- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر: پژوهش، تحقیق و کار علمی، حلقه مفقوده فرآیند رشد و توسعه پایدار استان لرستان است

1-510

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پژوهش، تحقیقات و برنامه های علمی و کارشناسی، حلقه مفقوده در فرآیند رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان است.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی کورانی فر در کارگروه پژوهش استان، افزود: فعالیت های علمی و پژوهشی و در راس آنها کارگروه پژوهش و فناوری از جمله ظرفیت ها و قابلیت های مهم نهفته و مغفول مانده استان لرستان است.

وی ضمن تاکید بر فعال سازی ظرفیت های نهفته پژوهشی و تحقیقاتی در روند رشد و توسعه استان، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم و محوری مدیریت اجرایی استان لرستان، تلاش برای شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های نهفته و مغفول مانده استان برای دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری از ظرفیت های موثر برای توسعه استان لرستان است، گفت: فعالیت موثر، منسجم و هدفمند این کارگروه نقش مهمی در افزایش بهره وری دستگاههای اجرایی و سرعت بخشی به روند محرومیت زدایی و توسعه استان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان افزود: برای تحقق این مهم و دستیابی به رشد و توسعه استان باید از همه امکانات به خوبی استفاده شود که لازمه آن شناسایی و بهره مندی مطلوب از استعدادها و نیروی انسانی کارآمد و ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود در لرستان است.

کورانی فر اظهار داشت: توسعه پایدار در سایه انجام یک حرکت منسجم، برنامه محور، علمی و هدفمند بدست می آید و دراین راستا نقش کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری غیرقابل انکار و بسیار چشمگیر است.