تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

روشنی : سهم ایثارگران از تسهیلات خوداشتغالی، پرداخت شود

  • کد خبر : 46065
  • 21 اسفند 1392 - 17:42

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدا نصب‎العین عزت و حریت ما هستند.  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، مراد روشنی در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: ویژگی‎های شهدا، عزت، عظمت، شان و منزلت آنها به کرات در آیات قرآن آمده است. وی با بیان اینکه ایجاد انقلاب‎ها […]

 

0-201

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدا نصب‎العین عزت و حریت ما هستند.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا ، مراد روشنی در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: ویژگی‎های شهدا، عزت، عظمت، شان و منزلت آنها به کرات در آیات قرآن آمده است.

وی با بیان اینکه ایجاد انقلاب‎ها در بین ملت‎های جهان به تاسی از امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدا نصب‎العین عزت و حریت ما هستند.

روشنی با انتقاد از اینکه در چند سال اخیر ۱۲ هزار فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی معادل ۶۵۵ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: چرا از این وام به ایثارگران استان پرداخت نشده، به ناچار یک فرزند شهید را برای دریافت وام خرید کالا با بهره ۲۲ درصدی به بانک معرفی می‎کنیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: ما مخالف اعطاء تسهیلات به هیچ دستگاهی نیستیم اما سهم ایثارگران را مطالبه می‎کنیم.

 روشنی تصریح کرد: اگر این تسهیلات نیز به ایثارگران پرداخت شده بود، بخشی از بیکاری این جامعه نیز مرتفع می‎شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: در حال حاضر نیز که به بانک‎ها جهت تخصیص تسهیلات به جامعه ایثارگری مراجعه می‎کنیم می‎گویند مصارف ما بیشتر از منابع است و سوال اینجاست چرا از این مصارف عاید ایثارگران نشده است؟

 وی با انتقاد از اینکه در صنایع استان به ویژه فولاد ۱۵۰ نیرو استخدام شده و حتی یک نفر از خانواده شاهد یا ایثارگر جزء استخدامی نبودند، خواستار پیگیری این موضوع شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. مشکلات بخش ایثارگری در ۴بخش قابل بررسی است:
    ۱-شناسایی نارساییها
    ۲-اهتمام برای تبدیل مشکلات به موفقیتها
    ۳-پیگیری موثر تا حصول نتیجه
    ۴-فراخوان دستگاهها برای ایفای تعهدات قانونی و سهم تصریح شده ایثارگران در قوانین جاری کشور.
    علیرغم توان موثر و تلاش قابل تحسین جناب آقای روشنی مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در رصد واعلام نارساییها؛متاسفانه رویکرد کمرنگ مسئولین در تخصیص اعتبارات و تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی این شائبه را تقویت میکندکه انحراف از معیاردر حوزه مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و منویات حضرت امام”ره”و رهبری معظم انقلاب از سوی مسئولانی که در مرکز ثقل برنامه ریزی هستند بعنوان یک نافرمانی قانونی و معضل سازمانی مورد واکاوی حقوقی قرار گیرد.

  2. درود خدا بر شهید زنده حاج روشنی عزیز . خدا قوت امیدوارم در پرتو عنایات حق تعالی در خدمت به قشر ایثار گر موفق باشید از اینکه مردانه و صادقانه بدنبال حل مشکل این قشر عزیز هستید متشکرم

  3. سیب سرخی سر نیزه ست… دعا کن من نیز،
    این چنین کال نمانم به شهادت برسم
    (حاج آقا زنده باشید، دعای خیر ما بدرقه ی راه شماست)

  4. خدا قوت

  5. سرور گرامی جناب روشنی
    چندی پیش مطلبی در مورد نام گذاری خیابانهای کوهدشت در برخی سایتها ووبلاگ منتشر گردید . مطلع شدیم جنابعالی هم در همین راستا پیگیریهایی را انجام داده اید .اما سایت میرملاس در گزارشی که اخیر منتشر نموده و آورده است که شهرداری نه تنها تذکرات را قبول نکرده بلکه در جلسه اخیر خود نیز بر ادامه عملکرد خود در نام گذاری کوچه ها وخیابانها اصرار دارد .
    از جنابعالی بعنوان ریاست بنیاد شهید استان در خواست پیگیری موضوع را داریم .

    http://gordanmohebin.mihanblog.com

  6. خسته نباشید
    انشاءالله همیشه سلامت باشید

  7. درود بر حاج مردا عزیز که عمر خویش را به خدمتگذاری خانواده های محترم و بزرگ شهدا و جانبازان سرفراز سپری نموده است.

  8. سلام دوست قدیمی وصمیمی وهم کلاسی،بالاترین خدمتگزاری خدمت به ایثارگران وخانواده مکرم آنهاست این توفیق بی نظیر رابه شما تبریک عرض میکنم .وغبطه میخورم تشکر از آقا امین

  9. سلام بر استاد عزیزم جناب آقای روشنی ، شهدا به ما درس فداکاری و از خودگذشتگی دادند و جانبازان نیز پیمودن راه شهدا را به ما می آموزند . استاد عزیز با هیچ زبان و قلمی نمی توانیم زحمات جنابعالی را در خصوص پیگیری مشکلات جانبازان و خانواده های انان جبران کنیم . بی شک اجر معنوی شما در نزد حضرت حق محفوظ است و ما نیز برای سلامتی و سربلندی تان دعا می کنیم . بنده بعنوان همسر جانباز جنگ تحمیلی از کوهدشت با توجه به علاقه ای که به خدمت در آموزش و پرورش در پست آموزگاری داشتم و با هدف تعلیم و تربیت به فرزندان کشور عزیزم ایران وارد دانشگاه شدم و در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی بعنوان نفر اول با معدل بالای ۱۹ فارغ تحصیل شده ام . اما بعلت عدم استخدام مجبورم در مراکز غیر انتفاعی با حقوق اندک و بدون هرگونه بیمه ای کار کنم .ضمنا در مقطع کارشناسی ارشد نیز قبول شده ام اما بخاطر عدم استخدام مجبورم انصراف دهم . از جنابعالی خواهشمندم پیگیر مطالبات استخدامی ایثارگران در آموزش و پرورش نیز باشید موفق و موید باشید .

  10. جانباز سرافراز جناب آقای حاج روشنی ،خسته نباشی ،ازاینکه پیگیر مطالبات ایثارگران هستید تشکر می کنیم

  11. درودوعرض ادب خواهشن دقیقن روشن بفرمایید منظورازایثارگران چه کسانی هستند من که خود افتخاره حضور در دفاع مقدس و عملیات آفتخار آفرین والفجر۹ را دارم با وجود صدمه و آسیب های جسمی و روحی به هر کجایکه توانستم مراجعه و پیگیر شدم ولی متاسفانه هیچکس در هیچ کجا مارا قبول نداشتند چه برسد به جواب گویی حال شما بفر مایید چه کسی جواب گوی من است؟؟؟؟؟سپاس گذارم

  12. از برادر عزیز و بزرگوار حاج مراد روشنی به خاطر دغدغه ای که دارند سپاسگزارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.