تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

۷۱ هزارعدد انواع مواد محترقه در لرستان کشف شد

  • کد خبر : 46203
  • 22 اسفند 1392 - 10:20

  رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان لرستان از کشف ۷۱ هزار و ۲۹۸ عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز، سرهنگ ˈامیر الماسیانˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تماسهایی از طرف مردم در خصوص تهیه و توزیع انواع مواد محترقه […]

 

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان لرستان از کشف ۷۱ هزار و ۲۹۸ عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز، سرهنگ ˈامیر الماسیانˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تماسهایی از طرف مردم در خصوص تهیه و توزیع انواع مواد محترقه و آتش زای غیرمجاز در بین جوانان و نوجوانان در سطح شهر های خرم آباد ، دورود و دوره چگنی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

وی با اشاره به اقدامات گسترده پلیس در زمینه شناسایی و کشف مواد محترقه در سطح استان لرستان همزمان با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال افزود : بلافاصله تحقیقات فنی و میدانی برای شناسایی عاملان و توزیع کنندگان این مواد آتش زا در این سه شهر مذکور آغاز شد.

وی اظهار داشت : عامل اصلی توزیع مواد محترقه به هنگام توزیع آن در بین برخی واحدهای صنفی در شهر خرم آباد دستگیر شد و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : پس از بازرسی ۶۷ هزار و ۷۱۴ عدد انواع مواد محترقه از این فرد کشف و ضبط شد.

وی همچنین گفت : دو هزار و ۱۴۴ عدد مواد محترقه توسط ماموران انتظامی شهرستان دورود از یک توزیع کننده در عملیاتی جداگانه کشف شده است .

سرهنگ الماسیان،افزود : در عملیاتی دیگر توسط ماموران انتظامی شهرستان دوره چگنی نیز تعداد یک هزار و ۴۴۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و در این راستا یک نفر دستگیر شد.

الماسیان در پایان از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرایم مختلف از شهروندان درخواست کرد ،به منظور پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشده و هرگونه اخبار مرتبط را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.