تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
13

درد بر من ریز و درمانم مکن

  • کد خبر : 46381
  • 25 اسفند 1392 - 23:24

    دکتر مهدی بهداروند / میرملاس نیوز : درد بر من ریز و درمانم مکن با انتشار مقاله فرمانده من که به پاس داشت سردار گمنام حسن باقری در سایت وزین میر ملاس صورت گرفت،حرف و حدیث های زیادی مطرح شد.این دیدگاه ها در حقیقت دلیل اصلی نگارش این دستنوشته گردید. بی شک فرماندهان،مدیران […]

 Untitled

 

دکتر مهدی بهداروند / میرملاس نیوز :

درد بر من ریز و درمانم مکن

با انتشار مقاله فرمانده من که به پاس داشت سردار گمنام حسن باقری در سایت وزین میر ملاس صورت گرفت،حرف و حدیث های زیادی مطرح شد.این دیدگاه ها در حقیقت دلیل اصلی نگارش این دستنوشته گردید. بی شک فرماندهان،مدیران و رزمندگان شهید دوران دفاع مقدس بهترین سرمایه های این مرز و بوم به حساب می آیند و می توانند سند متقنی بر حقانیت هشت سال این حماسه مردمی باشند.آن چه در این میان حائز اثر و اهمیت می باشد این است که گاهی به غلط چنان شهدا را آسمانی معرفی و تعریف می نمایند که نسل امروز خود را مایوس از رسیدن به آن مقام و منزلت احساس می کنند و این چالشی عظیم بر سر راه تربیت خواهد بود.در این میان فرماندهان عزیز آن دوران که مصداق ایه (و منهم من ینتظر)شدند اینک در میان ما قرار دارند و می توانند ما را بهتر و مملوس تر به آرمان های شهیدان هدایت نمایند .آنها دوره های سیر و سلوک خود را در ایام عشق و صفا در میادین کربلای ایران در غرب و جنوب کشور سپری نموده اند .امروزه غفلت از این ستاره های آسمانی ،گناهی نابخشودنی و عواقب زیانباری را در پی دارد.بر این اساس با پیشنهاد دوستان امر بر این قرار گرفت که سرویس جدیدی بنام منتظران در کنار سایر سرویس های سایت میر ملاس افتتاح گرددتا بتوان از تجارب و آموزه های شهدای زنده بهره مند گردیم.امید است رزمندگان دفاع مقدس برای راه اندازی این نهضت همکاری نموده و با ارسال مقالات و مطالب ما را کمک نمایند

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با عرض سلام وادب
    آقای بهداروند راهی را که شما باز کردید چند ماهی می شد که پیشنهاد شده بود.اما به هر دلیل اجرایی نشد.
    شما فتح باب کردید. آن هم به زیباترین صورت ممکن.

    موفق باشد

  2. با سلام .
    چند روز پیش در یادمان شهدای عملیات فتح المبین در منطقه شوش ، خانمی که سابقه حضور در جنگ را داشت صحبت می کردند.در بین صحبتهایشان به همین موضوع اغراق در مورد شهدا اشاره کردند. در کتابی که راجع به یکی از شهدای خانم چاپ شده بود نویسنده اینگونه گفته بود که خانم ….(شهید مورد نظر) حتی یکبار هم نماز صبحش قضا نشده بود. خانم راوی می گفت ما یک روز با شهید ….آنچنان درگیر جابجایی شهدا بودیم که واقعا فرصت نشد نماز صبح را بخوانیم و حدود نه صبح قضای آن را خواندیم.
    این گونه بزرگ نمایی ها شهدا را دست نیافتنی می کنند.به خصوص برای نسل های جدید.
    یا علی

  3. باسلام وخسته نباشید . درصورت ممکن نسبت به جابجایی این وبلاگ ونصب آن درقسمت شهدا اقدام فرمایید تا دسترسی به آن آسانترشود . چون حقیقتاً رزمندگانی که بااین سایت آشنا شده اند بیشتر درقسمت شهدا ورود می کنند و وقت بازدید وسرکشی به سایر قسمت های سایت را اکثراً ندارند . درصورت امکان اگر جابجایی صورت پذیرد بنظر اینجانب بازدیدکننده بیشتر ودل نوشته های بیشتری از رزمندگان را خواهید داشت. موفق وموید باشید انشاالله.

  4. دوست گرامی جناب حجه الاسلام والمسلمین دکتر بهداروند
    با سلام و سپاس فراوان از این حرکت زیبا و مانا
    با شناختی که از دوستان تلاشگر مرتبط با این موضوع وجود دارد ، چشم انداز روشن این اقدام قابل پیش بینی است . برای ما افتخار بزرگی است که در این حرکت خداپسندانه سهیم باشیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.