- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس جدید اداره بازرسی، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد

1baresiiiii92-12-000004

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وب دا لرستان، با ابلاغ دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر سعدی سالاروند بعنوان رئیس جدید اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی معرفی و شروع به کار کرد.

دکتر ساکی در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره بازرسی دانشگاه که عصر سه شنبه بیستم اسفندماه در سالن شماره یک حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد گفت: همه ی ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این نیت کار بکنیم که همه سرباز نظام هستیم و برای آنکه عملمان جاودان بماند تمام نیت هایمان را باید خدائی کرده چرا که آنچه غیر خداست فانی و از بین رفتنی است و آنچه جاودان خواهد ماند عملی است که به خداوند اتصال داشته باشد.
دکتر ساکی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت ها و مسئولیت ها امری طبیعی و در جهت پویایی نظام است اظهار داشت: آنچه که به عمل ارزش می دهد و آن را جاودان می سازد نیت الهی است.
 
1baresiiiii92-12-000006 1baresiiiii92-12-000007
 
رئیس دانشگاه به اشاره به نارضایتی مردم از نحوه دریافت خدمات عرصه سلامت در خصوص اهمیت جایگاه اداره بازرسی گفت: پایش عملکرد که از وظایف عمده اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد است از جایگاه خاصی برخوردار است که متأسفانه در این زمینه بدلائل مختلفی به بی راهه رفته ایم و خوب عمل نکرده ایم و پایش عملکرد امر مهم و حساسی است که با ابزارهای علمی و بطور مستند باید بدقت ارزیابی شده و با اتخاذ راهکارهای مناسبی همچون تشویق و تنبیه پویائی را در سیستم نهادینه کنیم.
گفتنی است در این مراسم غلامرضا توشمال رئیس سابق اداره بازرسی که قریب به سه سال و ده ماه مسئولیت این اداره را برعهده داشتند گزارش کوتاهی از عملکرد خود را بیان کرده و دکتر سعدی سالاروند نیز طی سخنانی کوتاه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
 
1baresiiiii92-12-000008 1baresiiiii92-12-000009
 
در پایان مراسم نیز با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از خدمات غلامرضا توشمال تقدیر و ابلاغ دکتر سالاروند نیز به ایشان تقدیم شد.