تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

فراخوان سرویس منتظران

  • کد خبر : 46386
  • 25 اسفند 1392 - 23:28

    بهزاد باقری /  میرملاس نیوز : به نام او که هرچه هست از اوست همیشه مدخل شهادت باز نیست که با بهترین مرگ به دیدار خداوند رفت چه بسا دفتر شهادت بسته شود و منتظران کوی دوست در غم چنین مرگ شریفی به نظاره بایستند (شهید مجتبی آدینوند) قصد داشتیم از ایثارگران بگوییم،آنها […]

 

 Untitled17ئ

بهزاد باقری /  میرملاس نیوز :

به نام او که هرچه هست از اوست

همیشه مدخل شهادت باز نیست که با بهترین مرگ به دیدار خداوند رفت چه بسا دفتر شهادت بسته شود و منتظران کوی دوست در غم چنین مرگ شریفی به نظاره بایستند (شهید مجتبی آدینوند)

قصد داشتیم از ایثارگران بگوییم،آنها که ازهمه هستی برای اعتلای کلمه حق و حفظ اسلام و ایران مایه گذاشتند،آنها که با نام و یاد شهدا آرام میگیرند،آنان که شهرتشان در گمنامی است،آنان که هنوز از گفتن خاطره ابا دارند  نکند منی و مائی در او باشد و کارشان به ناخالصی کشیده شود،آنها که خاکی تر از خاک و افلاکی تر از ملائک بودند،آنها که هم رزم شهیدان و یا حتی فرمانده آنان بودند آنان که هنوز بر پیمانشان با خداوند وفا دارند.بعضی به درجه رفیع شهادت رسیدند بعضی ها به مقام جانبازی و بعضی ترها تقدیرشان چیز دیگری بود و بعضی هم در میان ما زمینیان قدم بر می دارند و ساکت و آرام و بی ادعا زندگی می گذرانند و بعضی دیگر ساده و بی آلایش در گوشه ای درحسرت روزگاران نبرد و پاکی واخلاص به نظاره نشسته اند. نصیحت بزرگترها را گوش دادیم و از فرماندهان تبعیت کردیم و پایمان را از گلیم شهدا بیرون کشیدیم و با موافقت و همکاری و پیگیری های آقا امین آزادبخت که سپاسگزاری خود را خدمتشان ابلاغ می کنم و همچنین ترغیب و تشویق حاج آقا قبادی و دکتر بهداروند و همدلی و همراهی برادر عزیزم آقا سعید بالنگ قسمت جدید (منتظران) را راه اندازی کردیم گوش بزنگیم و منتظر دریافت خاطرات شیرین شما یادگاران شهیدان و سلحشوران دفاع مقدس هستیم

bagheri1348@yahoo.com

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدّلوا تبدیلا
    سلام بر تمامی منتظران راستین
    با تبریک به دوست ارجمندم آقا بهزاد باقری و قدر دانی ویژه از آقا امین آزادبخت مدیر محترم سایت
    به لطف خدای ربّ العالمین و عنایات خاصّه ذوات مقدسه حضرات معصومین (سلام الله اجمعین)و اولیاء دین و به برکت اخلاص و همّت بلند یادگاران دوران طلایی دفاع مقدس ، این صفحه به عنوان میعاد همرزمان شهدای گرانقدر، ناگفته های بسیاری از آن دوران حماسه و ایثار را بازگو خواهد نمود که برکاتش در آینده ای نه چندان دور نمایان خواهد شد .
    به امید آنکه تمامی حماسه سازان به میدان آمده و جان های منتظر را از شهد شیرین گلهای معطر آن گلستان سرشار از زیبایی و جمال سیراب سازند .
    آفـــــــــــــرین بر همــــــــــــّت والایــتـــــــــــــــان

  2. سلام بر حاج بهزاد باقری عزیز رزمنده بی ادعای شهرمان
    من به قصد تشکر از شما این کامنت را نمی نویسم. بلکه به نیت اینکه خدای سبحان برای آنان که با رزمندگان بودند و پر کشیدن دوستان و همرزمانشان را دیده اند، باب جدیدی باز کرده تا با دوستان شهیدشان گپی بزنند و حالی به جامعه بدهند، شکرگذاری می کنم. قطعأ بدانیم در این کار رضای حضرت دوست نهفته است. به امید همیاری رزمندگان که حقیقتأ بقیه الشهدایند می نشینیم. وفقکم الله.

    • جناب آقای امانی همیشه مایه دلگرمی بوده اید ممنون از حضورتان

  3. سلام
    با تشکر از جانباز سرافراز حاج بهزاد باقری برای قبول این مسئولیت و تشکر ویژه از دوست عزیزم امین آزادبخت مدیر محترم سایت میرملاس نیوز و همچنین داریوش عزیز که واقعا در راه زنده نگه داشتن یاد شهدا و همرزمان شهدا از هیچ کوششی فروگذار نمیکنند و این بستر مناسب رو به وجود آوردند
    با آرزوی سلامتی برای تمام جانبازان و همرزمان شهدا و موفقیت روافزون برای حاج بهزاد

  4. سلام ودرود خداوند بر دوست و برادر عزیزم حاج بهزاد باقری
    خداوند به شما توفیق روزافزون عطا فرماید روزگارانی اسلحه بدست گرفتی از اسلام و مملکت پاسداری نمودی و حال هم با قلم شیوایت در خدمت به نظام و حقانیت شهدا و ایثارگران تلاش مینمایی
    پاینده و سربلند باشی بهزادجان یادگار روزگاران خوب

    • سلام کریم جان انشاا… بتوانیم از خاطرات دوستانی مانند شما استفاده بیشتری ببریم

  5. در استانه نوروز راه اندازی سرویس منتظران را تبریک می گویم. بقول یادگار پدرم ارمغان نوروز را به همه ی دوستان تبریک می گویم و امیدوارم امیدوارم امیدوارم سال در راه همان سالی باشد که می گویند… برای همه ی آن ها که نبودند اما باید می بودند دست تکان می دهم و صدایشان می کنم… سال نو ارزانی تان باد.

    برعکس خیلی از مردم من از عید بجز در دوران کودکی ام خاطره خوش ندارم.

    من در عید ۱۳۶۰درعملیات فتح المبین بسیاری از دوستانم را در محور تپه سبز از دست دادم.

    من در سال۱۳۶۲ در عملیات خیبر دوستانی چون ضیایی ،فردچیان ،قاسمزاده ،رزاز،و….. را در طلاییه از دست دادم.

    من درسال ۱۳۶۳ در هور حمید طوبی و سعید طوقانی را از دست دادم.

    من در عملیات فتح فاو در سال ۱۳۶۴ مردان مردی چون مسعود اکبری،ایزدپور،صالحی،طیب طاهر،رحمانی را در ابهای سرد اروند در شب ۲۱ بهمن از دست دادم.

    من در سال ۱۳۶۵در جزیره سهیل عراق ماشالله ابراهیمی، جاری،کورش نیازی، سرابی،اسماعیل فرجوانی را از دست دادم.

    من در سال۱۳۶۶درعملات والفجر ده شاهد ان کشتار فجیع صدام با مردم حلبچه بودم.

    من در سال ۱۳۶۷ شاهد شهادت دوستانم در عملیات مرصاد بودم.

    با اینهمه چگونه می توانم ادعا کنم عید برایم خوشایند است؟

    عید که می اید بوی ساحل غزلهای خوش آشنا می آید، آی دشت های خونرنگ، آی دشت های خونرنگ، آی روزهای آبی تنهایی، یادتان خوش باد.

    آن روزها، هر لحظه هایمان باران تصویر معرفت خدا بود.

    آن روزها، ثانیه ها از رسیدن به قدمهای سبک مان وامیماند.

    آن روزها یادتان می آید روی پرونده بی برگ و پر عصیانمان لکه ای از غفلت و غافلیت نبود.

    آن روزها نفس اماره مان خودکشی کرده بود و غرق قهقهه مستانه خود بودیم.

    آن روزها صبح ها جهت شب ها که تمرین قنوت بود خود را مهیا می نمودیم.

    آن روزها فرمول های عبودیت را از برداشتیم و هر روز به معادله جدیدی دست می یافتیم.

    ما کجا و ماسه های ظلمت کجا؟ خیابان های دلمان از کثرت تردد فرشتگان عزت و حیا موج می زد، نی لبک هایمان لحظه لحظه می نواختند و نخل های تنهایی که انیس سینه پر دردمان بودند در نهر غمهای خفته مان.

    باور کنید آن روزها سراسر تاریخ را نقاشی نمودیم نقش اقتدار، بی پیرایه شدن، تهی شدن از شرکت تلاطم و خمینی از فراز زمان مستانه تبسم می نمود.

    در وقت شهادت یاس های خوشبویمان این شمشیر های تضرع مان بودند که برق چشمشان هر بیننده ای را منقلب می نمود.

    آن روز ها که پیام سربدارمان می رسید زمین از شدت عشق و شعف همچو یاس خوشبویی طنازی می نمود.

    آن روز ها دیگر به عقب نگهی نخواهند کرد و دیگر شب آن روزها نخواهد بارید.

    دیگر از یوسف کنعانیان بی خبر گذاشته‌ایم، خدایا پروانه ها هم دیگر ما را نوازش نمی دهند.

    آن روز ها خبری از کال بودن قلبمان نبود، تازه تازه بودیم به تازگی و طراوت گل های سرخ محمدی.

    و اما امروز! امروز دیگر قدرتی جهت آب بودن از چشمه یقین برایمان نمانده است.

    عید که می اید باز موسم یاد بلبلان باغ بهار فرا میرسد. یاد ایام خوش دفاع مقدس. یاد روزهای شیرین و با صفای دوران پر معنویت خودمان. هر ساله در این روزها یادی از شقایقهای زخمی می­کنیم که غم غصه گلوگیر ما شده است.

    هر شب به یاد آ‌ن‌هایی گریه می­کنیم که طلوع تاریکِ نبودن آنان در کوچه­ های دلتنگی ما را بی تاب کرده است. بچه هایی که مظهر خوشِ نبضِ سبز بهار بودند. انهایی که هیچ گاه در ۸ سال دفاع مقدس در جنگل تردید قدمی بر نداشتند و سراسر زندگی خود را قدم نهادن در جاده غربت قرار دادند. بر مظلومیت آنها در دشت­های پرحادثه «شلمچه»، «اروند»، «حلبچه» و «جزیره مینو»، ملائک با تمام دنیا وجود اشک می­ریختند. سینه چاکانی که بعد از شمع وجود آنها، همه چیز تاریکتر از گریه­ های هر روز مان شد. اکنون در می­ یابیم که جاده بی معناست. باید کسی بیاید و کتاب بغض ما را ورق بزند. از نبض ما دریای حماسه هم بغض کرده است. شوخی نیست که جنگل سبز رشادت و عزت وقتی که سیه دلان مشغول تدفین شاخه­ های سبز بودند، صمیمانه گریست و بر غربت دلسوز آنها هزار ستاره خسته باریدن گرفتند بر سینه سترگ خاطرات سبز.

    عید که می اید من با خودم می گویم مجید عزیز! باز موسم عید فرا می­رسد و تو در جمع ما نمی­باشی. چه لحظات سخت و طاقت فرسایی! آن روز تلخ، جاده حلبچه، پاترول فرماندهان، هیچگاه فراموش نمی­شود.

    عجب عیدی داشتیم، از سر و صورت سفره هفت سین ما اشک و آه می­بارید.

    مادرت به هیچ کس عید مبارکی نگفت. خواهرانت لباس نو نپوشیدند. حمید و امیر در جای جای خانه دنبال تو می­گشتند. همه اهل خانه دعا می­کردند زنگ تحویل سال جدید نواخته نشود. عید بی مجید، یعنی … تمام دوستان برای عید مبارکی به خانه ما آمدند ولی دیدن مادرت، پدرت، حمید، همانا و صدای گریه بلندمان همان. بیوفا چه بی خبر رفتی! برخیز جمع بچه­ ها منتظر توأند.

    امسال هم عید در راه است ولی حال عید را نداریم. دیدن عید یادآور رفتن تو، مسعود محمد رضا، حمید صالحی و … است قبر تو که از ما دور است، یادگار تو برایمان تجلی توأست.

    کاش امسال هم سفره هفت سین ما با اشک آغشته نشود. آخر تا کی گریه!

    عید برایم من یاداور عیدی هایی که مرحوم پدر با تحویل سال بما می داد. مادرم هم مارا بغل می کرد و برای عاقبت بخیری مان تند و تند دعا می کرد.

    عید برایم یاداور خنده های من و صادق اهنگران در شهر دزلی است که می خواند:ای لاله های خونین نوروزتان مبارک .

    بگذریم عید هر چه بود و هست پیشاپیش برهمه مبارک باد

    • سلام به حضور معنوی جناب بهداروند عزیز وآسمانی

      آن روز که خورشید به پیشواز شب می رود وسنگرها وخاکریزهای دشت نبرد از صدای آخرین گام های تو تهی شود با کوله باری از غم ودرد می روم وتورا در میان بهت حیرت انگیز شب وکوچه های ساکت شهر خیالم تنها می گذارم گریه نکن ای وارث شکوفایی من ،ای باعث عروج نیمه شب های پرندگان خفته در دل خاک غریب جنوب وکوههای بی توتنها مانده ی غرب ،چگونه بی توماندن را باور کنم ،
      من باید بروم تا با غم غریبی خویش غم غربت را از جداییهای دل شهیدان بزدایم .
      اما بدان که نبض خاطرمن هرلحظه به یاد شما می تپد.

      با خود می اندیشم ،یاد روزهای خوش جنگ در گرده رش وقمیش وژاژِیله وماهوت به خیر یاد نخلستانهای بی سر حاشیه بهمن شیر به خیر
      یاد کربلای چهار وپنج شلمچه به خیر ،یاد سنگرهای سرد زمستان کردستان با چراغ نفتی وفانوس کم نور به خیر .یادت هست منتظر خبر عملیات بودی . یادت هست یادت هست
      فقط یادشان به خیر
      هرچه بیشتر می گوییم حسرت تلخمان بیشتر می شود .
      یعنی خدایا دیگر آن روزها تکرار نمی شوند .ر.زهایی که به عجله از نگهبانی ۱۲ساعته بر می گشتیم وخود را به صف نماز می رساندیم .
      شب هایی که برای استفاده بیشتر از گریه ها وزاری های قبل از سحر یادمان می رفت سحری بخوریم .
      وافطار بی خبر از بی سحری ماندنمان انگار نه انگار وباز هق هق بعد از نماز .
      های ،های گریه کن
      تنهایی با خود گریه کن زیرا اگر بچه های این نسل گریه های ما را ببینند فورآبه ما می گویند …

  6. یکی از عاملی که می‌تواند در ترویج فرهنگ شهادت مؤثر باشد، زنده نگهداشتن یاد و حماسه سازی‌های شهدا، به ویژه شهدای کربلا و به تبع آن شهدای انقلاب اسلامی، و جنگ تحمیلی و تبیین این مطلب که ما مدیون خون شهدا هستیم، می‌‌باشد.
    تشکر از برادر بزرگوار جناب حاج بهزاد باقری و مسئولین سایت میرملاس

  7. باسلام به فرمانده عزیزم جناب حاج بهزادباقری
    حقیقتا کاری رو استارت زده اید که ازهرحیث قابل تحسین وتقدیراست ،این حرکت شما یادآور شبهای پرازحماسه است،شبهای حمله وبه قلب دشمن زدن !کارهای زیادی رو میتونیدازاین طریق به سرانجام برسونیدکه ارزش وشان آنها بعدن مشخص میشود. ازطریق همین صفحه ی ایثار دوستان زیادی همدیگه رو پیداکردند،من آرزوی دیدن خیلی ازبچه های جنگ رو دارم که سالهاست ازاین دیارهجرت کرده اند وخوشبختانه توسط سعیددوست داشتنی وعزیزم موفق شدم با این عزیزان ارتباط برقرار کنم ازجمله :شما ،حاج حسن عزیزم،حاج حکمت ،سیدمروت،و…….،مویدباشید

    • سلام اسدالله عزیز انشاا… همیشه ایام موفق باشید.در ضمن بی صبرانه منتظر خاطرات نابتان هستم

  8. با سلام
    امیدوارم در این مسیر موفق و پیروز باشید.

    یا علی

    • جناب آقای احمدی متشکرم از حضورتان

      • حاج بهزاد عزیز
        دستت بی بلا
        لطفا ازخاطرات
        فرمانده عزیزم
        حاج حسن وسایر فرماندهان کوهدشتی که کم هم نیستنداستفاده شود

  9. سلام ودرود خدا برشهدا وبازماندگان شهدا وعباس های دوران (جانبازان معزز). درود وسلام خدا برشما برادرعزیز ودوست داشتنی حاج بهزاد. ایدهم الله تعالی .
    اولاً عرض خسته نباشید دارم خدمت شما وکسانی که باشما همکاری وهمفکری کردند واین وبلاگ را درست کردید. انشاالله خداوند به شما بازماندگان شهدا و عباس های این زمان عزت وسربلندی عطافرماید. کار، کاربسیار قشنگی بود که انجام دادید وحقیقتاً تمام بچه ها(رزمندگان ، جانبازان وسایردوستان) به اقتضای زمان هرکدام درگوشه ای ازاین مملکت پهناورمان به عناوین مختلف مشغول زندگی هستندومشکلات زندگی همانطورکه می دانید باعث شده که یکسری از خاطرات وکارهای انجام گرفته و….. در دوران جنگ تحمیلی برای خود کسانی که در آن دوران در وسط میدان بوده اند به فراموشی سپرده شود چه برسد به جوانان نسل های دهه هفتادببعد.
    شما عزیز خدا ، کاری کردیدکارستون . واین کارشما هیچ وقت ازمنظر باریتعالی به دور نخواهد ماند وهمچون شهدا اجر شهدا را دارید واین یک افتخاربزرگی است برای شماها.
    ثانی یک خواهش دوستانه دارم ازشما برادرعزیزم ، اگه ممکن هست وبراتون مقدوره بیشتر از خاطرات ودل نوشته های سردار سرافراز ، محبوب دلها، فرمانده به تمام معنای قلوب رزمندگان سپاه اسلام ، یادرگار ماندگار شهدا ، حاج حسن آقای عزیز استفاده کنید واین عکسی که درسایت میرملاس ازایشان زدید لطفا دیگه نزنید چون وقتی به این عکس نگاه میکنی ومی بینی که حاجی اینقدر پیر شده دل آدمی به درد میاد وقلب انسان می شکنه . درست است که گذر زمان انسان را پیرمی کند ولی مطمئاً باشید هیچ رزمنده ای دوست ندارد که فرمانده محبوب و دوست داشتنی خود را دراین حال ببیند.
    ثالثا بقول دوست عزیزم آقای اسد آزادبخت ، شما بااین کارتان تونستید خیلی ازدوستان قدیمی را که به فراموشی سپرده شده بودند مجدداً به هم نزدیک کنید واین کاربسیارقشنگ وخوبی است که نزد خداوند نیز حتماً اجرمعنوی دارد.
    رابعاً اگه ممکنه وبراتون مقدوره نسبت به جابجایی این وبلاگ ونصب آن در وبلاگ شهدا اقدام نمایید تا بچه ها به آسانی به آن دسترسی داشته باشند چون حقیقتاً دراین قسمت زیاددرمعرض دید رزمندگان نیست آنها بیشتر درقسمت شهدا ورود دارند وقسمت های دیگر سایت را (البته بنظر بنده ) کمتر ورود می کنند.
    مانا وپایدار باشید .
    پیشاپیش سال نو رابه تمامی رزمندگان وخانواده محترم شهدا وجانبازان وکلیه دوستان علی الخصوص شما بزرگوار تبریک وتهنیت عرض می نمایم انشاالله سال جدید سالی پرخیروبرکت وسال ظهور آقا امام زمان (عج) باشد. انشاالله.
    التماس دعا .مارا دردعاهای خودفراموش نکنید.

  10. برادرعزیزم سید بزرگوار از راهنمایی و پیشنهاد حضرتعالی بسیار متشکرم بنده تمام سعی خودم را در راستای اهداف مقدس رزمندگان بکار خواهم گرفت.و از تمام رزمندگان, فرماندهان, سرداران حتماٌ استفاده خواهد شد . اگر قرار باشد کارستان کنیم فقط با همکاری دوستان تحقق خواهد یافت .در ضمن جناب آقاامین مدیر با کفایت سایت میر ملاس قول داده در اولین فرصت درقسمت بالای صفحه کنار سرویس شهدا درج گردد.بنده بی صبرانه منتظر خاطرات نابتان هستم

  11. لو ا لو کو ده می جونم ستینم
    که ایمشو مس و نالونم ستینم
    اگر شوی و اتو تنیا بمو نم
    چی دارم لال بی زونم ستینم
    بیا ای دوس بونگی وا تو ورارم
    که دلسوخته جمارونم ستینم
    بهزاد عزیز امیدوارم همیشه سالم باشید و بر قرار درود بر شما که همه وجود خود و خانواده محترمتان را وقف اسلام و انقلاب کردید مطمئن باش هر قدمی که بردارید مورد رضای خداوند کریم است پیروز باشید بامید دیدار

    • سلام جناب جوزی پور از لطف شما متشکرم
      انشاا… خاطرات خود را برایمان در همین سرویس ارسال نمایید
      بی صبرانه منتظرم در ضمن دیگر رزمندگان و دوستان را هم به این کار خدا پسندانه تشویق نمایید

      • حاج بهزاد عزیز
        اگه ایمیلتون رو در فراخوان اعلام میکردین تا دوستان و همرزمان شما خاطرات و دلنوشته هاشون رو براتون ایمیل میکردن بهتر بود.

  12. سلام قسمت منتظران همان مطالبی رادرج کرده که در صفحه اصلی میر ملاس درج شده به نظر می رسداگر قسمت منتظران به بحث خاص موضوع بپردلزد بهتر است….

  13. حاج بهزاد عزیز سلام. مجددا سال نو مبارک. دست مریزاد برادر جانباز. اجرکم الله انشاالله.

    • متشکرم جناب دکتر قبادی
      انشاالله از دل نوشته هایتان بیشتر استفاده نماییم

  14. سلام به حاج بهزاد باقری و همه شما یادگاران جنگ
    شما که زمانی اقتضای زمانه این بود که شما در مقابل دشمن بجنگید و به میدان جهاد برید و حالا مسئولیت سنگینی به عهده دارید.اقتضای زمان حال چیز دیگریست.جنگ و جهاد هرگز تمام شدنی نیست
    هر زمان شکل خاصی به خودش می گیره
    حالا شما عزیزان مسئولیت نقل و انتقال وقایع به نسل جنگ ندیده و حتی تلنگر به کسانی رو دارید که جنگ رو دیدند و لمس کردند و حتی جنگیدند اما ما وقع رو فراموش کرده اند با غرض یا بی غرض

    برای همه شما وفاداران به شهدا که احساس مسئولیت می کنید و در حفظ نام و یاد شهدا تلاش می کنید آرزوی سربلندی و موفقیت دارم

    یا علی

  15. یادم رفت بگم :
    لطفا همه شما عزیزان من و بقیه دوستانی که شما رو به خاطر گردآوری خاطرات شهدای عزیز گاها به زحمت میندازیم و وقت و بی وقت مزاحم کار و استراحت شما میشیم ببخشید

    ما جز شما منابعی نداریم و ناچاریم دست به دامان شما بشیم

    خود من به شخصه خیلی خیلی از همه شما ممنون و متشکرم

  16. بسیار خرسندیم که بزرگمردی از جنس ایثارگران انقلاب اسلامی و از همرزمان غافله شهدا با کوله باری از خاطرات و تجربیات خود در دوران طلایی ایران, دوران دفاع مقدس, دغدغه رزمندگان و ایثارگران مظلوم این دوران که ندای رهبر خویش را لبیک گفته و با کمترین تجهیزات و سلاح‌ها در مقابل صدام و همپیمانانش ایستادگی و مقاومت کردند را به خوبی درک نموده و قدم در این راه خدا پسندانه نهادند باشد که محلی باشد برای یادآوری خاطرات این عزیزان ایثارگر و رزمنده و محملی باشد برای بارور ساختن این جریان و مرحمی باشد هر چند کوچک بر زخم های بر سینه مانده این عزیزان.

    با سپاس فراوان از برادر بزرگوار حاج بهزاد باقری و همکاری دوستان میرملاس . موفقیت و سرافرازی شما را در این راه همه پسندانه از خداوند بزرگ خواهانم .

  17. سلام ودرود خدا برحاج بهزاد باقری عزیز وارجمند .یادگار و همزرم شهیدان از جنس جبهه وجنگ در عین حال آگاه وبافرهنگ .بدور از
    افراط وتفریط وآگاه به زمانه واکنون با کوله باری از تجربه و دانایی همراه با خاطرات تلخ وشیرین آن ایام سخت که در سینه دارند الگویی
    است برای نسل امروز وفردا .باشد که جوانان ونوجوانان از تجاربشان درسها گیرند .
    واما حاج حسن .مرد مردان . مردسختی ها .مرد هنگامه آتش وخون .مرد ستیز وجنگ با دشمن وسردار بی ادعا وبی آلایش و گمنام
    دوران آرامش .سلامتان باد .

    ار

    • سلام بر استاد عزیز :از این همه لطف و محبت حضرتعالی بسیار سپاسگزارم .
      امیدوارم بتوانیم با حضور اساتیدی چون حضرتعالی مسیر را به خوبی طی نماییم.
      حضور شما و امثالهم باعث دلگرمی وآرامش خاطر است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.