تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

محمد زاده : اختصاص یک نوبت یارانه فوق العاده به نشریات محلی سراسر کشور

  • کد خبر : 4624
  • 02 خرداد 1391 - 8:34

به گزارش میرملاس نیوز  به نقل از ایرنا ؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یک نوبت یارانه فوق العاده به نشریات محلی سراسر کشور خبر داد. محمد جعفر محمدزاده’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنکار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: به دنبال اختصاص یک نوبت […]

به گزارش میرملاس نیوز  به نقل از ایرنا ؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یک نوبت یارانه فوق العاده به نشریات محلی سراسر کشور خبر داد.

محمد جعفر محمدزاده’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنکار اجتماعی ایرنا اظهار داشت: به دنبال اختصاص یک نوبت یارانه فوق العاده به روزنامه های سراسری در فروردین ماه گذشته به علت گرانی کاغذ، معاونت مطبوعاتی تصمیم دارد این یارانه به نشریات محلی نیز اختصاص یابد.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یارانه فوق العاده نشریات محلی حدود یک تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

به گفته محمد زاده از حدود چهار هزار و ۴۰۰ نشریه فعال در کشور، بیش از دو هزار نشریه، محلی است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به اختصاص اشتراک رایگان نشریات به خبرنگاران خبر داد و گفت: خبرنگارانی که پرونده خود را در سامانه سمان تکمیل کرده باشند می توانند از اشتراک رایگان نشریات بهره مند شوند.

محمدزاده افزود: خبرنگارانی که در سامانه سمان نام نویسی کرده اند می تواند تا سقف دویست هزار تومان از اشتراک نشریات – بالاتر از روزنامه – استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.