تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حجت الاسلام طهماسبی:چهره مناسبتری از کوهدشت در رسانه ها و مطبوعات منعکس شود

  • کد خبر : 4645
  • 02 خرداد 1391 - 13:06

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهدشت خواستار وحدت و همدلی همه مسئولان و آحاد مردم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری شد. وی همچنین از مدیران شهرستان خواست تا شعار سال مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت های کاری خود قرار داده و بستر را […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهدشت خواستار وحدت و همدلی همه مسئولان و آحاد مردم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری شد.

وی همچنین از مدیران شهرستان خواست تا شعار سال مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت های کاری خود قرار داده و بستر را برای ایجاد تولید و اشتغال فراهم سازند.

حجت الاسلام طهماسبی ضمن تاکید بر لزوم اجرایی شدن مصوبات جلسات سال گذشته، ایجاد فضای مناسب در شهرستان را زمینه جذب سرمایه های خارجی و حمایت از تولیدات داخلی دانست.

وی اظهارداشت: در سایه وحدت و برادری است که می توان فرهنگ سازی لازم را در خصوص توسعه شهرستان انجام داد و در این راستا لازم است که ابتدا نگرشهای خودمان نسبت به وضع موجود در کوهدشت را تغییر داده و با خوش بینی و موشکافی، کاستی ها را شناسایی و با برنامه ریزی مدون و دقیق در این راستا گام برداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوهدشت یادآور شد: باید چهره مناسبتری از شهرستان در رسانه ها و مطبوعات بازتاب داده شود تا علاوه بر ایجاد رغبت در بین سرمایه گذاران بومی و غیر بومی، زمینه های جذب آنها و توسعه صنعتی شهرستان را فراهم آورد.

غلامرضا حمزه پور فرماندار کوهدشت نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم وحدت در راستای حل مشکلات شهرستان، بیان داشت: در راستای تحقق دستورات مقام معظم رهبری و به خصوص در زمینه شعار سال، باید ابتدا یک وحدت، هماهنگی و همدلی در بین مردم و مسئولین به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: باید همه به دور از تعصبات سیاسی، قومی و منطقه ای، با این باور که کوهدشت پتانسیل لازم برای پیشرفتهای فوق العاده را داراست ، آستین همت را بالا زده و در این خصوص برنامه ریزی های لازم را تدوین و اجرا کنند.

سی و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهدشت با موضوع نقش وحدت در تحقق دستور مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار شد.

شاهین رضایی دبیر شورای فرهنگ عمومی کوهدشت نیز وحدت و همدلی مردم و مسئولین را رمز تحقق دستور مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی عنوان کرد.

وی گفت: در همین راستا این موضوع با هماهنگی امام جمعه کوهدشت در دستور کار شورا قرار گرفت و امیدواریم مصوبات این جلسه در خصوص موضوع فوق، راهگشا و کاربردی باشد.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.