تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

آئین تکریم و معارفه مدیر مرکز مدیریت بحران و فوریتهای پزشکی لرستان برگزار شد .

  • کد خبر : 46074
  • 21 اسفند 1392 - 17:14

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وبدا لرستان :آئین تکریم دکتر محمد علی حسنوند ومعارفه دکتر حسینعلی رفائی  مدیران سابق و جدید مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی لرستان با حضور دکتر سیاوش بیرانوند  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، مدیران ستادی و جمعی از مسئولین و […]

1todi92-0005

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از وبدا لرستان :آئین تکریم دکتر محمد علی حسنوند ومعارفه دکتر حسینعلی رفائی  مدیران سابق و جدید مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی لرستان با حضور دکتر سیاوش بیرانوند  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، مدیران ستادی و جمعی از مسئولین و پرسنل فوریتها ی ۱۱۵ استان چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۲ در سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد.
در ابتدای این آیین دکتر بیرانوند با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر محمدعلی حسنوند مدیر سابق مرکز فوریتهای پزشکی استان اظهار داشت : ما میراث داران خون شهدا هستیم که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و امروز با احساس مسئولیت باید در راه خدمت به مردم خود را مدیون آنهمه جانفشانی ها بدانیم.
ایشان در ادامه با تشریح مسئولیت خطیر مرکز مدیریت بحران و فوریتهای پزشکی استان گفت :فوریتها خط اول درمان است که این امر وظیفه شناسی ما را نسبت به ماموریت های محوله مضاعف نموده است و با توجه به حیاتی بودن فاکتور نظم باید در مواجهه با حالت های بحرانی عکس العمل سریعی داشته باشیم و همه ماموریت ها را به نحو احسن انجام دهیم که در این راه مباحث آموزشی و همکاری های بین بخشی و درون وبرون بخشی در الویت قرار دارند.
 
 
 
1todi92-0001 1todi92-0002 1todi92-0004
 
  درادامه دکتر رفاهی با اذعان به مسئولیت سنگین وتوفیق خدمت در مسئولیت جدید خود بیان داشت :انتظار می رود که با همیاری و همکاری ریاست دانشگاه و مجموعه های مرتبط بتوانیم هر چه بیشتر خدمت شایسته تری به مردم ارائه نماییم و در ایام نوروز ۹۳ در جهت رفاه هم استانی ها و میهمانان نوروزی شاهد ارائه خدمات به بهترین وجه باشیم .
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. مبارک باشد بر شیر مرد از خطه دلاور خیز پلدختر دکتر رفاهی

  2. چیز بدی که ننوشتیم که تایید نکردید،فقط نوشتیم بازگشت به گذشته است این انتصاب
    از شما انتظار دیگه ای میرفت اقای ازادبخت
    انشاءالله در سیاست هاتون تغییر روش بدید وگرنه مخاطبتون رو از دست میدید،ارادت

  3. از زحمات دوست عزیزم ،همشهری گلم جناب آقای حمزه طولابی هم تشکر میکنم

  4. انتصاب شایسته جناب آقای دکتر رفاهی را به مردم فهیم استان لرستان تبریک عرض می نمایم وبرای ایشان آرزوی پیروزی و سر بلندی دارم.

  5. ضمن خسته نباشید خدمت آقای دکتر حسنوند وتبریک به آقای دکتر رفاهی امیدوارم اورژانس۱۱۵ به جایگاه واقعی خود یعنی انتقال و حمایت از بیماران پیش بیمارستانی در سال۹۳ برسد و آرزوی توفیق برای کلیه مدیران دلسوز و مردم دار

  6. جناب آقای دکترحسینعلی رفایی انتصاب شایسته شمارا به عنوان رییس مرکز فوریتهای پزشکی استان لرستان تبریک عرض می نماییم واز خداوند متعال آرزوی موفقیت شما را خواستاریم

  7. ازپیگیریهای آ قامحمدی متشکریم

  8. انتصاب شایسته جناب آقای دکتر رفاهی را جامعه پزشکی استان تبریک عرض می نمایم وبرای ایشان آرزوی

    موفقیت داریم.

    از طرف
    جمعی از دانشجویان دانشکده پرستاری و فوریت پزشکی پلدختر

  9. دوست عزیز ،آقای رحمتی، رفایی نه رفاهی!!!

  10. با سلام ،یکی از اصول علم مدیریت بی تردید مدیریت تغییر میباشد و هدف والای این مدبربت شناسایی و کشف گلوگاهها،سرعت گیرها و یک کلام مدیران لنگ و اویزان بوده که سیستم ها را معلول و منحرف می نماید. می توان گفت آقای دکتر ساکی قدم اول که شناخت نقطه ضعف بود را درست برداشت اما در قدم دوم متاسفانه باید گفت به خطا رفته است و دلیل این مدعا انتخاب گزینه های نا مناسب میباشد.دکتر رفایی شخصیتی آرام و مهربان بوده که متاسفانه مدیریت بسیار ضعیفی دارند و اینرو در دو مرحله ریاست بر شبکه بهداشت پلدختر بر همه ثابت کردند و تا آنجا که میشود حدث زد دلیل این انتخاب هم دوستی ایشان و دکتر ساکی در رومانی میباشد.دکتر سالاروند هم که همشهری دکتر ساکی هستند.

  11. سلام بر هم استانی های عزیزم
    سال نو رو به همتون تبریک می گم

    دوستان من وضع استان ثروتمند وفقیر ما به خاطر حکومت ۳۰ ساله وند ها در این استان است
    که هر وندی ۳۰ تا ۴۰ وند رو به دنبال خودش داره
    تغیر مدیریت در این استان یعنی تغییر وند ها ونه …….
    کاش میشد میر ملاس یه آماری از فرزندان شایسته لرستان که در استان های دیگر یا در رده های بالای مدیریت کشوری پست های کلیدی دارند رو در می آورد. اونوقت می فهمیدیم که از کوزه شکسته آب خوردن یعنی چه ممزه ایی داره….!

  12. با تشکر از همه دوستانی که پیام تبریک برای دکتر رفایی گذاشته اند. قابل توجه دوستان عزیز که دکتر رفایی فامیلی صحیح دکتر می باشد. و رفاهی اشتباه است. با تشکر.

  13. با تشکر از زحمات صادقانه شما و انشاالله که شاهد ترفیع درجه و مراتب بالای شما باشیم.
    عموی عزیزم جنابعالی الگویی بزرگ برای همه مردم استان بخصوص مردم ذاغه هستین.باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.