تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

تئاتر خیابانی / گروه تئاتر ” کارینو ” تقدیم می کند

  • کد خبر : 46513
  • 27 اسفند 1392 - 15:25

* گروه تئاتر ” کارینو ” تقدیم می کند به گزارش پاتوق هنری میرملاس نیوز: گروه تئاتر “کارینو” که از تهران با دعوت شهرداری درب گنبد به کوهدشت می آیند در ایام نوروز به مدت هفت روز از تاریخ سوم فروردین تا دهم فروردین در شهر درب گنبد امام زاده محمد (ع) با اجرای تئاتر […]

jange makoos copy

*

گروه تئاتر ” کارینو ” تقدیم می کند

به گزارش پاتوق هنری میرملاس نیوز: گروه تئاتر “کارینو” که از تهران با دعوت شهرداری درب گنبد به کوهدشت می آیند در ایام نوروز به مدت هفت روز از تاریخ سوم فروردین تا دهم فروردین در شهر درب گنبد امام زاده محمد (ع) با اجرای تئاتر خیابانی جنگ معکوس با موضوع دفاع مقدس برای مسافران نوروزی در محوطه ی حرم امام زاده محمد(ع) برنامه ی تئاتر خیابانی برگزار می کنند.

این نمایش که با هدف از بین بردن جنگ داخلی ساخته شده است با نویسندگی آقای حامد خزائی از نویسندگان خوب تئاتر خیابانی و رئیس تئاتر بسیج استان تهران و با کارگردانی آقای سینا قلندری ساخته شده است.

در این نمایش دو نفر از رزمندگان در جبهه با هم دیگر رو به رو می شوند که از قدیم با هم جنگی قبیله ای داشته اند و …

همچنین آقایان حامد خزائی و سینا قلندری در این نمایش ایفای نقش می کنند.

مسافران نوروزی می توانند از تاریخ  ۳/۱/۹۳ لغایت ۱۰/۱/۹۳ در دو سانس از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۴۵ و ۱۶ تا ۱۶:۴۵ دقیقه در محوطه ی حرم امام زاده محمد (ع) این تئاتر را مشاهده نمایند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از آقای قلندری و آقای محمد رضا گراوند به خاطر این کار هنری که به حق نیاز مردم کوهدشت هست سپاسگذاریم اما یک سوال اینجا مطرح است که چرا شهرداری کوهدشت همچین کاری رو انجام نمیده؟ شهرداری کوهدشت باید رسما پاسخگو باشه که چرا تمام کمبودها رو میندازه گردن کمبود پول؟!!! میگیم چرا خیابونا کثیف هستند؟ آقایان جواب میدهند چون پول نداریم به رفته گرامون پول بدیم!!! میگیم چرا سطل آشغال نمیزارید توی شهر؟ میگن پول نداریم سطل زباله بخریم!!! میگیم چرا پارکامون لامپ ندارن؟ باز هم همان جواب تکراری!!! میگیم چرا شهرمون فضای سبز مناسبی نداره؟ باز هم…!!! میگیم چرا آسفالتامون خوب نیستن؟ بازم میگن پول!!! ما میگوییم و اونا هم جواب میدهند!!! آقایان شورای شهر و جناب آقای شهردار میخواهیید ما مردم مظلوم کوهدشت مدارکی رو کنیم که نشون میده شکم پرستی و حرص و طمع باعث شده هیچ وقت ما شهروندان کوهدشتی شاهد شهری زیبا نباشیم؟؟؟!!! امیدوارم جناب آقای علیآقا حسین پور و تیم مدیریتی سایت میرملاس این نقد بسیار کوچک بنده ی حقیر را تایید نمایند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.