کد خبر : 45946
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,873 بازدید

گزارش تصویری/مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور کوهدشت/ عکس ها از فیاض بخش

                                 

IMG_6571 copy

 

IMG_6455 copy

 

IMG_6456 copy

 

IMG_6459 copy

 

IMG_6464 copy

 

IMG_6474 copy

 

IMG_6489 copy

 

IMG_6497 copy

 

IMG_6502 copy

 

IMG_6511 copy

 

IMG_6551 copy

 

IMG_6566 copy

 

IMG_9286 copy

 

IMG_9288 copy

 

 

IMG_6587 copy

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

حسینی در گفته :

جناب مدیر میرملاس
این تودیع و معارفه معلوم نبود مال کیه. کی رفت کی جایگزین شد اومدی فقط یه مشت عکس گذاشتی که چی بشه

[پاسخ]

می تو پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۲ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۷:۵۶:

دوست عزیز ملالی نیست رفته رو بیخیال جدید رو هم طبق همه انتصابها لابد شایسته است تاب عد چی بشه یا هو

[پاسخ]

باسلام وخسته نباشید یه توضیع مختصری بنویسید کی اومد کی رفت

[پاسخ]

مقیم مرکز در گفته :

سلام بر صادق حیدر پور و شمس الله فیضی و نعمت جمشیدی که در عکس زیارتشان کردیم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۰ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۱:۲۱:

سلام عزیز دل برادر لطف دارید خدا وند کریم موفق ومویدتان گرداند ما دست بوس حضرتعالی هستیم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳:

زیارتتان قبول حق باشد

[پاسخ]

ف- قبادی در گفته :

برای برادر ارجمند جناب آقای حسنی توفیق آرزومندم. امید است از توان کارشناسی کارشناسان بومی در ارتقای مقام علمی دانشگاه و شهر بهره ببرند.

[پاسخ]

مقیم مرکز در گفته :

این انتصاب را به جناب آقای حسنی تبریک عرض می کنیم انشاءالله که موفق و موید باشند.

[پاسخ]

رستمی در گفته :

بنده هم انتصاب جناب آقای حسنی را به ریاست دانشگاه تبریک عرض می کنیم انشاءالله که موفق و موید باشند.

[پاسخ]

اقای حسینی سخن درستی گفت اینها که برای همه اشنا نیستند

[پاسخ]

با سلام رييس سابق دانشگاه پيام نور علي گراوند رييس جديد تورج حسني راد (جواب مختصر)

[پاسخ]

کریم دوستی در گفته :

تبریک به آقای حسنی عزیز وآرزوی موفقیت برای ایشان .وبا امید به ارتقا وتوسعه مراکز علمی ودانشگاهی .

[پاسخ]

محمدی در گفته :

صدشکر که آن رفت و صدحیف که این آمد

[پاسخ]

خادم پاسخ در تاريخ جمعه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۴:۰۰:

صد حیف که ان رفت و صد شکر که این آمد

[پاسخ]

هـــــــــــــــــژبـــــــــــــــــــــــــر در گفته :

این که همش کارکنان شهرداری
بودن

[پاسخ]

م .الف در گفته :

اولا به اقای حسنی تبریک عرض می گویم.که انتخاب خوبی صورت گرفته
شد . دوما این اقای ریس قبلی(ماست ) رفت

[پاسخ]

احمدي در گفته :

باسلام وادب انتصاب به جا وشايسته برادر حسني را تبريك عرض مي نمايم براي ايشان آرزوي سربلندي دارم.

[پاسخ]

اشتری در گفته :

مهندس حبیب گراوند عزیز
مدتی است توفیق زیارت استادارجمندم که شما باشین رو نداشته ام
اینک ازطریق این رسانه به روز شده ی میرملاس عکس شما ودوست ارجمندم سید امرعلی رو دیدم باوربفرمایید کلی خوشحال شدم

[پاسخ]

حبیب گراوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۵:۵۳:

از اینکه این حقیر را مورد لطف خود قرار داده اید از شما صمیمانه تشکر مینمایم . امید وارم توفیق زیارت شما نصیبمان شود. حبیب گراوند

[پاسخ]

اشتری پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۱۳:

امیدوارم روزی فرارسد که حق رو به حق دارش بدهند.
دوست عزیزم آقای مهندس حبیب
پس این شهر چه زمانی از مدیریت شما بهره می برد،این سوادواین تخصص که شمادارین بی نظیر اگرنگویم کم نظیر است چه فایده!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

حبیب گراوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۲:

نظر لطف شما برادر عزیزم اسباب شرمندگی بنده میباشد. در همه کارها اگر بر خالق هستی توکل کنیم در هر کجا باشیم راضی به رضای اوییم.همیشه زمزمه میکنیم “الهی ما را آن ده که آن به “.

[پاسخ]

عظیم آزادبخت در گفته :

جناب فیاض بخش عزیز یک جمله ضمیمه عکسهات می شد عالی بود خسته نباشی.

[پاسخ]

نورعلی در گفته :

استاد ارجمند جناب اقای حسنی راد انتصاب حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور کوهدشت تبریک عرض می نمایم(نورعلی عضو شورای شهر )

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۰ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۳:۲۸:

جناب نورعلی مثل اینکه درمراسم تودیع ومعارفه فرصت تبریک به آقای حسنی راپیدانکردی

[پاسخ]

کرمیان در گفته :

مسئولیت جدید شما در سمت ریاست محترم دانشگاه پیام نور کوهدشت د را که نشان از لیاقت و مدیریت شما می باشد، تبریک عرض می نمائیم. برای شما از درگاه ایزد منان موفقیت را مسئلت می نمایم.

[پاسخ]

يك فرهنگي در گفته :

سلام كسي ميدونه كه اقاي حسني اصلاح طلب است يا اصول گرا ؟اگه كسي ميدونه بگه

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۰ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۴۵:

ايشان نيرويي ولايي و بسيجي است

[پاسخ]

جواب پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۰ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۴:

سلام آقای حسنی اصلاح طلبه.

[پاسخ]

123 پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۰:۲۵:

اصلاح طلب است

[پاسخ]

بیکار پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۲ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۱:

اصلاح طلبه

[پاسخ]

بی طرف پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۲ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۴۹:

از اصلاح طلبانی هستند که به ملکشاهی رای دادند

[پاسخ]

عارف دوستی در گفته :

جناب آقای حسنی انتصاب حضرتعالی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور راتبریک عرض نموده و انشاء اله باعث شکوفایی ،پیشرفت وتوسعه این دانشگاه شوید وباهمکاری سایر همکارانتان سطح علمی این دانشگاه رابالاببرید واز تمامی ظرفیتهای علمی شهرستان استفاده نمایید.

[پاسخ]

ملکی هلال احمر در گفته :

باسلام انتصاب بجا وشایسته برادر حسنی را تبریک عرض می نمایم واز خداوند تبارک وتعالی برای ایشان آرزوی موفقعیت وسربلندی را دارم

[پاسخ]

واقعا متاسفم دانشگاه نو ساختن بعد سالن كنفرانس نداره و توي راهرو مراسم مي گيرن

[پاسخ]

خسته نباشيد ميگم به آقاي فياض بخش دستت درد نكنه

[پاسخ]

کاظمی در گفته :

برادر فرهیخته وارجمند جناب آقای حسنی انتصاب بجا وشایسته ی شما را تبریک عرض نموده وامید واریم که مایه خیر وبرکت برای همه ی مردم شریف کوهدشت باشید

[پاسخ]

حسين طهماسبي در گفته :

تبريك استاد حسني گل انشاالله هميشه موفق باشي تو بهترين استاد من بودي هوميشه موفق باشي استاد گراوند هم يك استاد عزيز بوده هست موفق بشيد

[پاسخ]

مهران ملکی در گفته :

برادر ارجمند جناب اقای حسنی انتصاب شما را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای شما توفیقات روز افزون را آرزومندم

[پاسخ]

آرش ملکشاهی و شریف حسینی از هلال احمر کوهدشت در گفته :

برادر ارزشی جناب اقای حسنی انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به ریاست دانشگاه پیام نور کوهدشت تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق را برای شما خواهانیم

[پاسخ]

س.م.والی پور در گفته :

راستی این دانشگاه،سالن اجتماعات یا سالن جلسات نداره که طبق عکس گرفته شده که گواه آنست مراسم درداخل راهرو دانشگاه برگزارشده است؟ یا اینکه من اشتباهی دیده ام؟ عکس های شماره 13 و14 . البته اکثرعکس ها . اگراینطور باشد .راست گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. دانشگاهی که یک سالن برای برگزاری جلسه یا مراسمات نداشته باشد خوب دانشگاهی است ………

[پاسخ]

حاج سعیدقبادی در گفته :

با سلام انتصاب اقای حسنی را تبریک میگم و برای ایشان آرزوی توفیق وسربلندی دارم از زحمات اقای گراوند در این چند سال تشکر میکنم

[پاسخ]

اول عرض تبريك دارم خدمت استاد عزيز آقاي حسني و آرزوي توفيق روز افزون دارم براي ايشون و يك پيشنهاد دارم كه انشاءالله پيگير يك سالن اجتماعات باشيد شهن شما عزيزان بيشتر از اين است كه در داخل راهرو دانشگاه مراسم برگزار نماييد

[پاسخ]

رضائی امین از کوهنانی در گفته :

استاد ارجمند برادر حسنی این انتصاب بحق و شایسته رابه شما تبریک عرض نموده و امید وارم که در مراحل زندگیتان موفق پیروز و سر بلند باشید انشالله

[پاسخ]

محمد رضا گراوندپور در گفته :

به نام خدا
ضمن تشکر از زحمات جناب آقای گراوند عزیز
بنده از نزدیک با دیدگاه های جناب آقای حسنی آشنا هستم، اگرچه چندسالی است که ایشان را رویت نکرده ام. جناب آقای حسنی فردی است فرهنگ بلد و جوان با دیدگاه امروزین. لحظه ای که فهمیدم ایشان در این سمت قرار است خدمت کند حقیقتا خوشحال شدم.امیدوارم این فعالیت را با همان بینش شخصی و بدون هرگونه پیرایه آسیب زننده ای انجام دهد.
شخص آقای تورج حسنی عزیز خود متوجه اهمیت موضوع دانش و دانشگاهی هستند. نیاز به توضیح حقیر نیست. اما یک توصیه برادرانه و آن هم اینکه یکی از مسائل مهمی که در اکثر دانشگاه های کشور هست و البته در اولویت، وجود انجمن هایی است که تقریبا صدای هماهنگ جامعه و دانشگاه هستند در این زمینه جامعه دانشگاهی ما (کوهدشت) فقیر است. بی شک از دل همین انجمن هاست که جامعه با مسئولین ارتباط پیدا میکند. بی شک اگر این نکته در اولویت های کاری تان قرار داده شود گامی ارزنه و رو به جلو خواهد بود.
پایدار باشید

[پاسخ]

مادری زحمتکش و ثمرندیده در گفته :

آیا فکر نمیکنید که این آقایان به اندازه کافی معارفه شده و تاریخ مصرفشان به سر آمده؟؟وقت آن نیست که جوان ارشد،باسواد و دلسوزم که جلو چشمم در حال پرپر شدن است،معارفه شود و جوانان دانشگاه وجودش را احساس و سواد و علمش را اخذ کنند؟؟ بخدا قسم روزمان شب است و دیوانه وار،مسکوت… خودم بماند،استعدادم بماند،آرزویم بماند، فدای سرتان…

[پاسخ]

ايرج شهبازي در گفته :

استاد عزيز آقای حسني نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان رياست محترم دانشگاه پيام نور واحد كوهدشت تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

[پاسخ]

نصرت اله کریمی امین مرادی در گفته :

برادر فرهیخته وارجمند جناب آقای حسنی انتصاب بجا وشایسته ی شما را تبریک عرض نموده وامید واریم همیشه موفق موید باشید.

[پاسخ]

ناصر رومیانی در گفته :

برادرگرامی جناب آقای تورج حسنی راد

با اهدا سلام و احترام و آرزوی توفیق روز افزون، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست دانشگاه پیام نور کوهدشت صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا… خامنه ای آرزوی توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر جنابعالی را خواستارم .

و من ا… التوفیق

از طرف جمعی از دانشجویان دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی شهرستان پلدختر

[پاسخ]

علی حسنی در گفته :

سلام عمو انتخاب شایسته شما را به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور تبریک عرض می نمایم به امید موفقیت های بالاتر

[پاسخ]

ع نورعلی در گفته :

سلام دکتر تورج حسنی الحق که این پست شایسته جنابعای میباشد مبارکت باشه آرزو میکنم که سلامت باشی ودر مدیریت دانشگاه موفق شوی.

[پاسخ]

مهران ملکی در گفته :

برادر ارجمند جناب اقای حسنی انتصاب بجا وشایسته شما را تبریک عرض نموده وسربلندی وتوفیق رابرای شما خواستارم

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

با سلام خدمت آقای ملکشاهی نماینده شهرمان. بلاخره یکی از انتصاب های آقای ملکشاهی از روی لیاقت سالاری انجام گرفت. انشالاه که منتظر تحولات جدیدی ذر دانشگاه پیام نور باشیم. برای آقای حسنی آرزوی موفقیت دارم

[پاسخ]

مسعود خلفی در گفته :

با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای حسنی
واقعا بعد از مدتها انتصابی بود کاملا بجا و از روی لیاقت و نه رابطه

[پاسخ]

علیآقا حسین پور / دبیر سرویس هنری " میرملاس نیوز " در گفته :

استاد ارجمند جناب آقای حسنی
این حسن انتخاب را به صمیمانه به شما تبریک می گویم و امیدوارم در آینده تاثیر این گونه انتخاب ها در بدنه دانشگاه ها بهتر و بیشتر برای همگان مشهود شود.
موفق باشید.

[پاسخ]

فرهاد حاجی پور در گفته :

ضمن تبریک به آقای دکتر حسنی عزیز. از ریاست پیام نور استان لرستان جهت حسن انتخابشان ممنونیم چون آقای دکترحسنی لیاقتش بیشتر از ایناست

[پاسخ]

امیر بگ در گفته :

احسن بر عکاس ماهر و چیره دست آقای فیاض دوران

[پاسخ]

آرسام حاجی پور در گفته :

جناب آقای دکتر حسنی انتخاب شما را به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور کوهدشت صمیمانه تبریک عرض می نماییم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید

[پاسخ]

سهرابي در گفته :

عرض تبريك خدمت دوست عزيز جناب آقاي حسني و آرزوي موفقيت براي ايشان.

[پاسخ]

ايرج شهبازي در گفته :

استاد عزيز و ارزشي آقاي حسني راد نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان رياست محترم دانشگاه پيام نور واحد كوهدشت تبریک و تهنیت عرض می نماید. ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم

[پاسخ]

زینب حسینی در گفته :

سلام تبریک میگم انتصاب شایسته آقای حسنی رو به خانواده محترم پیام نور …امیدوارم بتونن گام مهمی در جهت اشتغال دانشجویان در مقطع ارشد و دکتری که به امید استاد شدن در حال تحصیل هستند بردارن.

[پاسخ]

احمد دولتی (اتکا) در گفته :

انتصاب جناب آقای حسنی را به ایشان و جامعه علمی کوهدشت تبریک عرض مینمایم .

[پاسخ]

جناب آقای ملکشاهی نماینده محترم شهرستان از انتخاب به جا و شایسته جناب اقای دکتر تورج حسنی راد استاد فرهیخته و مردمئ به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور کوهدشت کمال تشکر را داریم
اصلاح طلبان کوهدشت

[پاسخ]

دوستی در گفته :

برای برادر ارجمند جناب اقای حسنی راد ارزوی سربلندی و توفیق روز افزون داریم

[پاسخ]

برادر راد در گفته :

خدای عزوجل را شاکر بایدی ،که خدمت به خلق ،بالاترین سپاس از خالق .امید خدای حافظ اعمالت باشد .

[پاسخ]

همکاران دانشگاه پیام نور در گفته :

جناب آقای علی گراوند (ریاست سابق) خدا قوت خسته نباشید.و آقای حسنی(سرپرست جدید) انشالله موفق باشید.

[پاسخ]

به آقای گراوند خسته نباشید عرض نموده و برای دوست و همکار گرامی جناب آقای حسنی راد ارزوی توفقیق و سر بلندی را داریم و این تغییر و تحولات که مقارن با اغاز بهار طبیعت است فصل نوی در این مکان آموزشی فرهنگی ایجاد گردد با شناختی که از آقای حسنی راد هست قطعا این مهم را اجرایی خواهند کرد

[پاسخ]

شیرمحمدی در گفته :

برادر ارجمند جناب اقای حسنی انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان ریاست محترم دانشگاه پیام نور صمیمانه تبریک عرض نموده امید است با همکاری سایر همکارانتان سطح علمی این دانشگاه رابالاببرید واز تمامی ظرفیتهای علمی شهرستان استفاده نمایید.

[پاسخ]

منچولباف در گفته :

اینجوری پس!!!!!!!!!!!!!فقط باید ازتون تعریف شه تا کامنتارو درج کنید!!!!!!درووووووووووووود بر میر ملاس .درووووووووووووود بر عکککککککککککاس. دروووووووووووووووووووود برمدیییییییییییر سایت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

امرایی در گفته :

به برادر ارجمند جناب آقای حسنی تبریک می گم ،بنده یکبار با ایشان دیدار داشتم و از برخورد گرم و صمیمی ایشان واقعا لذت بردم…از ایشان خواهشمندم که تلاش خود را در جهت ایجاد رشته های جدید و کاربردی به ویژه در حوزه سلامت بنمایند…از فیاض عزیز هم تشکر ویژه دارم….

[پاسخ]

امیدیان در گفته :

با عرض تبریک خدمت آقای حسنی و خسته نباشید به آقای گراوند

[پاسخ]

بهاری-کوهنانی در گفته :

استاد ارجمند وگرامی جناب آقای حسنی راد انتصاب بجا وشایسه جنابعالی رابه ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان کوهدشت تبریک میگویم امیدوارم موفق وموید باشی.انشا ء الله

[پاسخ]

خانم ناهیدحسینی در گفته :

با سلام وخسته نباشید انتصاب یه جا و شایسته آقای حسنی را تبریک می گویم همچنین به آقای ملکشاهی دست مریزاد میگویم که بالاخره یرای اصلاح طلبان قدم اساسی برداشت و کار به کاردان سپرده شد.امیدداریم که جناب حسنی با سعه صدر ودرایت بتواند قدمهای مفیدی در جهت رشد وشکوفایی جوانان این مرزوبوم بردارد

[پاسخ]

فاطمه حسنی راد در گفته :

انتخاب شایسسته ی عموی عزیزم اقای دکتر حسنی را تبریک عرض مینمیایم و از صمیم قلب برای ایشان ارزوی موفقیت میکم

[پاسخ]

فرشید حسنی راد در گفته :

به برادرم جناب اقای دکتر تورج حسنی راد تبریک عرض مینمایم و امید وارم که در این عرصه موفق باشند به امید کسب موفقیت های دیگر

[پاسخ]

فاطمه حسنی راد در گفته :

به عموی عزیزم جناب اقای دکتر تورج حسنی راد تبریک عرض مینمایم و از صمیم قلب برای ایشان ارزوی موفقیت میکنم

[پاسخ]

به عموی عزیزم تبریک میگم و مطمنم که ایشون لیاقت این پست را دارند

[پاسخ]

پیریانی در گفته :

استاد عزیزجناب آقای حسنی تبریک میگم امیدوارم که موفق باشی

[پاسخ]

حبیب گراوند در گفته :

انتخاب بجا و شایسته برادر عزیزم جناب آقای حسنی را به ریاست دانشگاه پیام نور تبریک عرض نموده از خداوند سبحان توفیق روز افزون ایشان را مسئلت مینمایم.

[پاسخ]

محمد عزيزي فرد"معاون پرورشي نسل قلم" در گفته :

سلام . ضمن تشكر و خسته نباشيد خدمت آقاي گراوند
استاد عزيزم آقاي دكتر حسني صميمانه انتصاب شما را تبريك عرض ميكنم .

[پاسخ]

تورج حسني راد در گفته :

صميمانه از كليه همكاران دوستان وعزيزاني كه بنده را مور د لطف خود قرار داده تشكر و قدرداني مي نمايم اميدوارم خداوند به بنده اين توفيق را بدهد كه بتوانم اول از همه در جهت رضاي او قدم بردارم وبعد از تمام توان خود استفاده نمايم كه بتوانم سطح علمي دانشگاه و دانشجويان عزيز رابالا ببرم وشرمنده شما عزيزان نشوم واين محقق نخواهد شد مگر به ياري خداوند حق تعالي وخرد جمعي شما عزيزان

[پاسخ]

کورش سوری در گفته :

با سلام خدمت دوست و برادر عزیزم جناب آقای حنسی
با توکل به خدا و استعانت از پروردگار
در مسئولیت جدید با شناختی که از سالهای قبل از شما دارم مطمئنا
منشا خدمات ارزنده به جامعه فهیم و فرهیخته کوهدشت باشید

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اولین انتصاب بر حسب لیاقت. تبریک میگم دکتر تورج حسنی راد

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

از مسولینی که این سایت رو نگاه میکنن خواهشآ جواب بدن که مهره به این با ارزشی چرا باید الان مسول پیام نور بشه. انصافآ لیاقت دکتر حسنی ریاست پیام نور استان هستش از آقای ملکشاهی خواهش میکنم تا چهار سال نمایندگیش تمام نشده دکتر تورج حسنی رو منصوب کنه به ریاست پیام نور استان( البته اگه آقای حسنی مثل بقیه لرستان رو ترک نکنه)

[پاسخ]

الحق و النصاف لیاقتشو داره. من که لایق تر از حسنی تو دانشگاه پیام نور نمی شناسم. اگه شما میشناسید معرفی کنید ما هم بشناسیمش.

[پاسخ]

نا شناس در گفته :

خدایش لیاقت دکتر حسنی ریاست پیام نور استان میباشد نه کوهدشت. اینکه اینجا منصوب شده دانشجویان کوهدشتی باید شکر گذار باشن

[پاسخ]

پیمان کیانفر در گفته :

جناب آقای دکتر حسنی راد
انتصاب شما به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور نشان از لیاقت شماست
از بهترین اتخاب های جناب آقای ملکشاهی در طول دوران نمایندگی خود انتخاب شما به عنوان ریاست مرکز بوده است

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

واقعا ک در دانشگاه های پیام نور کل استان لرستان شخصی لایق تر از دکتر حسنی راد برای ریاست پیدا نمیشه /
واقعا لایقه

[پاسخ]

پیمان آریا در گفته :

جناب آقای دکتر حسنی راد

انتصاب شما به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور بسیار شایسته و برازنده شما میباشد . امیدوارم که در امور ریاست موفق و سربلند باشید

[پاسخ]

درود بر ارمان منصوری انشاله یه روز تو هم فرماندار بشی.

[پاسخ]

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران در گفته :

برادر ارزشی جناب آقای تورج حسنی راد انتخاب شایسته ،به حق و دیر هنگام شما را تبریک، از خداوند منان آرزوی توفیق و مسرت را می نماییم.

[پاسخ]

آرمین حسنی راد در گفته :

این انتصاب شایسته را به برادر عزیزم تبریک میگم.

[پاسخ]

امیر حسین رضایی امین در گفته :

دایی جان این موفقیت رو بهت تبریک میگم ان شاء اله در پناه ایزد منان منشا خدمات ارزنده برای شهرمان باسید

[پاسخ]

برادر عزیزم جناب آقای دکتر تورج حسنی راد
انتصاب شایسته شما را به سمت ریاست دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت تبریک عرض مئ نمایم امید وارم در سایه الطاف الهی همچون سابق بتوانی خدمتگذار خوبی برای مردم شریف شهر مان باشی

[پاسخ]

ازاین آمدن ورفتن ها چه سود .اصلاح طلب یا اصول گرا چه سود.آیا پیام نور از شروع تاالان چه پیشرفت علمی داشته است .بنده ضمن ارادت خدمت آقای حسنی اما به اعتقادم تغییر وتحولی در دانشگاهی این همه سروصدا وتودیع ومعارفه نمی خواد.

[پاسخ]

الهام شیری در گفته :

سلام

به آقای گراوند خسته نباشید و به اقای حسنی راد تبریک میگویم…

به امید همکاری تمام کارمندان برای هرچه بهتر شدن اموزش و پرورش دانشجویان گرامی….

یا حق

[پاسخ]

شهاب گراوند در گفته :

بعد از روی کار امدن دولت امید تدبیر . و روی کار امدن مدیران لایق و شایسته بار دیگر امید در دل مردم جان گرفت و این نسیم بهاری در شهر ما نیز شروع به وزیدن کرده است .برادر ارجمند دکتر حسنی راد انتخاب شایسه و بجای جنابعالی را به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور تبریک میگویم .از خداوند سبحان توفیق روز افزون شما را مسئلت مینمایم.

[پاسخ]

جمعی از دانشجویان دانشگاه ازاد قم در گفته :

انتصاب بجا و شایسته شما را به سمت ریاست دانشگاه بیام نور واحد کوهدشت تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق و مویید باشید.

[پاسخ]

جمعی از دانشجویان علومبزشکی تهران در گفته :

جناب اقای دکتر تورج حسنی راد صمیمانه تبریکرض میگیم پست جدیدتونو لیاقتتون بالاتره امیدواریم همیشه موفق باشید

[پاسخ]

کارکنان دانشگاه بیام نور واحد اسلامشهر در گفته :

جناب اقای دکتر حسنی راد انشاالاه موفقیتهای شما را دربستهای بالاتر از خداوند منعان خواستاریم .و امیدواریم در راه علم بروری شهرستان موفق باشید.

[پاسخ]

کیومرث در گفته :

ازجناب اقای ملکشاهی و مسولین محترم شهرستان و جناب اقای دکتر جعفری به خاطر انتخاب درست و شایسته ای که انجام دادند کمال تشکر و قدر دانی را دارم و امیدوارم دکتر حسنی راد مایه پیشرفت علم در شهرستان باشند .جا داره از زحمات اقای گراوند نیز تشکر کنیم . برادر حسنی راد همیشه موفق باشی

[پاسخ]

يك فرهنگي در گفته :

برادر گرامي جناب اقاي حسني اين انتخاب شايسته را به شما و جامعه فرهنگي كوهدشت تبريك مگوييم اميدوارم شما بتوانيد ظلمي را كه در اين چند سال در حق نيروهاي تحصيل كرده اصلاح طلب انجام دادند جبران نماييد. در اين چند سال به خيلي از بچه هاي تحصل كرده اصلاح طلب به جرم اصلاح طلبي اجازه تدريس در دانشگاه پيام نور كوهدشت داه نمي شود. باارزوي موفقيت وسر بلندي وموفقيت براي شما

[پاسخ]

ع-ف (نورعلی) در گفته :

بنده هم به نوبه خودم این انتصاب شایسته وبایسته جناب دکتر تورج حسنی راد را به ایشان وبخصوص خانواده اصیل ونجیب شان که الحق از ریشه دارترین خانواده های طایفه بزرگ نورعلی میباشند تبریک وتهنیت گفته وبرخود می بالیم انشاالله که در سایه امام زمان (عج)موفق وموید باشید.

[پاسخ]