

  9. بله دیگر ! از کرامات شورای شهرمان است دیگر . استخدام فرزندانشان ! یا سایر بستگان . حداقل اگر کار مفیدی انجام میدادند باز قابل تحمل بود ! این رو همه مردم شهر میدونن و واقعا دیگه تکراری شده . ولی درد را باید همیشه یه یاد داشت .

  10. سرعت گیرها سرعت گیرنیستند دیوارند وقتی ازآنهارد می شوی مثل این است که ازدیواربالامی روی .شهرداری که نتواندسرعت گیراستاندارددرست کندچطورمی تواندمهندسی شهروشهرسازی رامدیریت کند.مادیگرعادت کرده ایم فکری به حال مهمانان نوروزی که ازدیگرشهرها به کوهدشت صفرمی کنندبکنید.مارنگ آمیزی بلوارهانمی خواهیم .مثل این است برای برای یک نفرپیراهن زیباویک جفت کفش پاره ومستهلک بخری تابپوشدو…سخن ازچاله چوله وناملایمات درسطح شهرکوهدشت زیاداست دیگرنه کسی حوصله نوشتن دارد،نه خواندن ونه گفتن.خودحدیث مفصل بخوان ازاین شهرومدیریت آن.

  11. دوست عزیز ناشناس سلام ، اطمینان دارم اگر از وضعیت فلاکت بار شهر داری خبر میداشتید اینگونه داوری نمی کردید البته همانطوری که جنابعالی از وضع غیر قابل تحمل شهر ناراحت ورنجیده خاطرید من هم بشدت از این اوضاع نابسانان دل نگرانم ای کاش اراده ای وجود میداشت که تمام حساب کتابهای شهرداری را در هفت وهشت سال گذشته بررسی ونتایجش را به مردم اعلام میکرد این همه حیف ومیل این همه نیروی تل انبار شده که بدون حساب وکتاب توسط افراد ذی نفوذ به شهرداری تحمیل شده البته بودجه ای را برای باز سازی و زیبا سازی شهر باقی نگذاشته است ساخت وسازهای بی رویه و بی حساب وکتاب در حاشیه شهر که چهره شهر را بشدت بد قواره کرده خود حکایت سوال بر انگیز دیگری است که جواب قانع کننده ای برای آن وجود ندارد ووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. آنچه مسلم است شورا برای استان لرستان بجز ایجاد مشکل و از بین بردن بودجه، خاصیت دیگری ندارد!

  13. قابل توجه پرسنل خدوم شهرداری و شوراها : لطفا این خاکریزها از وسط خیابون جمع کنید؟ به خدا خیلی وقته جنگ تموم شده. بجای رنگ کردن بلوکهای نشسته و پاک نشده لطفا چاله چوله ها پر کنید ، فردا پس فردا مهمون خارجی داریم آبرومون میره ها؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

  14. شهر دار محترم عنایت بفرمایند بخاطر جلوگیری از سمبل کاری وحیف ومیل بیت المال خود شخصا بر پروژه ها نظارت داشته باشند مشاهده شده که در مدت یکماه چندین بار یک پل را تخریب و تعمیر کرده اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.