تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

منتخبان جشنواره خاطره‌ نویسی دفاع مقدس لرستان معرفی شدند/ اسداله آزادبخت منتخب جشنواره

  • کد خبر : 46200
  • 22 اسفند 1392 - 10:16

ن   به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی خاطره‌ نویسی دفاع مقدس در دو بخش خودنوشت (خاطرات رزمندگان) و دیگر نوشت (بازنویسی خاطرات رزمندگان) ۲۱ اسفند در خرم آباد برگزار شد. این جشنواره در هفت محور شامل آیین‌ها و مراسم، عملیات ‌ها، شهدا و آزادگان، تشییع شهدا، پشت جبهه و […]

ن

 

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی خاطره‌ نویسی دفاع مقدس در دو بخش خودنوشت (خاطرات رزمندگان) و دیگر نوشت (بازنویسی خاطرات رزمندگان) ۲۱ اسفند در خرم آباد برگزار شد.

این جشنواره در هفت محور شامل آیین‌ها و مراسم، عملیات ‌ها، شهدا و آزادگان، تشییع شهدا، پشت جبهه و پشتیبانی جنگ، درمان پزشکی و مجروحیت،بمباران‌ها و سایر موضوعات مرتبط با دفاع مقدس، زن و دفاع مقدس شامل خاطرات همسران، مادران و دختران رزمندگان و شهدا برگزار شد.

بر اساس این خبر، در این جشنواره محمدحسن ظهراب ‌بیگی، حسن بسطامی و اسدالله آزادبخت در بخش خودنوشت و فاطمه سپهوند، کرم امیری‌راد، ره‌الله سیف، علی امامی، فاطمه ساکی و مریم میرزایی در بخش دیگرنوشت به عنوان برگزیدگان جشنواره انتخاب شدند.

همچنین مهدی سپه‌وند، علی رشنو و سیاوش عزیزی در بخش کتاب آماده چاپ نیز در رابطه با خاطرات دوران دفاع مقدس برگزیده شدند.

این توضیح لازم است که جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه ابوالفضل(ع)، لشکر ۸۴، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، دبیرخانه کنگره سرداران و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری مرکزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

  

تهیه خبر: امل عباس رستمی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. سلام،جناب آقای آزادبخت تبریک عرض میکنم و همواره آرزوی توفیقات بیشتر را برای شما دارم، به این ذوق وقریحه سرشار از ادب وشعر افتخار میکنیم.از آقا داریوش هم به خاطر درج خبر تشکر میکنم.

  2. با سلام و درود به جناب آقای اسدالله آزادبخت و عرض تبریک بخاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوران راستین که هر آنچه داریم از ایثار ، شهامت و فداکاری آن غیورمردان داریم.یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد
    قلم شما پسر عمه مستعد در ادبیات و معتقد به آرمانها همیشه پر توان باد – با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما
    ۱۴ مارس ۲۰۱۴ – قزاقستان

  3. باسلام و خداقوت به برگزارکنندگان
    به تمامی شرکت کنندگان که توفیق حضور در این جشنواره را یافته اند تبریک می گویم خصوصاً برگزیدگان عزیز بالاخص دوست گرامیم آقای اسدالله آزادبخت

  4. سلام برادر عزیزم جناب آقای آزادبخت .اسدالله عزیز, سپاس بیکران و صمیمانه مرا پذیرا باش .آرزوی سلامتی برای حضرتعالی و خانواده مکرمتان دارم . امید وارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

  5. در جمعه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۲ گفته :
    به چهره پر تلاش ادبی شهرمان سرور عزیز اسداله آزادبخت تبریک وتبریک .همیشه ایام سربلند باشید.

  6. باز تبریکی از جنس مهربانیت را از طرف من پذیرا باش استاد اسد ادیب آزادبخت

  7. سلام خدا بر شهیدان گرانسنگ این آب و خاک
    از برگزار کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی می شود.
    تبریک به برادر رزمنده جناب اسدالله آزادبخت عزیز.
    من هر وقت مطلبی از ایشان در این سایت وزین و پرتلاش برای شهدا و رزمندگان و یا برای عملیات ها می بینم یاد جنگ و خاطرات بسیار تلخ و شیرینش و دلاوری رزمندگان دلاورش و بویژه شهید هادی می افتم.
    اسدالله نگهدارتان باد.

  8. ضمن تبریک به برادر بسیجی و چهره پر تلاش ادبیات .امیدوارم همیشه ایام در تمام مراحل موفق و سربلند باشی (کاک اسد)

  9. به برادرعزیز ورزمنده ام جناب آقای آزادبخت تبریک عرض می کنم انشاالله همچنان موفق ومویدباشید . درود خدا بررزمندگان اسلام که درهنگام جنگ حرف اول را میزنندودرهنگام تحصیل وهنرنمایی وابراز لیاقت بازم حرف اول رامیزنند.همیشه پیروزوسرافرازباشید انشاالله.

  10. باسلام
    ازمدیریت سایت وزین میرملاس ، جناب آقای ابراهیمی وتمامی دوستان عزیزم صمیمانه سپاسگزارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.