تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

بیش از چهار هزار مورد بازرسی بهداشتی از اماکن عرضه خدمات عمومی در لرستان انجام شد

  • کد خبر : 46618
  • 29 اسفند 1392 - 11:50

  رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همزمان با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اوایل اسفندماه جاری تا کنون، چهار هزار و ۴۴۸ مورد بازدید و بازرسی از اماکن عرضه خدمات عمومی به مردم در استان انجام شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، دکتر کوروش ساکی روز چهارشنبه در آخرین […]

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همزمان با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اوایل اسفندماه جاری تا کنون، چهار هزار و ۴۴۸ مورد بازدید و بازرسی از اماکن عرضه خدمات عمومی به مردم در استان انجام شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، دکتر کوروش ساکی روز چهارشنبه در آخرین نشست برنامه ریزی بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در این راستا ۱۲۴ متخلف به مراجع قانونی معرفی، ۲۷ مرکز متخلف تعطیل و ۱۹۹ نمونه برداری از مواد غذایی عرضه شده نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دست اندرکاران سلامت استان با انجام برنامه ریزی دقیق ، در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارایه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به مردم استان و مسافرین نوروزی هستند، اظهار داشت: در این مدت بیش از پنج تن مواد غذایی فاسد نیز کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از شش هزار و ۱۲۰ ساعت کاری نیروهای اجرایی این طرح در استان، تصریح کرد: تمامی مراکز درمانی استان شامل ۱۵ بیمارستان دولتی و ۵۲ پایگاه فوریتهای پزشکی در ایام نوروز آماده ارائه خدمات درمانی به مردم است.

وی گفت:با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت افزایش نظارت های بهداشتی، همه ساله برنامه بسیج سلامت نوروزی به صورت روزانه اجرا می شود و کارشناسان بهداشت محیط حرفه ای و دیگر همکاران سایربخش ها و واحدهای تابعه دانشگاه از ساعت هشت تا ۲۰ بر نحوره فعالیت اماکن پذیرایی، اقامتی و تفریحی استان نظارت می کنند.

به گفته وی، شهروندان دراین زمینه می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا گزارش خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان اعلام کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب آقای دکتر ساکی لطفا کوهدشت فلک زده را دریابید. همین!!!

  2. عید همگی مبارک

  3. با سلام و تبریک سال نو ،سریبه رستوران بین راهی ستاره ابی خرم اباد بروجرد بزنید واقعا افتضاح

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.