- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

منتخبان جشنواره خاطره‌ نویسی دفاع مقدس لرستان معرفی شدند/ اسداله آزادبخت منتخب جشنواره

ن

 

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی خاطره‌ نویسی دفاع مقدس در دو بخش خودنوشت (خاطرات رزمندگان) و دیگر نوشت (بازنویسی خاطرات رزمندگان) ۲۱ اسفند در خرم آباد برگزار شد.

این جشنواره در هفت محور شامل آیین‌ها و مراسم، عملیات ‌ها، شهدا و آزادگان، تشییع شهدا، پشت جبهه و پشتیبانی جنگ، درمان پزشکی و مجروحیت،بمباران‌ها و سایر موضوعات مرتبط با دفاع مقدس، زن و دفاع مقدس شامل خاطرات همسران، مادران و دختران رزمندگان و شهدا برگزار شد.

بر اساس این خبر، در این جشنواره محمدحسن ظهراب ‌بیگی، حسن بسطامی و اسدالله آزادبخت در بخش خودنوشت و فاطمه سپهوند، کرم امیری‌راد، ره‌الله سیف، علی امامی، فاطمه ساکی و مریم میرزایی در بخش دیگرنوشت به عنوان برگزیدگان جشنواره انتخاب شدند.

همچنین مهدی سپه‌وند، علی رشنو و سیاوش عزیزی در بخش کتاب آماده چاپ نیز در رابطه با خاطرات دوران دفاع مقدس برگزیده شدند.

این توضیح لازم است که جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه ابوالفضل(ع)، لشکر ۸۴، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، دبیرخانه کنگره سرداران و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری مرکزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

  

تهیه خبر: امل عباس رستمی