تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب شد

  • کد خبر : 46319
  • 24 اسفند 1392 - 23:30

    گودرز کریمی فر طی حکمی ناصر شریفی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب کرد . به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، درمراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، آئین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش ازنا برگزار شد. […]

 

 

گودرز کریمی فر طی حکمی ناصر شریفی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب کرد .

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، درمراسمی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، آئین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش ازنا برگزار شد.
در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت : با نگاه ارزشی که در نظام مقدس ما به برکت انفاس طیبه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب ایجاد شده ، مسئولیت معنا و مفهومی پیدا کرده است که دارنده ی این مسئولیت خود را امانتدار انقلاب می داند و می کوشد با غنیمت دانستن این فرصت ،با خدمت صادقانه زمینه قرب الهی را فراهم کند

محسن یوسفوند افزود : ما همه وامدار انقلابیم و طبیعی است که ممکن است فرصت خدمتگزاری به قشر شریف فرهنگیان و دانش آموزان چند روزی نصیبمان شود .
وی با اشاره به گذرا بودن این فرصت گفت : باید قدر لحظه لحظه ی این موهبت الهی را بدانیم و از این فرصت جهت ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت و رشد و تعالی آموزش و پرورش استفاده کنیم .

وی از سرپرست جدید خواست با جامع نگری به آموزش و پرورش و پرهیز از نگاه سطحی و قشری ، بالندگی و شکوفایی را برای آموزش و پرورش رقم زند .یوسفوند همچنین برنامه محوری ،کیفیت گرایی ،نگاه ویژه به توسعه فرایند پرورشی و توسعه فرهنگ اقامه نماز و تعامل سازنده با ائمه جمعه و جماعات و نهاد های فرهنگی را زمینه ساز ارتقاء فرهنگ و اندیشه در آموزش و پرورش برشمرد .
ناصر شریفی سرپرست جدید آموزش و پرورش ازنا هم با ذکر جمله ای از مقام معظم رهبری در خصوص جوانان گفت :با همفکری و همکاری فرهنگیان و دانش آموزان و اولیاء تلاش می کنم تا زمینه تهذیب ،تحصیل و ورزش جوانان را فراهم کنم .

لازم به ذکر است ناصر شریفی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ریاضی است که ۲۴ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد . وی هم اکنون عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ازنا نیز می باشد .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 32در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳۱
  1. جناب دکتر کریمی عزیز ضمن سلام و خسته نباشید ما جمعی از فرهنگیان دلفان خواستاریم که نیروی ولایی و یادگار دوران دفاع مقدس جناب علی حاجی پور را جهت مدیریت اداره دلفان در نظر داشته باشید این مطالبه ما و مردم دلفان است

  2. جناب کریمی فر، خسته نباشی ،کوهنانی را هم دریابید

  3. درود بر مدیر کل فهیم ودارای درک وشعور سیاسی لرستان جناب دکتر کریمی فر
    کوهدشت را دریابید واز جنس تدبیر وامید را سکاندار کنید

  4. جناب دکتر :اگر من به جای شما بودم اولین گزینه روی میز را برای تعویض ،آقای نریمانی در کوهدشت انتخاب می کردم،چر اکه در سطح شهرستان کوهدشت فرهنگیان فر هیخته ای وجود دارد که لیاقت احراز بالاترین مسندها را در جمهوری اسلامی دارند.(همین جریانی که جناب ملکشاهی را به مجلس فرستادند)
    پس دستی افشان تا زسر انگشتانت هرقطره شود دریایی…………………..

  5. ناصر شریفی عضو علی البدل شورای شهر نیست
    ایشان اصلا در این دوره حتی کاندید شورای شهر نبودند.
    راوی سنی است
    در بیان مطالب دقت کنید

  6. تشکر آقای کریمی خسته نباشید

  7. ما را دریاب پیش از آنکه دیگر دیر باشد.

  8. پس پلدختر چی؟

  9. دکتر دست مریزاد دمت گرم ،انشاالله خبر بعدی از شما انتصاب علی عبدی پور به عنوان معاون مالی وعلی حاجی پور مدیر شهرستان دلفان خواهد بود.
    درود بر دکتر کریمی فر آزاد اندیش با سعه صدر فراوان دوستار عزت وآبروی فرهنگیان استان .ادیب .توانمند واهل پژوهش وتحقیق با داشتن بیش از ۲۵مقاله برتر علمی ادبی در مجلات معتبر .
    ۷۰-۷۴دانشگاه لرستان

  10. دکتر جان کوهدشت را هم فراموش نکن

  11. جناب آقای کریمی :رومشگان هم التماس دعا دارد

  12. پس کی نوبت رومشگان میشه؟؟؟

  13. دکتر جان خسته نباشی رییس نمی شه سر پرست که میشه پس کوهدشت را دریاب اگر رییس نشد سرپرست

  14. جناب آقای دکتر تغییر مدیر آموزش وپرورش کوهنانی از اوجب واجبات و از نان شب برای فرهنگیان منطقه مهم تر است

  15. کوهنانی چی شد .

  16. کوهدشت التماس دعا دارد

  17. آقا کاوه کاش این اشتباه بزرگ رو نمی کردیم .

  18. جناب دکتر،به عنوان یک دلسوز جریان اعتدال از جنابعالى تقاضا دارم در منطقه پاپى از چهره معتدلى همچون آقاى پورمریدى استفاده نمایید.

  19. بر مدیر کل جوان و اندیشمند استان لرستان سلام و درود می فرستم

  20. آقای کریمی فر از انتخاب هوشمندانه شما متشکریم

  21. بسمه تعالی
    ۱- یکی از فاکتورهای توسعه، ثبات مدیریت است. متاسفانه تا زمانی که وضعیت مدیریت در آموزش و پرورش بدین منوال باشد نباید انتظار هیچ گونه توسعه و پیشرفتی را داشت. آموزش و پرورش شهرستان ازنا رو به سمت نابودی می رود.
    ۲- با توجه به اینکه تا کنون شهرستان ازنا رتبه دوم استان در کنکور سراسری را داشته است، آیا می توان گفت با وضعیت به وجود امده باز هم این جایگاه حفظ خواهد شد؟ آیا این تغییرات به نفع وضعیت آموزش شهرستان است؟
    ۳- اگر پست های مدیریتی را غنائمی بدانیم که بعد از تحولات سیاسی باید بین پیروزان عرصه سیاست تقسیم شود، آیا کسانی که تودیع شدند مگر از این طیف سیاسی پیروز نبودند؟ مگر ایشان از این غنائم سهمی ندارند؟
    ۴- اکنون که عده ای معلوم الوجهه (۳-۴ نفر)در این شهرستان سنگ نماینده را به سینه می زنند، ولی به دلایل روشن تایید صلاحیت نمی گردند و از رسیدن به پست های دلخواهشان وامانده اند، شایسته است این چنین برای ۱۳۰۰ نفر فرهنگی و ۱۳۰۰۰۰ دانش آموز این شهرستان تصمیم گیری نمایند؟
    ۵- این افراد معلوم الحال به دنبال رسیدن به منافع شخصی و بعضا تطهیر خود در شهرستان به واسطه اینگونه انتصابات هستند. البته باید بدانند که امت اسلامی و همشریان ازنایی با این گونه مسایل فریب نمی خورند و چهره زشت اعمال ایشان به سادگی تطهیر نمی شود.
    ۶- واقعا برای یک نماینده مردم متاسفم که اینگونه وقتی را که متعلق به ملت است صرف پیگیری خواسته های شخصی عده ای معدود می کند. آن هم خواسته ای که به حق نباشد. مدیریت و معاونت های ادارات شایستگی می خواهد نه رانت سیاسی! آقای نماینده اگر وقت ملت شریف را به جای اتلاف در خصوص جابجایی مدیران صرت تخصیص بودجه جهت پروژه های عمرانی شهرستان های ازنا و دورود می نمودید اکنون شاهد تعطیلی پروژه عظیم سد کمندان، مرگ مغزی فولاد ازنا، قتل عام همشهریانمان در جاده ازنا-اراک و …. نبودیم.
    ۷- دوستی صحبت می کرد و از خاطرات جوانی اش در خصوص انتخابات می گفت. ایشان یکی از دوستانش را توصیف میکرد زمانی که پوستر می چسباندنددر نیمه های شب و هوای سرد بهمن ماه ، وقتی همراهانش دیگر به خاطر سوز سرما توان چسباندن پوستر نداشتند، به آنها می گفت: « بدبخت ها پوستر بچسبانید، برای آینده خودتان خوب است!!!!!! » . من هم فکر می کنم دوستانی که در این دعوا ها ی سیاسی تودیع شده اند احتمالا یا پوستر نچسبانده اند ، یا چسب پوستر هایشان کم بوده است، یا پوستر هایشان کم رنگ بوده است یا ………..
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

  22. آقای دکتر کریمی فر تشکر

  23. خوب است…اقای شریفی نیز دارای مدرک تحصیلی عالیه و سطح علمی بالایی هستند…به فال نیک میگیریم….اگر اشتباه نکنم ایشان دانشجوی دکترا هستند….خیلی خوب است…موفق باشین

  24. جناب آقای کریمی فر ایشان یکی از بهترین دبیرهای شهر هستند و این سمت واقعاً شایسته آقای شریفی است.
    باز هم از انتخاب شما متشکریم.

  25. جناب آقای دکتر کریمی فر از انتخاب شایسته شما ممنونیم.

  26. دکتر کریمی سلام شما چپی هستید

  27. اینطور نیست

  28. سلام لطفا جواب مدرسه ی فارابی را در اینجا بنویسید

  29. چرا اموزش وپرورش ازنا زمینی که مردم برای مدرسه واگذار کرده بو دند به مزایده گذاشت چرا راه مدرسه قریم را بست ایا فردای قیامت نمی خواهند جواب دهند

  30. حق آقای شریفی نیست

  31. برای چی ازنا در این رو پر از سرما تعطیل نکردید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.