تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

گزارش تصویری / نشست مطبوعاتی مهندس قبادیان مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان

  • کد خبر : 46087
  • 21 اسفند 1392 - 18:57

                                            عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز    

0-(2)

 

 

0-(3)

 

 

0 (10)

 

 

0-(1)

 

 

0-(4)

 

0-(5)

 

 

0-(6)

 

 

0-(7)

 

 

0-(8)

 

 

0-(9)

 

 

0-(11)

 

 

0-(12)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. سلام مهندس خسته نباشید چرا طبق اعلامی که از طریق کلیه رسانه ها مبنی بر اینکه در صورت پرداخت بدهی تلفن همراه از یک رو تا یک ماه مکالمه رایگان بهره مند شوید ولی چنین اتفاقی نیافتاد به ایمیل مستقیم جنابعالی نیز پیام دادم ولی جواب پیام را در یافت ننمودم میخواستم بدونم چرا مخابرات به وعهده خود عمل ننمود

  2. سلام به همکلاسی دوران دبیرستانم مهندس قبادیان،ضمن ارزوی موفقیت منتظر حضور فعالتان در عرصه های کلان مدیریتی کوهدشت هستیم.

  3. با آرزوی موفقیت برای آقای قبادی با توجه به اهمیت وضعیت ارتباطات استان کاش محتوای گفتگو یا چکیده ای از آن انعکاس می یافت .

  4. با آرزوی موفقیت روز افزون برای جناب آقای مهندس قبادیان،ایشان یکی از افتخارات کوهدشت درعرصه مدیریتی می باشند.به امید فردایی بهتر برای کوهدشت و کوهدشتی

  5. برادر بزرگوار جناب آقای مهندس مصیب قبادیان با سلام . ضمن تشکر و قدردانی فراوان از جنابعالی بخاطر خدمات ارزنده در زمینه پیشرفت ارتباطات استان . آرزوی توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم

  6. با سلام خدمت دوستان
    با آرزوی موفقیت روز افزون برای مهندس قبادیان. ایشان فردی بسیار مدیر و دلسوز می باشند. تا زمانی که مدیر مخابرات کوهدشت بودند کارهایی انجام داده اند که تا چندین سال آینده هر مدیری هم که مدیر مخابرات کوهدشت شوند با سیستمی به روز و آپدیت سر و کار دارند. و در پست مدیر کل مخابرات استان هم فردی بسیار موفق نشان داده اند. برای مهندس قبادیان آرزوی سرافرازی و پیروز کامی دارم.

  7. با عرض سلام خدمت دوستان و تشکر ویژه از جناب آقای امین آزادبخت به خاطر پوشش زیبای تصویری،
    ای کاش آقای آزادبخت پوشش خبری نیز از این نشست ارائه می کردید.
    آقای مهندس قبادیان از شخصیت های نجیب شهرستان کوهدشت و یکی از افتخارات این استان بوده که در هرجایی فعالیت نموده کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته اند، امیدوارم ایشان در عرصه های کلان مدیریتی نیز در آینده موفق باشند.

  8. با آرزوی موفقیت برای مهندس قبادیان،
    مهندس قبادیان به حق یکی ازکار آمدترین مدیران استان میباشند،زحمتکش خستگی ناپذیروکاردان درعرصه مدیریت

  9. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای آزادبخت و آرزوی سلامتی و بهروزی برای جناب آقای مهندس قبادیان مدیر دلسوز و زحمت کش که از سرمایه های این استان و شهرستان کوهدشت می باشند.دوستان عزیز مهندس قبادیان از معدود مدیرانی می باشند که پله های ترقی را یکی یکی از ریاست مرکز دیجیتال،ریاست اداره کوهدشت،عضو هئیت مدیره مخابرات استان و مدیرعامل مخابرات استان لرستان، طی نموده اند و ایشان را مدیری زبده و توانمند ساخته است.با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان در مراتب بالاتر
    با تشکر همکاران کوهدشت

  10. خداقوت حاجی .خسته نباشی .امید وارم در خدمت به مردم این دیار درپناه خداوند سبحان همیشه موفق باشید .به امید دیدار دوباره در مکه ومدینه .

  11. جناب مهندس قبادی فردی مومن سالم انقلابی وبا تحصیلات مرتبط .همانطوری که مجموعه مخابرات میدانند وارث ارثی ماندگار کاری گسترده از جناب مهندس حسینیان مدیر کل قبلتر از ایشان هستند واثبات این حرف نیز شهر شما یعنی کوهدشت که دیجیتال شدن که در ان زمان شهر کوهدشت جزء اولین هابود وساخت سایتهای روستایی و…….پس………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.