- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نماینده پلدختر / بازدید دکتر ساکی از مراکز بهداشتی درمانی پلدختر

 
 
با گزارش میرملاس نیوز ؛  در ادامه سلسله بازدیدهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مراکز تابعه دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان پلدختر و بیمارستان حضرت امام (ره) پلدختر توسط دکتر ساکی بازدید شد.
در این برنامه که عصر پنجشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار شد، دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه معاونین درمان ، آموزشی و مدیران درمان، روابط عمومی، حراست، بازرسی و گسترش شبکه دانشگاه از قسمت های مختلف بیمارستان حضرت امام (ره) پلدختر، دانشکده پرستاری و فوریتها و پروژه های در دست اجرای این شهرستان بازدید کرده و ضمن گفتگو با مردم، بیماران، دانشجویان، کارکنان و مدیران و مسئولان این شهرستان از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان قرار گرفتند.
در ادامه و پس از بازدید رئیس دانشگاه نشست سه ساعته بررسی وضعیت این شبکه برگزار شد که در ابتدا دکتر بهرام چنگائی مدیر شبکه پلدختر گزارش مبسوطی از وضعیت پلدختر ارائه کرد.
سپس دکتر ساکی ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان این شبکه، ارتقاء وضعیت بهداشت، درمان و آموزش پلدختر را مرهون تلاش مجدانه دکتر کائیدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم پلدختر دانسته و از خدمات دکتر کائیدی تقدیر کردند. دکتر ساکی هدف استراتژیک دانشگاه را توسعه کمی و کیفی خدمات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تمام شهرهای استان و تلاش در جهت ایجاد دانشکده ها و دانشگاههای مستقل در سطح استان عنوان کرده و قول مساعد دادند در نیل به این هدف مهم از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی برون رفت از مشکلات بهداشت و درمان استان و به تبع آن شهرستان پلدختر را در گرو واگذاری خدمات بهداشت و درمان به بخش خصوصی ، استفاده از ظرفیت خیرین سلامت و استفاده از راههای خلاقانه و مبتکرانه برشمرده و با اشاره به آمار بالای بیماران قلبی و عروقی و افزایش بیماریهای غیرواگیر از دست اندرکاران سلامت استان خواست که تمام تلاش خود را به کار بسته تا سلامت مردم به نحو احسن تأمین شود.