تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

نماینده کشاورزان : دیدار با رئیس جمهورخواسته کشاورزان کوهدشت است

  • کد خبر : 45895
  • 19 اسفند 1392 - 10:50

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ در پی رایزنی های اخیر نمایندگان کشاورزان کوهدشتی با مدیران محلی و مقامات کشوری ، دیروز یکشنبه جلسه ای با حضور نمایندگان بخش کشاورزی و اعضا فرمانداری شهرستان کوهدشت برپا شد . در جریان این جلسه، نمایندگان کشاورزان با انتقاد شدید از عدم پیگیری های لازم از جانب مسوولین […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در پی رایزنی های اخیر نمایندگان کشاورزان کوهدشتی با مدیران محلی و مقامات کشوری ، دیروز یکشنبه جلسه ای با حضور نمایندگان بخش کشاورزی و اعضا فرمانداری شهرستان کوهدشت برپا شد .

در جریان این جلسه، نمایندگان کشاورزان با انتقاد شدید از عدم پیگیری های لازم از جانب مسوولین شهرستان و استان، خواستار توجه ویژه مسوولین به این مشکل شدند.

نمایندگان کشاورزان در این جلسه با  تکراردرخواست مجوز تجمع اعتراضی خود، خواستار حضور امام جمعه محترم ومدیران شهرستان در این تجمع اعتراضی و پیگیری حق مردم این منطقه شدند.

 

بهزاد رشیدیان، یکی از نمایندگان کشاورزان، به خبرنگار میرملاس نیوز گفت: قرار است روزهای آینده جمع کثیری از کشاورزان همراه با ابزار و ماشین آلات کشاورزی در نقطه ای از شهر تجمع نمایند و مراتب اعتراض خود و خانواده هایشان را در خصوص تعطیلی سد معشوره اعلام نمایند و در صورت عدم دستیابی به نتیجه تجمع دیگری در جلوی وزارت نیرو خواهیم  داشت.

رشیدیان همچنین افزود: فرمانداری قول داده جلسه ی کشاوزران با استاندار را برگزارکند اما کشاورزان خواستارحمایت همه جانبه استاندار و برپایی جلسه ای با رئیس جمهور یا وزیر نیرو شده اند تا صدای مظلومیت کوهدشت به مدیران ارشد نظام برسد.

نماینده کشاورزان شهرستان با درخواست از مسوولین جهت حمایت از این حرکت مردمی افزود: قرار است این تجمع با دو شعار

“دفاع از نظام و ولایت “و” اعتراض به تعطیلی سد معشوره   ” صورت پذیرد.  

گفتنی است روز جمعه نیز در حاشیه نماز جمعه طوماری در همین خصوص به امضای مردم کوهدشت رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 54در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۴
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.