تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

۳۰۰واحد گشت نامحسوس پلیس در ایام نوروز در لرستان فعال می شود

  • کد خبر : 46286
  • 24 اسفند 1392 - 14:03

  فرماندهی انتظامی لرستان گفت :۳۰۰ واحد گشت نامحسوس پلیس در ایام نوروز در لرستان فعال می شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ،سردار ˈمحمد قنبریˈ  در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود : کار پلیس زمانی آغاز می شود ،که فعالیتهای امر به معروف و […]

 

فرماندهی انتظامی لرستان گفت :۳۰۰ واحد گشت نامحسوس پلیس در ایام نوروز در لرستان فعال می شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ،سردار ˈمحمد قنبریˈ  در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود : کار پلیس زمانی آغاز می شود ،که فعالیتهای امر به معروف و نهی از منکر موثر واقع نشده و آثار ناهنجاریها به گونه ای است که نیازمند مداخله قانونی پلیس است.

وی با تاکید بر ضرورت هدفگذاری هدفمند و موثر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت : این ستاد باید نسبت به شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی موجود در استان اقدام کند.

سردار قنبری با اشاره به فرهنگ غنی مردم لرستان تصریح کرد: یکسری معروف ها به خاطر فرهنگ خاص مردم در این استان برجسته است و بسیاری از منکرات در حوزه های فرهنگی و اخلاقی در لرستان کمرنگ است که باید برای حفظ این وضعیت تلاش بیشتر شود.

فرماندهی انتظامی لرستان خواستار بررسی مشکلات و آسیبهای اجتماعی موجود در استان به طور مستمر و فصلی شد و گفت: هر جایی که پلیس درگیری بیشتری دارد به خاطر این است که در آن حوزه کار فرهنگی مطلوبی انجام و امر به معروف و نهی از منکر نشده است.

وی با اشاره به تصویب اجرای طرح پلیس افتخاری به منظور تقویت مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرایم افزود: در این راستا استان لرستان جزء پنج استانی است که مجوز فعالیت پلیس افتخاری در آن صادر شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن پوشش و لباس مخصوص برای پلیس افتخاری اظهار داشت: در سال آینده این طرح در محلات مختلف لرستان اجرایی می شود.

فرماندهی انتظامی استان لرستان به فعالیتهای این فرماندهی در سالجاری اشاره کرد و گفت: در سالجاری سه هزار و ۶۵۰ مرحله گشت مستمر در حوزه امنیت اخلاقی در استان صورت گرفته است.

سردار قنبری افزود: این گشت ها نتایج مثبتی به همراه داشته است که آمادگی داریم با نیروهای بسیج و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گشت های مشترک را برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیتهای این فرماندهی در ایام نوروز اشاره کرد واظهار داشت : در این راستا کنترل تفرجگاهها، مراکز گردشگری و محل اسکان موقت مسافران نوروزی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همچنین از راه اندازی ۶۰ چادر نوروزی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان و تفرجگاهها خبر داد و گفت: همچنین در راستای رفاه و امنیت مسافران نوروزی ۳۰۰ واحد گشت نامحسوس در این ایام فعال خواهند شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. به استحضار فرماندهی محترم انتظامی لرستان میرسانیم که دزدان میلیاردی نام ونشان دار در جلو چشم مردم بی مهابا و طلبکارانه مانور می دهند انگار نه انگار

  2. ضمن عرض خسته نباشید لطف کنید عکس آقای قنبری رو عوض کنید چونکه همانطور که خودتون نوشتید و همه می دونند ایشون سردار هستن و شما عکس دوران سرهنگی رو زدید .

  3. جا دارد که جناب سرهنگ تشکری هم از اداراتی که با وجود کمبود امکانات وسایل نقلیه خودشان را در اختیار پلیس راهور قرار می دهند تشکر ویزهای داشته باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.