- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای پروژه های عمرانی بخش حمل و نقل استان لرستان بازدید کرد

 

وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار لرستان از روند اجرای برخی طرح های عمرانی حوزه راه و حمل و نقل استان لرستان بازدید و ضمن آشنایی با روند اجرایی این پروژه ها ، دستورات لازم برای رفع موانع و سرعت بخشی به روند اجرای این طرح ها در سال آینده را صادر کرد.

دراین بازدید که روز جمعه با حضور هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان لرستان برگزار شد، از روند اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم آباد، آزادراه خرم آباد – پل زال، آزادراه دردست احداث خرم آباد – اراک، کمربندی خرم آباد بازدید کرد.

ˈعباس آخوندیˈ در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های استاندار لرستان در راستای توسعه بخش حمل و نقل و ایجاد زیرساخت های مناسب برای رشد و توسعه استان، در زمینه تامین اعتبار موردنیاز برای اجرا و تکمیل طرح مسیرهای چهارخطه استان لرستان در شهرستان های مختلف قول مساعد داد و بر تسریع روند اجرای این طرح ها در سال آینده تاکید کرد.

مهندس آخوندی همچنین ضمن تاکید بر تامین اعتبار موردنیاز برای اجرای کامل طرح کمربندی خرم آباد در سال آینده، بر تامین اعتبار موردنیاز برای اجرای طرح های بهسازی ، توانمندسازی و نوسازی بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیرمجاز و حاشیه ای شهر خرم آباد و دیگر شهرستان های استان در سال آینده با تاکید بر تسریع در روند اجرای این قول مساعد داد.

استاندار لرستان همچنین ضمن تشریح روند اجرای طرح آزادراه خرم آباد – اراک ، خواستار حمایت وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار مالی موردنیاز تکمیل ۳۵ کیلومتر باقیمانده از اتصال محور آزادراه خرم آباد – پل زال به طرح درحال احداث آزادراه اراک – خرم آباد شد.

وزیر راه و شهرسازی نیز برهمین اساس، در خصوص تامین اعتبار موردتیاز برای تعیین تکلیف و اجرای ۳۵ کیلومتر باقیمانده از این مسیر و اتصال این دو آزادراه به یکدیگر در سال آینده قول مساعد داد و تصریح کرد: این پروژه سال آینده با سرعت بیشتری باید اجرا و تکمیل شود.

همچنین در جریان این بازدید و نشست مشترک استاندار لرستان و وزیرراه و شهرسازی، بر تسریع در روند اجرای طرح راه آهن اندیمشک – خرم آباد – دورود در سال اینده تاکید شد و مهندس آخوندی بر تامین اعتبار موردنیاز این طرح برای سال آینده نیز قول مساعد داد.