تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
7

دکتر کریمی فر خبر داد : آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

  • کد خبر : 46058
  • 21 اسفند 1392 - 14:22

    مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدارس استان لرستان آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی را در نوروز امسال را دارند. به گزارش میرملاس نیوز  از فارس ؛ گودرز کریمی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از آمادگی استان لرستان در اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: استان لرستان چون […]

 
 
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدارس استان لرستان آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی را در نوروز امسال را دارند.

به گزارش میرملاس نیوز  از فارس ؛ گودرز کریمی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از آمادگی استان لرستان در اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: استان لرستان چون در مسیر ترانزیتی تهران به جنوب قرار دارد هرساله شاهد جمعیت زیادی از مسافران نوروزی در این مسیر هستیم.

وی افزود: امسال ۱۰ پایگاه با ۱۴۸ آموزشگاه و ۱۵۰۰ کلاس آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی در سطح استان لرستان فراهم شده است. آموزش و پرورش استان لرستان آمادگی اسکان ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی را در نوروز امسال دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: علاوه بر این پایگاه‌های ویژه آموزش و پرورش استان نظیر خانه معلم، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه آیت‌الله کمالوند در ایام نوروز آمادگی استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

این مسئول به برنامه‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ما باید کاری کنیم که نیروهای مازاد در آموزش و پرورش نداشته باشیم و در این زمینه نیروهای انسانی را ساماندهی کنیم.

کریمی‌فر خاطرنشان کرد: توصیه‌های مشارکت‌های عمومی در آموزش و پرورش، ایجاد فرصت‌های عادلانه، توسعه امور پرورشی، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در سال‌ آینده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در سال آینده تشکیل اتاق ایده و خلاقیت در آموزش و پرورش با حضور ۶۰ نفر از اساتید برجسته و نخبه دانشگاهی یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در آموزش و پرورش لرستان است.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بر مدیر کل جوان و اندیشمند استان لرستان سلام و درود می فرستم

    ما منتظر وزیدن نسیم اعتدال به کوهدشت، کونانی، گراب و رومشکان هستیم

    ما مسئولینی از جنس تدبیر میخواهیم

  2. درود خدا بر دولت تدبیر وامیدو مدیر کل آموزش وبرورش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.