- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شهردار کوهدشت خبر داد: افزایش ۳ برابری نیروهای شهرداری در لرستان

 

شهردار کوهدشت از افزایش ۳ برابری نیروهای شهرداری در لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، مراد کرمی در مراسم اختتامیه دومین همایش شهرداران استان لرستان که با حضور معاون استاندار لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: بحث تعدیل نیروها یکی از مشکلات شهرداری‌ها است که متاسفانه امروز شاهد افزایش سه برابری وزن و چارت سازمان‌های شهرداری‌ها استان در زمینه نیرو هستیم.

وی افزود: امروز ما با بدهی بیمه تامین اجتماعی نیروهای شهرداری مواجه هستیم و توان پرداخت بدهی نیروهای مازاد شهرداری‌ها را نداریم.

کرمی خاطرنشان کرد: دیگران آمدند و در زمینه نیرو اضافه کردند، امروز ما باید نان بری و آن‌ها را اخراج کنیم که این امر تبعاتی را برای شهرداران در سراسر استان لرستان ایجاد می‌کند.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی در شهرهای استان بسیار ضعیف است، متذکر شد: باید تلاش شود، بخش خصوصی به کمک شهرداری‌ها بیاید تا بتوانیم شاهد خدمات‌دهی بیشتر به مردم باشیم.

این مسئول یاد‌آور شد: انتظار ما از مسئولان استانی این است که در زمینه ایجاد کارخانه‌ کمپوست زباله به صورت مشترک بین شهرهای استان ایجاد شود.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از مشکلات شهرداری‌های استان بحث درآمد است که امروز شهرداری‌های استان با کمبود درآمدی مواجه هستند که در این خصوص معاونت عمرانی استانداری باید تلاش کند، برخی از معضلات شهرداری استان را برطرف کند.

شهردار کوهدشت تصریح کرد: انتظار ما از استانداری لرستان این است که در بحث درآمدهای پایدار شهرداری‌های استان را حمایت کنند و در زمینه آموزش پرسنل شهرداری‌ها کمیته و سیستم آموزشی تشکیل شود.

این مسئول از آمادگی شهرستان کوهدشت برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان کوهدشت خبر داد.