کد خبر : 46269
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 953 بازدید

ملکشاهی : سایر مسئولان نیز همچون رئیس قوه قضائیه در مورد دیدار مخفیانه اشتون با محکومان فتنه موضع بگیرند

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس کمیسیون قضایی مجلس از واکنش آیت‌الله آملی لاریجانی به دیدارهای مخفیانه اشتون به‌عنوان یک موضع‌گیری صحیح و به‌موقع یاد کرد و گفت: دیگر مسئولان نیز باید چنین موضع‌گیری صریح و قاطعی داشته باشند. الهیار ملک‌شاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار […]

26127
 
 
 
به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس کمیسیون قضایی مجلس از واکنش آیت‌الله آملی لاریجانی به دیدارهای مخفیانه اشتون به‌عنوان یک موضع‌گیری صحیح و به‌موقع یاد کرد و گفت: دیگر مسئولان نیز باید چنین موضع‌گیری صریح و قاطعی داشته باشند.

الهیار ملک‌شاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس به دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکومان فتنه در جریان سفر به کشورمان اشاره کرد و گفت: عملکرد اشتون موجب لطمه خوردن حیثیت او به‌عنوان نماینده اتحادیه اروپا شد.

وی دیدارهای مخفیانه اشتون با افراد خاص در تهران را خارج از توافقات فیمابین و نقض پروتکل‌‌های دیپلماتیک و مقررات بین‌المللی خواند و اظهار کرد:‌ وجهه او در نتیجه این اقدام نزد ملت ایران‌، خدشه‌دار شد.

ملک‌شاهی رسمی بودن جایگاه و سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را یادآور شد و گفت:‌ ملاقات‌های مخفیانه و بدون هماهنگی یک مقام رسمی در کشور دیگر علاوه بر اینکه خلاف قانون است،‌ زشت و مذموم نیز می‌باشد.

وی از سخنان دیروز آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به‌عنوان یک موضع‌گیری صحیح و بجا یاد کرد و افزود: ایشان در مقام دستگاه قضا عکس العمل درست و به‌موقعی در قبال اقدامات هماهنگ‌نشده یک هیأت دیپلماسی خارجی اتخاذ کرد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ آیت‌الله آملی لاریجانی همچنین از زبان ملت ایران ناپسندی عمل اشتون را متذکر شد که این تذکر،‌ تطابق کامل با قواعد بین‌المللی دارد و دیگر مسئولان نیز باید چنین موضع‌گیری صریح و قاطعی داشته باشند.

وی در مورد اظهارات مداخله‌جویانه دبیرکل سازمان ملل نیز بیان کرد:‌ بان‌کی‌مون تحت تأثیر لابی‌های صهیونیستی است و اظهاراتش نیز در جهت منافع آن‌هاست.

ملک‌شاهی با یادآوری جایگاه دبیرکل سازمان ملل به‌عنوان یک مقام مؤثر در نظم و صلح جهانی گفت:‌ از او انتظار می‌رود مواضع مقبول و قانونی اتخاذ کند،‌ در حالی که اظهارات مداخله‌جویانه اخیر او نابخردانه بود.

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشتاس در گفته :

معشوره معشوره معشوره

[پاسخ]

رامین بازوند پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۲:

ما نیازی به سد معشوره نداریم همینکه سایه ملکشاهی بالا سرمون باشه کافیه/میمیرم برات اقیانوس

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۵:

اقیانوس که سایه نداره حواست باشه تو سایه غرق نشی

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۱:

باز هم شما؟ که چی ؟

[پاسخ]

بی کار در گفته :

آقای ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی سد معشوره چی شد حقمونو گرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

حکمت اله امانی در گفته :

جناب ملکشاهی عزیز سلام بر شما
بنظر می رسد آنان پاسخ دیدار برنامه ریزی نشده احمدی نژاد با مخالفان رژیم غاصب و صهیونیستی رو دادن. مدیران ارشد نظام باید اون موقع این پیش بینی ها رو می کردند.
ما هر کاری رو انجام دهیم دشمنانمان آنرا به دیده بد و مخالف خود نگاه کرده و محکوم میکنند. پس ما باید دورن گرا باشیم و مسایل خودمان را از درون و البته به شیوه خداپسندانه نه لجبازی و … حل و فصل کنیم تا اینکه از دشمن یا لااقل از رقبایمان توقع کمک داشته باشیم.
دشمن همیشه کارهای بنفع خودش را انجام میدهد. پس نباید توقع غیر از این داشته باشیم. با هرکه ملاقات کنند نباید منعی باشد.
ما یا براساس شرع و قانون کاری کرده ایم یا براساس سلیقه افراد. اگر خدا و دین مد نظر بوده پس چه باکی از این ملاقاتها باید داشته باشیم. ولی اگر حکم خدا نبوده که وای به حالمان در دنیا و فراتر از آن در فردای قیامت!

[پاسخ]

امرايي- قم پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۵:۱۳:

دست حكمت اماني درد نكنه براي اين مقايسه !واقعا چه دارم ميبينم ؟حكمت اماني برادر شهيد و سالها عضو سپاه و وزارت… دارد چه مقايسه اي مي كند واز چه كساني زيركانه دفاع مي كند و به چه كساني انتقاد؟امام علي عليه السلام فرمودند:في تغلب الاحوال علم جواهر الرجال.
آقاي اماني عزيز اينجور حرف زدن دشمنان انقلاب را جري و جسور و دوستان را مايوس مي كند. برادر! نكن، نگو ومراقب سخنت باش. اكنون كه باز نشسته شده اي به اين فكر افتاده اي كه كارهايمان بر اساس شرع و قانون بوده يا نه؟ اين را گفتم تا به برادر مومني از باب امر به معروف چيزي گفته باشم شايد ازين پس مراقب گفتارش باشد.خود داني

[پاسخ]

جانم فدای رهبر پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۱:۲۵:

سرداران سپاه وبسیج دلیران شیرمردان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتندودر راه انقلاب وامام ونظام مقدس جمهوری اسلامی خون پاکشان را فدانمودند
غیرت داشتند دشمن شاد کن نبودند با دشمنان اسلام وانقلاب همچون شمشیر بودند .چه رسد به اینکه سازش با دشمن
دشمنی ابرقدرتها با نظام واسلام در دوران احمدی نژاد نبود بلکه از زمان پیروزی انقلاب شروع شده وهر روز دنبال بهانه جدیدی میگردند
به خدا سازش یعنی عقب نشینی زیرا دشمنان فکر میکنند ایران کم آورده وبیشتر بهانه تراشی میکنند
احمدی نژادها با اقتدار عزت اسلامیمان را نشان دادندودر برابر دشمنان مثل شمشیر ایستادند
مسلمانی (شیعه)یعنی شمشیر یعنی مقاومت یعنی نترس یعنی جهادیعنی شجاعت
خداوند در قرآن کریم ذکر کرده اند باکفار بجنگید وآنان را بکشید همانا کفار به شما رحم نمیکنند

[پاسخ]

مهدی یاری نیویورک پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۴۱:

درود بر سرداران واقعی دفاع مقدس”

جناب حاج حکمت امانی کاملا با نظر و تحلیل تون موافق هستم و به قول معروف آنکه را “پاک ست از محاسبه چه باک ست”. و با توجه به صحبت این آقا یا خانم ساکن قم که سوابق انقلابی و مدیریتی جناب امانی را بشمردن و این بار بنده از باب امر به معروف به این آقا و یا خانم قمی عرض کنم که افرادی نظیر جاج حکمت می توانن نظر بدن که بر امور سوار هستن و شما خیلی نگران ایشون نباشید.همانطور که مولای متقیان می فرمایند:إنَّ الحقَّ أحْسَنُ الحَديثِ ، و الصّادِعُ بهِ مُجاهِدٌ ، و بالحقِّ اُخبِرُكَ فأرْعِني سَمعَكَ” و همینطور میفرمایند:الحقُّ مَنْجاةٌ لكُلِّ عامِلٍ ، و حُجّةٌ لكلِّ قائلٍ.

[پاسخ]

کمیر در گفته :

با عرض سلام خدمت نماینده محترم کوهدشت ، از شما یک سوال و آن اینکه چرا شما نیز مانند برخی از نمایندگان اسبق کوهدشت فقط بر علیه دولت کنونی حرف می زنید ؟

[پاسخ]

امرایی از رومشگان در گفته :

درسش کردی

[پاسخ]

مهاجر در گفته :

خوب است جناب آقای ملکشاهی هم از حقوق شهروندی و شهروندان به صراحت دفاع کند

[پاسخ]

ناظر در گفته :

کاش آقای ملکشاهی به جای این همه تنش سیاسی به فکر ابادانی شهرستان باشند وپیگیر مطالبات به حق مردم حوزه انتخابیه خود باشند تا تنشهای سیاسی ومدام لج بازی کردن بادولت تدبیروامید .
ناگفته نماند شما مثلا بارای بیشتراصلاح طلبان نماینده شدید فراموش نکن جان دل که تا انتخابات ایده چیزی نمانده

[پاسخ]

رهگذر در گفته :

از جناب آقای ملکشاهی توقع داشتیم اختلاس وغارت بیت المال در دولت اصول گرایان را هم محکوم می نمود. نکند محکوم کردن اختلاس و دزدی و غارت بیت المال ،اشکال داشته و به مصلحت نظام نباشد!!!!!

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۶:۲۳:

آقای رهگذر حتماً ایشان ( آقای ملکشاهی )حقوق خوانده ومی داند که اختلاس و غارت بیت المال ودزدی صرفاً ( در 8/هشت سال گذشته ) جرم نیست !!!!!!! و الا ایشان با توجه به اینک رئیس کمیسیون قضائی مجلس هستند حتماً پیگری می کردند وسد معشوره را راه اندازی می کردند / رهگذر جان – آنان که در 8 سال گذشته اختلاس و دردی وغارت بیت المال کردند افسران جنگ مالی بودند و به جای اینکه تحریم را دور بزنند منافع ملی را دور زدند / انشاء الله آقای ملکشاهی غارت بیت المال را محکوم خواهند کرد منتظر بمان

[پاسخ]

علی غصه خور در گفته :

ای کاش نماینده محترم شهرمان بجای این حرفها یکم بفکر آبادانی شهرومشکلات مردم بود .. ای کاش مشکلات سدمعشوره را حل می کرد.ای کاش بجای این حرفها ازخود میپرسید باگذشت چندوقتی از انتخابم ، بعنوان نماینده مردم ، برای آنها چکارکرده ام. ای کاش دنبال ضعف دیگران نبود . ای کاش …… ای کاش……. ای کاش…… ای کاش…… وای کاش حداقل مثل سایرنمایندگان بفکرحوزه انتخابیه خود می بود. علی رغم اینکه شخصاً به ایشان رای دادم وفکرمیکردم باتوجه به سطح تحصیلاتشان ودرک بالایشان ، درفکرآبادانی شهرم است ولی متوجه شدم که این هم آبی بود که درهاونگ کفتیم. وای برما . وبیچاره مردم شهرم که هردفعه با یک ترفند از روی سادگی و پاک دلی که دارند به همه کس اعتمادپیدا میکنند. و وای برمسئولینی که بفکر این مردم نیستند.
حالا که این ملاقات بدون هماهنگی را محکوم کردی ، مردم دیگه اصلاً نگران نیستند مشکلاتشان حل شد. سد معشوره ، پتروشیمی، معضل بیکاری وووووووووووو…………… انشاالله خداوند همه ی ما را کمک کند تا بتوانیم حداقل جوابگوی مردم شهرمان وبرآورده نمودن حداقل نیازهایشان باشیم.

[پاسخ]

همشهري در گفته :

آقاي ملكشاهي دارد به وظيفه ديني و ملي اش در قبال مجلس و ملت عمل مي كند. هر چيز جاي خودش /معشوره جاي خود فتنه هم جاي خود چرا مي خواهيم نماينده شهر را كه مسوليتي ملي هم دارد در تنگناي كوهدشت محبوس كنيم .

[پاسخ]

ع.احمد.زال پور در گفته :

درود بر جناب آقای ملکشاهی،با آرزوی موفقیت برای شما . . .
من با مسائل مختلف و بدبختی های شهرمان سخن نمی گویم!!!
اما موضع رئیس قوه ی قضائیه و رئیس مجلس شورای اسلامی فکر کنم به موقع نبوده.چرا که مگر می شود شخصی با این مقام سیاسی مهم در کشور ما به این دیدار برود،اما هیچ یک از مسئولین مربوطه در جریان نبوده باشند.از وزارت اطلاعات گرفته تا وزات امور خارجه،قوه ی قضائیه و خیلی دیگر از نهادها.اگر در جریان بوده اند که دیگر جای اینگونه موضع گیری ها نیست.اگر نبوده اند،جای تاسف دارد که کاترین اشتون بیاد تو این مملکت هر کاری که میخواد انجام بدهد. . .
در ضمن جای تعجب دارد که همین اشتون رو بردند مزار شهدای گمنام . که جوانانی بودند برای حفظ این میهن اسلامی فاطمه(س) وار جنگیدند و گمنام به سوی خدای خود کوچ کردند.
اگه مهمات استفاده شده توسط عراق رو بررسی کنیم،می بینیم که کمک های برخی از کشورهای اروپایی ها وایالات متحده و . . بود که همین جوانان را از ما گرفت.
ای کاش خودمان را عقربه های ساعت نزدیک کنیم.
موفق باشید.
تا درود

[پاسخ]

همان در گفته :

لطفا كامنت آقاي اماني را منتشر كنيد

[پاسخ]

جمشیدی در گفته :

آقای ملکشاهی ای کاش به جای این همه حرف هایی که زدی کمی هم عمل می کردی راستی پتروشیمی کوهدشت که قراربود توی کوهدشت ساخته بشه توی رومشکان چی کارمیکنه؟راستی شهرک صنعتی شماره 2کوهدشت چرارفت رومشکان
آقای ملکشاهی کوهدشت ازشما دیگه پرژه های عمرانی نمیخواد حداقل حقشو به رومشکان نده
آقای ملکشاهی این همه طرح رو بردی رومشکان خداوکیلی حداقل سدمعشوره رو برای کوهدشت بزار
درضمن آقای ملکشاهی بخش ملکشاهی رومشکان دراصل بخشی از استان ایلام است ای کاش حداقل فعالیت هایت را برای زادگاه اصلیت انجام میدادی

[پاسخ]

سوری پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۴:

برادر جمشیدی باسلام
شما اول برو نقشه وجغرافیای استان رو نگاه کندوم اینکه همین کوهدشت فعلی شما 75 سا ل بیشتر قدمت نداره رومشکان نگین لرستان است ودارای یکه تازانی در عرصه علم وجهاد وشهادت وشهامت بوده وهست لذا حق رومشکان در این دوره 33ساله انقلاب در حلقوم کوهدشت فرو رفته .نوبتی هم باشه نوبت ماست دیگه آستانه تحملتون رو بالا ببرید .

[پاسخ]

جمشیدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۵۸:

برادرسور اول سلام دوم کوهدشت بااسم کوهدشت قدمت بیش از100دارد اسم قبلی کوهدشت قوتل بوده که قدمتی چند هزارساله داره -دوم اینطورکه شمامیگید پس مردم کوهدشت دردوران دفاع مقدس بز میچروندند اون 600″700شهید کوهدشت هم همینطوری شهیدشدند؟.ازلحاظ علمی هم حتما ماشدیم بی سواد رومشکان هم دکترمهندس؟برادرسوری ملکشاهی بره به اسم رومشکان طرح عمرانی بزنه نه اینکه طرح هاروبه اسم کوهدشت بزنه کلی تو شهرکوهدشت بنر طرح هاشو بزنه بعد یواشکی بودجه طرح هاروببره برای رومشکان پیاده کنه

[پاسخ]

کاوه پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۰:۵۹:

ایول برادر سوری

[پاسخ]

شاهد پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲:

همش برای رومشگان!! نوبت ما هم میشه دو ماه دیگه تحمل کن آقای سوری عزیز

[پاسخ]

باسلام و عرض ادب.آقاي ملكشاهي گر چه موضع گيري درباره اموري كه مملكت را تهديد مي كندحق همه كساني است كه در اين جامعه هستند،اما فرصت را غنيمت مي شمارم و به شعارهاي ايام انتخابات شما هم سري مي ز نم كه قرار بود مشكلات و مسائل هر گروه و محله اي را در دو برگ بنويسي و تا مرحله نهايي حل شدن آن ها مصرانه سعي كني.پس كو آن دو برگي ها.آيا با انتصاب هاي جور واجور ادارات همه مشكلات حل شدند؟ آيا با تبديل رومشكان به شهرستان،معضل بي كاري جوانان كوهدشتي كه چون درفش در دل همگان فرو رفته حل شده و حل ميشود.

[پاسخ]

شهروند در گفته :

ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجا!!! خدا شاهد است که این موضوع را بدون هیچ دید سیاسی بیان می کنم، اما دل آدم به درد می آید…
نه بیمارستانی
نه کارخانه ای
نه کاری
نه راه درستی
نه سدی
نه جاده ای
نه سینما
نه پارک
نه شهر زیبایی
نه امکاناتی
و هزار نه ی دیگر
هیچ
هیچ
هیچ

واقعا از زحمات آقای ملکشاهی متشکریم

[پاسخ]

علی فرخ نزاد پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۷:

انشاءا…انتخابات آینده همه دست در دست هم دهیم و این بار ملک شاهی را به بهارستان بفرستیم.
باشد…

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۲۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۳۰:

حتما

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۳۵:

آره همین برناممونه واقعا کارهای ارزشمندی داره انجام میده !!!!!!چرا که نه حتما دست در دست هم میدهیم نه ایشان

[پاسخ]

امرائی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۳۰:

منتظر باش

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۴۷:

شمارا قسم میدهم بحق قضاوت کنید آیا غیر از این است که کوهدشت روز به به روز رو به ویرانی است پس مردم غیور وشهید پرور کوهدشت کجاست آن روحیه اتحاد وهمبستگی ؟حیف نیست سهم کوهدشت با وجود شخصیت های کشوری این باشد چرا هیچ کس به نحو احسن وظیفه خود را انجام نمیدهد واقعا جناب ملکشاهی شما که در حال حاضر وکیل مردم هستید ودانش آموخته حقوق چرا یک قدم برنمیداری پس کی ؟مردم کوهدشت دست بردارید ازاین سیاست لعنتی تمام ایران از لحاظ صنعت پیشرفت کرده اما کوهدشت دنبال این هستند که بخشدار فلان جا کی باشه رییس فلان اداره کی باشه وجناب نماینده محترم وکیل مردم انتخابات را به انتصابات تبدیل کنند آقا بسه به فکر فردا باشید بترسید از اون دنیا حق این مردم این نیست

[پاسخ]

اسماعیل ازادبخت در گفته :

اقای ملکشاهی یعنی میخوای بگی دولت مقصره.باشه دولت مقصر ولی کاش همه کارا دست دولت بود.حالا یبار ادم حسابی اومده این مملکت دیگه هی گیر بدین.والا به خدا

[پاسخ]

ایرانی سرافراز پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۰۱:

آقای آزادبخت ما که از این آدم حسابس جز خورد کردن غرور ایرانیان وبی کفایتی چیز دیگه ندیدیم

[پاسخ]

گله گیس بریا از کوهدشت در گفته :

سلام جناب سوری : نظر شما را به نکات زیر جلب مینمایم تا دیگه جایی دیگه سوتی ندی !!!!!!! 1- کوهدشت بی کس دارای قدمت چهل هزار ساله است نه 75 ساله اگه نمیدونی برو تحقیق کن 2- نماینده ه ای که تو خیلی به اون مینازی یکی از افتخاراتش اینه که با رای اکثریت ما اصلاح طلبان به مجلس راه یافت 3- مدیران انتصابی نامبرده نه چپند نه راست بلکه افراد خنثی و بی برنامه ای هستند که از خود حق ابراز وجود ندارند 4- همان نگین لرستانی که شما فرمودید همه خواسته تان اینست که امامی راد و ملکشاهی الباقی شما راتحت پوشش کمیته امداد ببرند که من پیشنهاد اداره کل کمیته امداد توسط ملکشاهی به رومشگان عزیزمنتقل شود تا مشگل اصلی شما حل گردد 5- محض اطلاع شما باید بگویم میتونی به بعضی ادارات کوهدشت سر بزنی که بعضی بسیجیان را بر کنار و افرادی ..که پرونده آنان در تعزیرات مفتوح است اخیرا رییس شدند….و…و……. تا دیر نشده مثل ما فریب خورده ها زود توبه کن شاید مورد رحمت حق قرار گیری چرا که از هر کجای ضرر که بر گردی فایده است

[پاسخ]

دادور در گفته :

در مثل است که از زن و شوهری پرسیدند چگونه است که شما این همه با هم خوب و صمیمی هستید و هیچ مشکلی بین شما در این چندین سال زندگی به وجود نیامده است؟؟
مرد خانه جواب میدهد من و خانمم از همان روز اول با هم عهد بستیم که با هم در مورد اینکه چه کسی چه کارها و تصمیماتی انجام دهد به توافق برسیم و هیچ یک در کار دیگری دخالت نکنیم. از مرد پرسیدند خب این تفاهمات چه بوده که اینچنین آرامشی را برای شما به ارمغان آورده؟ مرد جواب میدهد من و خانمم تفاهم کردیم که در مسائل جزئی حرف اول و آخر را خانم بگوید و در مسائل کلی حرف اول و آخر را مرد بگوید. مسائل جزیی مثل اینکه کجا برویم، با چه کسانی رفت و آمد کنیم، چه بپوشیم و چه بخوریم و کجا سفر کنیم و خانه مان چطور باشد و …. حرف اول و آخر را خانم خانه می گوید و در مسائل کلی مانند سیاست خارجه ایران، مسئله 5+1 و مسائل بین المللی و … حرف اول و آخر را مرد خانه بگوید.
آری مثل نماینده ما نیز شبیه همین است مسئله اصلی را که فلاکت شهرمان است را بیخیال شده و داره از مسائل کلی سخن می گوید!!!!!! جناب ملکشاهی دستمریزاد و خسته نباشی بخاطر اینهمه چانه زنی که برای گرفتن حق شهر مظلوممان از مسئولین می کنی!!!

[پاسخ]

جمشیدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۴:

احسنت برادر دادور حرف حق رازدی هرچند این حرف حق برای عدده ای تلخ است

[پاسخ]

آریو برزن در گفته :

نماینده هر جماعتی نشانه شعور جمعی اون مردم وقتی درست انتخاب نمیکنیم چه انتطاری باید داشته باشیم تا موقعی که تفکر مردم شریف ما منافع شخصی است ما هیچ پیشرفتی نداریم و بهمون توجه نمیشه ؟ نکه قحط الرجاله نه ، عوام بیشتر از خواصن .

[پاسخ]

کوهدشتی در دورود در گفته :

سلام خدمت تمام همشهریهای عزیز
_به نظرتون عزیزان تمام این مشکلات باید در همین دوره حل بشه آیا واقعا نماینده های سابق شهرستان نباید کمی از مشکلات را حل می کردند و بار روی دوش آقای ملکشاهی را سبک می کردند
_به نظرتون همین شماهایی که از کار عمرانی دم می زنید هنگامی که ملکشاهی به شهرستان میاد باید این چیزا رو بخواید یا کارهای شخصی تمام نشدنی
-آیا همه مشکلات را یک نفر باید حل کند آیا ما به عنوان شهروند خودمان نباید ایده داشته باشیم
_آیا ما خودمان نباید شهرمان را یاری کنیم که از این مظلومیت نجات بیدا کند
_به نظر شمایی کهع تمام کارهای آقای ملکشاهی را نادیده میگیرید به نظرتون بیش خدا مسئول گفته های خود نیستید.
_و در آخر از سایت قشنگ و با سلیقه ی میرملاس به خاطر فضای آزاد انتقاد تشکر می کنم.

[پاسخ]

بهار پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۱:۳۹:

کدام مشکل حل کرده که دیگران انجام ندادند.دوست داریم چند کار خیلی کوچک بشمار شاید ما خوابیم ونمیدانیم .مارا روشن کنید شماهایی که فقط تعصب میکشید طرفدار حق باشید تعصب الکی یعنی جهل
ضمنا باید از جایی شروع شود شما شروع کن به دیگران چکار داری مگه به اسم دیگران تمام میشه .اونچه در توان داری واسه مردم مظلوم کوهدشت انجام بده نمیخواد تمام مشکلات را حل کنی هر چه در توان داری
به نام خدادست بالا بزن به خدا پشت شما هستیم یه کاری کن

[پاسخ]

رومشگانی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۷:

کوهدشتی مقیم درودباید بدانند تمام مشکلات اقای ملکشاهی از عملکرد اقای شاهرخی نماینده قبلی است .چون اقای شاهرخی کارهایی رو انجام دادند که نیمه تمام موند وباید توسط ایشان ادامه پیدا می کرد که اقای ملکشاهی انجام نداد لطفا کلاهتان را بگذارید بالاتر

[پاسخ]

حسین عظیمی در گفته :

در این عصر علم ومدرک گرایی ایا در کوهدشت که سومین شهر بزرگ لرستان است نیروی بومی وجود نداشت که رئیش اداره آموزش وپرورش این شهرستان بشود بااین توصیف چه انتظاری هست که سد معشوره با این مهمی توسط نماینده پی گیری شود آن زمان که استارت تصب مسول اداره این شهر زده شد باید فکر هم چون روزی می کردید!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

ریز بین در گفته :

عجیب است نمایندگان محترم بعد از هشت سال از خواب عمیق بیدار شدند و متاسفانه آنقدر از خواب بیزار شده اند که حاضر نیستند یه چرت هم بزنند .عزیزان نماینده،پیشنهاد می شود که محض رضای خدا و به خاطر اینکه مشکلات خلق الله سر و سامانی پیدا کند یه چرتی بزنید اینقدر خودتان را خسته نکنید دوستان عزیز حساس نشیدمردم قدر شما را می دانند.شما که در دولت قبل با دولت همسو بودید وبرای مردم سنگ تمام گذاشتید و مشکل بی کاری،تورم ،اعتیاد،مسکن،بهداشت و……………………………………………را حل کردید.حال کمی خستگی آن همه تلاشتان را از تنتان بیرون کنید وبه خانواده محترمتان برسید.

[پاسخ]

پرويز گراوند در گفته :

اي كاش نمايندگان لرستان نيم برابرِ مقداري كه در مورد تنگه ي هرمز و اشتون تعصب به خرج مي دهند در مورد معشوره، پتروشيمي كوهدشت و نيروگاه خرم آباد تعصب داشته باشند. ولي افسوس…. چرا بايد نماينده ها يك بار مصرف باشند!؟

[پاسخ]

شهروند در گفته :

به لطف خدا حماسه سیاسی تحقق پیدا کرد ،جهت تحقق حماسه اقتصادی باید هر کدام به سهم خود تلاش کنیم.سهم شما جناب آقای ملکشاهی در تحقق حماسه اقتصادی تعطیلی طرح مصوب شده معشوره و توقف پمپاژآب سرطرهان و انتقال پتروشیمی به سمت تنگ بره رومشکان شد؟ کسی به حرف ما گوش نمیده شما را به خون شهدایی که با نثار تمام هستی خود( جونشون)بستر حیات و شرف و آزادی را برای هممون فراهم کردن قسمت میدهم مردم شهرمون که شایسته این اجحافها نیستند ، را دریاب.تا کی باید کوله بار رنج و محنت شونه های زخمی شان را باید بیآزارد؟ ما همچنان منتظر نقش شما در بازپس گیری حقهای مسلممون نه ایجاد حق جدید هستیم.خودمان سرنوشت و آینده امان را رقم میزنیم ، البته اگر بخواهیم و منافع عمومی را بر …. ترجیح بدهیم.

[پاسخ]

ریزبین بی عدالتی د ها در گفته :

کوهدشتی عزیز دردرود نمایندگان اسبق همین که کوخهای ابا و اجداد خود را بازسازی وسنگ کاری کردند هنراست کلی کارکرده اند !!!!!دیگرچه بایدمی کردند0کاش چنان وانمودنکنندکه مردم انان رانمی شناسندکه خیلی خوب می شناسیمشان0

[پاسخ]

جانم فدای رهبر در گفته :

بعضی انتقادها درد دل است . حداقل بزارید انتقاد مارا ببینند شاید مسئولی به انتقادها توجهی کرد وسازنده شد
درد دل مارا حذف نکنید لطفا

[پاسخ]

رزمنده رنجور ازعملکرد خویش در گفته :

ضرب المثل های معروفی هستند:: (خودم کردم که لعنت برخودم باد.خود کرده را تدبیر نیست. )بنظر من ، بنده وشما جوانان ومدعیان مقصر اصلی درانتخاب نماینده شهرمان هستیم .چرا بایدتمام هدف ما زمین زدن حریف مان باشد .( چپ به راست ضربه بزند، راست به چپ ضربه بزند— اصلاح طلب به اصول گرا ، اصولگرا به اصلاح طلب) آیا تا حالا درانتخاب خودمان ، خدایی فکر کردیم به کسی رای بدهیم که مشکلاتی را ازدوش این مردم بیچاره بردارد یا هدف فقط ضربه زدن به جناح مخالف بوده ؟ فقط خواستیم کسی ازطرف جناحمان برود وطرف مقابل پیروز نشود . دیگه کار نداریم که چه کسی باشد وچقدرتوانایی دارد. پس بهتراینست وقتی نتوانستیم انتخاب درستی را بکنیم ،از منتخبمان هم انتقاد نکنیم . چون داریم از خودمان ایرادمیگیریم وراه به جایی نمی بریم . در این مواقع فقط لب گزیدن وسکوت بهترین راه است. چون هیچ وقت نتوانستیم انتخاب درست بکنیم. وحرفی هم برای گفتن وخرده گرفتن به این وآن نداریم.

[پاسخ]