تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12

کاربران خبرگزاری برنا انتخاب کردند: طالب نعمت‌پور؛ برترین‌ ورزشکار ایران در سال ۹۲

  • کد خبر : 46606
  • 29 اسفند 1392 - 11:34

  خبرگزاری برنا طبق رسم همه ساله، اقدام به برگزاری نظرسنجی انتخاب برترین های ورزش ایران کرد که در پایان نظرسنجی یک ماهه، مخاطبان ورزشی خبرگزاری برنا، طالب نعمت پور کشتی گیر وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی و تیم ملی والیبال ایران را به عنوان برترین های ورزش سال ۹۲ انتخاب کردند.  طالب نعمت پور […]

 

خبرگزاری برنا طبق رسم همه ساله، اقدام به برگزاری نظرسنجی انتخاب برترین های ورزش ایران کرد که در پایان نظرسنجی یک ماهه، مخاطبان ورزشی خبرگزاری برنا، طالب نعمت پور کشتی گیر وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی و تیم ملی والیبال ایران را به عنوان برترین های ورزش سال ۹۲ انتخاب کردند. 

طالب نعمت پور ضمن کسب طلای ۸۴ کیلوی ۲۰۱۳ کشتی فرنگی جهان و عنوان تکنیکی ترین فرنگی کار سال جهان را نیز به خودش اختصاص داد. 

حضور موفق در لیگ جهانی و شکست رقبای مطرحی چون ایتالیا، کوبا و آلمان و تعمیم آن به جام بین قاره ای از والیبال یک تیم بین المللی ساخت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام عید نوروز رو شادباش میگم به همه مردم با صفای شهر وبلادم کوهدشت در هر نقطه ای از این کره خاکی.به پسر عمه عزیزم در فرسنگها دورتر از کوهدشت که همیشه روزگار برای افتخار آفرینی وسرافراز کردن همشهریان خود از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده. این انتخاب را که شایسته ترین انتخاب وشاید ادای دینی بوده که لرستان نسبت به شما داشته اند از صمیم قلب تبریک میگم.در آخر به داریوش عزیز تسلیت گفته وصبر و شکیبایی رو براش از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.همیشه ایام زندگیتان به کام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.