تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

معاون عمرانی استاندار لرستان: پروژه‎های زیر ۵۰ درصد پیشرفت، اعتبار نمی‎گیرند

  • کد خبر : 46440
  • 27 اسفند 1392 - 10:53

  معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: پروژه‎هایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مجید کیان‎پور در جلسه شورای فنی استان  بیان کرد: شورای فنی محلی است که پروژه‎های دارای ایراد فنی در آن مطرح و بررسی می‎شوند. وی با بیان اینکه شورای […]

 

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: پروژه‎هایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مجید کیان‎پور در جلسه شورای فنی استان  بیان کرد: شورای فنی محلی است که پروژه‎های دارای ایراد فنی در آن مطرح و بررسی می‎شوند.

وی با بیان اینکه شورای فنی بازوی اجرایی و فنی برای مدیران است، اظهار کرد: این شورا کمک حالی است تا پروژه‎هایی که دارای نقص و مشکل هستند مطرح و پیمانکار و ناظرینی که از وظایف خود قصور کرده‎اند بعد از تذکرات لازم اگر رفع نقص انجام ندادند جهت برخورد قانونی به دستگاه‎های نظارتی معرفی شوند.

مهندس کیان‎پور با تأکید بر اینکه آنقدر پولدار نیستیم که هر پروژه‎ای را چندین بار اجرا کنیم، اضافه کرد: در پروژه‎ها دانش فنی و مصالح ساختمانی، یکی است اما در نحوه اجرا مشکل داریم و این مشکلات شاید به‎دلیل عدم دقت مهندسان ناظر، استفاده از کارگر غیرماهر و یا عدم تسلط پیمانکار روی روش‎های اجرای کار است.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه پیمانکاران باید خود را ملزم به اصلاح کار کنند، تصریح کرد: وقتی پی و فنداسیون خوب کار نشده باید شاهد نشست پروژه‎ها باشیم. مدیران دستگاه‎های اجرایی باید در این راستا نظارت کافی داشته باشند چراکه شورای فنی در کنار شماست و باید همه اعضا با فناوری‎های جدید آشنا و در طرح‎ها این فناوری‎ها را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه سال آینده سیاست بودجه‎ای صرفاً یک انضباط مالی خاصی گرفته و بر این اساس پروژه‎هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند در اولویت تخصیص منابع قرار می‎گیرند تا زودتر به بهره‎برداری برسند، یادآور شد: اولویت دوم تخصیص نیز با پروژه‎هایی با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد است.

کیان‎پور گفت: پروژه‎هایی که زیر ۵۰ درصد فیزیکی دارند به آنها اعتباری تخصیص داده نمی‎شود و نیاز است که این طرح‎ها را به بخش خصوصی واگذار کرد تا از توان این بخش استفاده شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام جناب معاون استاندار خسته نباشید : شهرستان کوهدشت ۲۲ شهید فوتبالیست را تقدیم این نظام نموده جا دارد حضرتعالی شخصا از پروژه سکو ی تماشاگران فوتبال این شهرستان دیدن فرمائید تا دلایل نیمه کاره شدن این بنا که میرود تا به آثار باستانی تبدیل شود را از مسئولین اداره کل ورزش استان بشنوید البته بارها استانداران قبلی آمدند و رفتند ولی آش همان آش و کاسه همان …… اما ازتیم استاندار پر تلاش جناب آقای مهندس بازوند که خود از مدیران ارزشمند چکیده ورزش است نه چسبیده ورزش انتظار بیشتری میرود چرا که ایشان خود از این قشر عظیم بوده و این امر باعث امیدواری بیش از پیش پیشکسوتان و خانواده ای شهدای فوتبالیست شده است البته ناگفته نماند بند حقیر بعنوان رییس هیئت فوتبال شهرستان چندین بار با هماهنگی مسئولین وقت با مقامات کشوری نیز مکاتبه کرده و پیگیریهایی بعمل آمد ولی متاسفانه منتج به نتیجه نشد و نهایتا به جرم مصاحبه با شبکه های تلوزیونی بر کنار شدم این نکته را باین خاطر گوشزد نمودم که این پروژ طلسم شده نکند خدایی ناکرده باعث بر کناری بعضی از عزیزان شو د حال خود دانید !!!!! و چشم های منتظر فوتبال دوستان شهرستان کوهدشت موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.