تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
12

رئیس جدید اداره بازرسی، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد

  • کد خبر : 46067
  • 21 اسفند 1392 - 17:09

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وب دا لرستان، با ابلاغ دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر سعدی سالاروند بعنوان رئیس جدید اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی معرفی و شروع به کار کرد. دکتر ساکی در آئین تکریم و معارفه روسای […]

1baresiiiii92-12-000004

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وب دا لرستان، با ابلاغ دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر سعدی سالاروند بعنوان رئیس جدید اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی معرفی و شروع به کار کرد.

دکتر ساکی در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره بازرسی دانشگاه که عصر سه شنبه بیستم اسفندماه در سالن شماره یک حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد گفت: همه ی ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این نیت کار بکنیم که همه سرباز نظام هستیم و برای آنکه عملمان جاودان بماند تمام نیت هایمان را باید خدائی کرده چرا که آنچه غیر خداست فانی و از بین رفتنی است و آنچه جاودان خواهد ماند عملی است که به خداوند اتصال داشته باشد.
دکتر ساکی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت ها و مسئولیت ها امری طبیعی و در جهت پویایی نظام است اظهار داشت: آنچه که به عمل ارزش می دهد و آن را جاودان می سازد نیت الهی است.
 
1baresiiiii92-12-000006 1baresiiiii92-12-000007
 
رئیس دانشگاه به اشاره به نارضایتی مردم از نحوه دریافت خدمات عرصه سلامت در خصوص اهمیت جایگاه اداره بازرسی گفت: پایش عملکرد که از وظایف عمده اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد است از جایگاه خاصی برخوردار است که متأسفانه در این زمینه بدلائل مختلفی به بی راهه رفته ایم و خوب عمل نکرده ایم و پایش عملکرد امر مهم و حساسی است که با ابزارهای علمی و بطور مستند باید بدقت ارزیابی شده و با اتخاذ راهکارهای مناسبی همچون تشویق و تنبیه پویائی را در سیستم نهادینه کنیم.
گفتنی است در این مراسم غلامرضا توشمال رئیس سابق اداره بازرسی که قریب به سه سال و ده ماه مسئولیت این اداره را برعهده داشتند گزارش کوتاهی از عملکرد خود را بیان کرده و دکتر سعدی سالاروند نیز طی سخنانی کوتاه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
 
1baresiiiii92-12-000008 1baresiiiii92-12-000009
 
در پایان مراسم نیز با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از خدمات غلامرضا توشمال تقدیر و ابلاغ دکتر سالاروند نیز به ایشان تقدیم شد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۲
  1. آ قای دکتر سالاروند از حزب موتلفه و ازطر فداران احمدی نژ اد است

    • اقانادر لطفا دست از اینگونه رفتارها وبیانات بردارید مهم خدمت به مردم رنج کشیده است مگر موتلفه ای بودن جرم است

  2. چرا از نیروهای اصلاح طلب که برای به ثمر رسیدن تفکر اعتدال و دوری از افرط گری زحمت و خون دل خورده اند استفاده نمی شود . این فقط عوام فریبی است که دو مهره جبهه پایداری با هم جابجا میشوند.

  3. دکـتر ســـــــاکی متــــــشکریم.متـــــشکریم برای این جابجایی به حقت.

  4. دکـــــــــــــــتر عــــــــــبدی متـــــــــشکریم.خدا قوت

  5. میر ملاس .فقط تعریف و تمجید ها را ثبت نکن طرفداراتو از دست میدی .شما با این هواداران میر ملاس شدید.

  6. مطالب پرستار و سهراب بجا و بدون اهانت بودن نیاز به سانسور نبود

  7. دکـتر ســـــــاکی متــــــشکریم.متـــــشکریم برای این جابجایی به حقت.

  8. خدمت مدیر ارزشمند ودلسوزجناب اقای دکتر ساکی با سلام وعرض خسته نباشی بااحترام معروض میداردجنابعالی به عنوان مدیر دولت تدیبروامید در تغیروتحولات دانشگاه می بایستی به طور قطع از افراد ومدیرانی استفاده نمایید که حداقل از نظر فکری وبرنامه ای هم سو با دولت محترم اقای روحانی باشند لذا در غیر این صورت رای ونظر مردم در انتخابات هیچ گونه محلی از اعراب نخواهد داشت.با تشکر

  9. جابه جایی مدیریت فقط وفقط هزینه برای ملت دارد
    مدیریت کردن در استان ما یعنی جابجا کردن این وآن
    این وند نشد وند دیگه خدا بزرگه

  10. خدمت تمامی هم استانیهای عزیز سلام وخداقوت عرض مینمایم .در ÷اسخ به انتقاد اقا نادر مبنی بر اینکه آقای دکتر سالاروند رییس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی عضو فلان حزب هست یا نیست مهم نیست:مهم این است که نیروی ولایتمدار مومن ومتعهد ودلسوز مردم وهمکاران است .با اندکی تامل متوجه خواهید شد که تا به امروز مدیری بالیاقت تر از دکتر سالاروند در این دانشگاه منسوب نشده است .تایید کننده این مطلب نظر خواهی از کلیه پرسنل حتی مخالفین میباشد.

  11. سلام خدمت دکتر ساکی من یه ارباب رجوع هستم دکتر سالاروند یکی از شایسته و حلال و زحمت کش ترین نفرات دانشگاه میباشند تا میتوانید ایشان را به درجه بالاتر برسانید متشکر یه ارباب رجوع

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.