- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

صفایی پس از دعوت به اردوی تیم ملی: امیدوارم این‎بار مصدوم نشوم تا حقم را بگیرم

 

 

 

والیبالیست کوهدشتی آلومینیوم المهدی هرمزگان، اعتقاد دارد کواچ می‎تواند ادامه دهنده راه ولاسکو باشد.

رضا صفایی در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، ضمن اشاره به دعوتش به اردوی تیم ملی “ب” تصریح کرد: بازیکن‎های خوبی در لیگ حضور داشتند و خوشحالم که پس از سپری کردن لیگی سخت، بین این همه بازیکن خوب بار دیگر به تیم ملی دعوت شده‎ام.

وی با اشاره به مصدومیت‎هایی که در چند سال گذشته همواره در زمان اردوی تیم ملی برایش رخ داده، تأکید کرد: امیدوارم این‎بار مصدوم نشوم تا بتوانم حقم را بگیرم. متأسفانه مصدومیت‎ها سبب شده آن‎گونه که در لیگ بازی می‎کنم نتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

والیبالیست آلومینیوم المهدی در ادامه با اشاره به کسب مقام نهمی این تیم در لیگ برتر، تصریح کرد: چون برای رسیدن به مرحله پلی‎آف تلاش می‎کردیم، استرس در عملکردمان تأثیر منفی گذاشته بود و بدون شک اگر به این مرحله می‎رسیدیم، بدون استرس و خیلی بهتر بازی می‎کردیم.

صفایی با اشاره به دیدار آخر آلومینیوم با شهرداری ارومیه، یادآور شد: اگر ۳ امتیاز آن دیدار را کسب می‎کردیم ما به جای شهرداری به پلی‎آف می‎رفتیم که با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدیم و این تیم ارومیه بود که صعود کرد و دیدید که ابتدا باریج اسانس را حذف، سپس مقابل کاله خیلی خوب ظاهر شد اما نتوانست به فینال برسد و در پایان هم با شکست میزان مشهد سوم شد.

وی در مورد کواچ سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: وی بازیکن و مربی خوبی بوده و با اینکه برای مربی‎گری جوان است اما به نظرم می‎تواند راه ولاسکو را در والیبال ایران ادامه دهد.

 تهیه خبر : مهران مریدی / میرملاس نیوز