تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سند آمایش استان لرستان، نقشه راه برنامه های اجرایی در سال ۹۳ است

  • کد خبر : 46411
  • 26 اسفند 1392 - 10:17

    معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری لرستان گفت: سند آمایش به عنوان نقشه راه فعالیت های دستگاه های اجرایی استان، برای سال ۹۳ محور اقدامات و برنامه های اجرایی در راستایرشد و توسعه استان قرار می گیرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی هادی چگنیˈ  در جلسه شورای توسعه و […]

 

 

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری لرستان گفت: سند آمایش به عنوان نقشه راه فعالیت های دستگاه های اجرایی استان، برای سال ۹۳ محور اقدامات و برنامه های اجرایی در راستای
رشد و توسعه استان قرار می گیرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی هادی چگنیˈ  در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان، افزود: تاکنون ۱۳ جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی در استان برگزار شده که هفت جلسه آن در سطح شهرستان های تابعه بوده است.

وی اظهار کرد: در این جلسات برای شهرستان دوره چگنی ۱۳ طرح، الیگودرز ۲۴ طرح، پلدختر ۲۰ طرح، کوهدشت ۲۴ طرح به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سند آمایش با برش شهرستانی نیز چاپ و تا پایان اسفند به دستگاههای اجرایی ابلاغ می شود، تصریح کرد: این سند در برش شهرستانی برای سال ۹۳ به عنوان نقشه راه فرمانداری های شهستان های تابعه استان، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه ریزی استاندار لرستان گفت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران و فرمانداران در سال آینده، اجرا و رعایت دقیق برنامه پیش بینی شده در سند اشتغال و سند آمایش استان است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد لرستان بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی را در اولویت کارها قرار داده، افزود: خط مشی دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد اجرایی استان برای سال آینده، ایجاد اشتغال و تولید ثروت از طریق مشارکت بخش خصوصی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.