تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

میرملاس و سالی که گذشت…

  • کد خبر : 46623
  • 29 اسفند 1392 - 15:07

    امین آزادبخت / میرملاس نیوز :  نفس های آخر سال نود و دو نیز به شماره افتاده و تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و سالی دیگر را در کنار هم خواهیم بود. در سال نود و دو اتفاقات بسیاری برایمان افتاد که تعدادی خوب و خوشحال کننده و تعدادی هم باعث […]

IMG_0048 

 

امین آزادبخت / میرملاس نیوز : 

نفس های آخر سال نود و دو نیز به شماره افتاده و تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و سالی دیگر را در کنار هم خواهیم بود. در سال نود و دو اتفاقات بسیاری برایمان افتاد که تعدادی خوب و خوشحال کننده و تعدادی هم باعث تاسف و اندوه ما شدند.

یک سال دیگر هم نوشتیم ،وی گفت،وی افزود،….، یک سال دیگر به قول بعضی ها، چشم و گوش مردم بودیم و حرف هایشان را به مسوولان منتقل کردیم و به عنوان نماینده ی مردم درد دلهایشان را در بعضی جا مطرح کردیم و توانستیم فضایی توام با گفتمان فراهم و در اختیار مخاطبان میرملاسی قرار دهیم ،حال چقدر مفید بوده و چقدر به قول ما رسانه ای ها بازخورد داشته ،قضاوتش با مخاطب است.
سالی که در ابتدایش واقعه مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و برای تمامی خبرنگاران روزهای پرتلاش و پرکاری بود را به یاری خدا با خلق حماسه سیاسی وشرکت پرشور ملت ایران در انتخابات و برگزیده شدن دکترحسن روحانی و شادی مردم  پشت سر گذاشتیم .

یک سال دیگر در سرما و گرما از صبح زود و گاهی تا پاسی از شب مشغول انجام وظیفه بودیم ،با مردم ،با مسئولین ،با دانش آموزان ،با دانشجویان ،با جوانان ،با پیرمردان و پیرزنان ،گاهی با روی خوش از ما استقبال شد و گاهی هم ،کم لطفی بعضی ها که حضور ما و حرف های ما به مذاقشان خوش نیامد ،شامل حالمان شد ،گاهی به ما بفرما زدند و ما را در بین خودشان جا دادند و گاهی هم به ما گفتند اینجا جای شما نیست ، یا نیازی به حضور شما نیست.

در سال گذشته روز خبرنگار آمد و رفت بعضی ها ما را دیدند ،اما بعضی ها ما را اصلا ندیدند و رفتند و ما ماندیم ،بعضی ها در روز خبرنگار از ما تقدیر کردند و بعضی ها هم نمک بر زخمان ریختند ،ما هم به رسم اینکه ضرب المثل است که کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد ،از خودمان هیچ چیزی نگفتیم.
درسال گذشته اتفاقات خوبی هم داشتیم شعار ما ” یاد شهدا ” شد شهدایی که هرچه داریم از ایثار و از خودگذشتگی آنهاست ، در این سال حضور پررنگ همرزمان و یاران شهدا با دلنوشته ها ، خاطرات و تصاویری از سالهای ایثار و شهادت در سایت میرملاس باعث دلگرمی هرچه بیشتر ما شد که بتوانیم با دستان پر از خالیمان به راهمان ادامه دهیم و به پرمخاطب ترین سایت استان لرستان و حتی غرب کشور تبدیل شویم.
اما امسال نیز سایت میرملاس متاسفانه یا دچار مشکلات مالی زیاد و یا یک چندین بار به دلایل فنی با مشکل مواجه شد که با صرف وقت ، هزینه ، صبر و حوصله توانستیم این مشکل را حل نماییم .
همچنان روز به روز نیز با گسترش روز افزون امکانات و … بخصوص در رسانه ها میرملاس  نیز سعی خواهد داشت تا با تمام توان از قافله عقب نماند و خود را به سطح عالی برساند تا در شان نام و نشان مردم لرستان فعالیت مستمر داشته باشد .
به همه شما قول می دهیم که سال جدید سایت همیشه و به راحتی در اختیارتان باشد و همانند همیشه به فکر رسالت اطلاع رسانی باشیم . همچنین سایت در تعطیلات نوروز نیز به روز خواهد شد و با مطالب جدیدی خدمتتان خواهیم بود .
امیدواریم در سال جدید بتوانیم بمانیم و در خدمت مخاطبان مانند همیشه بدون جهت گیری های سیاسی باشیم ، امیدواریم کسانی پیدا شوند که بدون سهم خواهی اسپانسر و حامی مالی میرملاس شوند تا ماندگاری میرملاس تضمین شود .
از دوستانی که ما را در این سال یاری کردند بلاخص “همکاران میرملاسی ام ” که با تلاش بی منت خود جایگاه میرملاس را دربین شما مخاطبان حفظ کردند  تقدیر و تشکر می نمایم .
سالی پرامید، پربار و پر از موفقیت را برای همه شما عزیزان آرزو دارم. برای شادی روح شهدا و از دست رفتگان دعا کنیم و برای حاضران آرزوی سلامتی و برای خودمان آرزوی برآورده شدن آرزوهایمان. سال نو بر شما مبارک باد. نوروزتان پیروز. تا سالی دیگر شاد باشید.

با سپاس

  امین آزادبخت / مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری میرملاس

 

 

451553_GOGFHTii

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 35در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۵
  1. جناب آقای آزادبخت سلام بر شما و همکاران خوبتان
    یک سال از تلاش و همت و سعی فراوان شما برای شهر و دیارمان گذشت. سالی پر بود از فراز و نشیب. سالی با دغدغه انتخابات و کابینه و مسایل هسته ای.
    سال با نگرانی برای حیاط سد جان افزای معشوره(برای بخش کشاورزی دیارمان). و سالی پر از حوادث تلخ و شیرین دیگر.
    در آخرین ساعات سال ٩٢ به جنابعالی، دوست پرتلاشمان آقای بالنگ و سایر همکارانتان خسته نباشید گفته و برایتان سالی با برکت در همه زمینه ها از درگاه خداوند سبحان آرزو می کنم.
    ورود برادر ارزشی و مجاهدمان حاج بهزاد باقری را به بخش منتظران این سایت به فال نیک گرفته و حسن انتخابتان را تبریک می گویم.
    انشاءالله سال ٩٣ برای همه ما سالی مملو از سلامتی، پر از خیر و برکت و سرشار از اخبار خوب بویژه بخش هسته ای و رفع مشکلات سد معشوره برای دیارمان باشد. وفقکم الله

    • درود بر روح بلند شهید والامقام هادی امانی
      سلام آقای امانی
      ممنون از حضور و لطف حضرتعالی به بنده و سایر دوستان و میرملاس
      شما از یادگاران شهدا و پیشکسوتان جبهه و جنگ هستید که حضورتون باعث دلگرمی ما و سایر دوستان برای ادامه این مسیر هستش و براتون در سال جدید آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
      و خواهشی که از دوستان عزیز دارم اینکه در ساعات پایانی سال ۹۲ شهدا رو فراموش نکنیم حتی با یک صلوات چون هرچه داریم به برکت مجاهدت و خون شهداست

  2. یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
    یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی مخاطبان و همکاران محترم و زحمت کش میرملاسى و همه ى عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم. امیدوارم در سال جدید بتوانیم ارتباطى درخور شان و منزلت همه ى عزیزان فراهم کنیم. سال نو مبارک

  3. سال ۱۳۹۳ با جمعه آغاز می شود و با جمعه پایان می پذیرد …
    دعا کنیم که سال ۹۳ سال ظهور آقا امام زمان (عج) باشد…
    اَللّهمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج…
    امیدوارم سال جدید، سالى پر از بهروزى و سلامتى براى همه ى مخاطبان ، همکاران میرملاسى و مردم ایران باشد.
    سال نو مبارک.

  4. با سلام و خدا قوت به تمام میرملاسی های عزیز خصوصاً مدیر تلاشگر این سایت
    و با عرض ادب به همه آنان که در هر جایگاهی اعم از بیننده یا نگارنده درغنا بخشیدن و پربار نمودن سایت میر ملاس سهیم هستند
    حلول سال نو را تبریک عرض نموده ، امید که سالی سرشار از توفیق و شادکامی و صفا و صمیمیت برای همه باشد
    وبا تشکر ویژه از آقا سعید بالنگ که حجت را بر همگان بویژه همرزمان شهدا در احیاء نام و اندیشه بلندشان تمام نمودند

    • سپاس از حضورتون حاج آقا
      باید از شما تشکر کرد که بنیانگذار این حرکت عظیم و مشوق اصلی بنده و سایر دوستان بودین و هستید
      پیشاپیش سال نو رو خدمت حضرتعالی و خانواده گرامی تبریک عرض میکنم
      با آرزوی سالی خوش و سلامتی و موفقیت روزافزون

  5. همکاران همدل میرملاسی و مخاطبان همیشه همراه و دوست داشتنی

    چه زیباست که طبیعت ردای سفید و تحسین برانگیز خود را به سبزی سبزه داران و نوای دلنشین هَزاران سپرده و امید ، کار ، تلاش و زندگی را برای ما به ارمغان می آورد.

    نرم نرمک می رسد اینک بهار.

    سالی دیگر را در خانواده صمیمی میرملاس در کنار هم سپری کردیم.

    از تلاش – جدیت و تعهد همه همکاران میرملاسی در انجام وظایف اطلاع رسانی سپاسگزارم و فرا رسیدن عید نوروز باستانی را به مخاطبان و خانواده میرملاس شادباش می گویم.

    باشد که باشید و تحت توجهات حضرت ولی عصر خدمتگزار ایران عزیزمان بمانید.

  6. نوم ائ سال جدیده هر بوینی آبادی دلت رها بۈ اژ خم بژی وه خیر ؤ شادی

    امسال مالت آباد بۈ *** روژ تا ائواره ت شاد بۈ

    خیالت تخت ؤ بئ خم *** اژ هفت دؤلت آزاد بۈ

    در لحظات پایانی سال ۹۲ ، شهیدان رو فراموش نکنیم حتی با یک صلوات

    * اللهم صلی الله محمد و آل محمد و عجل فرجهم *

    سال نو رو به تمام مخاطبان و دوستان میرملاس تبریک عرض میکنم

  7. سال ۱۳۹۳ بر تمام همکاران میرملاس و مخاطبین میرملاس ها تبریک
    *
    دو سالگی میرملاس هم تمام شد و امروز می بینیم در سومین سال فعالیتش در بین مردم جایگاه خودش را باز کرده است، در این دو سال اندی میرملاس با افت و خیزهای متفاوتش اما ثابت کرد که می تواند مکانی باشد باشد برای گفتگو.
    برای گفتمان،با وجود مشکلات خاص رسانه ی، امروز می بینیم میرملاس تثبیت شده است به عنوان یک رسانی محلی اما حرفه ای و این افتخار رو به تمامی همکاران ” تیم میرملاس نیوز ” در قسمت های متفاوت ” و همچنین دوست عزیز مدیر سایت امین آزادبخت تبریک گفته و امیدوارم درآینده میرملاس نیوز بتواند صدای کامل مردمی باشد که سال هاست در رنج زندگی میکنند. میرملاس نیوز امروز توانسته است حضورش را در بین دیگر رسانه های مجازی و مکتوب با قطعیت اثبات کند.
    به امید روزهایی که میرملاس نیوز بتواند هر چه بیشتر مسئولین این استان را به چالش بکشد.

  8. باسلام و عرض ارادت خدمت تمامی همکارانم در سایت وزین میرملاس .تلاش همراه با شور و عشق شما عزیزان
    را ارج می نهم و برایتان از خداوند منان آرزوی سلامتی دارم .
    از جناب آقا امین گل که ما را به جمع شما پذیرفت تا بتوانم کار زمین مانده ای را بردارم بسیار سپاسگزارم
    و از خداوند می خواهم که ما راخادم واقعی این ملت عزیز قرار دهد

  9. با سلام به اهالی میر ملاس
    با آرزوی سالی سرشار از عزت و سلامتی ودل خوشی برای همه دست اندرکاران این سایت وزین . چند ماهی بیشتر نیست که برای دلم از بستان شهدای این سایت خوشه میچینم وبرای کسانی که بانی این حرم دلنشین شدند دعا میکنم یاد و خاطره شهدا حرم امن همه دلهای خداجوست وظیفه دارم به همه اهالی میر ملاس مخصوصآ آقا امین آزادبخت وآقا سعید بالنگ خدا قوت عرض نموده موفقیت روز افزون برایشان ارزو نمایم

    • سلام بر حاج حسن بزرگمرد روزهای سخت
      بنده و همکاران میرملاسی ام حضور شما و دوستان ایثارگرتان را چراغ راهی برای ادامه ی این راه پرپیچ و خم میدانیم امیدواریم با همراهی خود مارا دلگرم نمایید.

    • سپاس از حضورتون سردار که با حضور و راهنمایی تون خیلی از دوستان و همرزمان شهدا رو به این وادی دعوت کردید
      با آرزوی سالی خوش ، سلامتی و موفقیت روزافزون برای حضرتعالی و خاواده محترم

  10. باسلام وتبریک سال نو به مدیریت سایت پرتلاش وپرآوازه ی میرملاس
    خداقوت وخسته نباشید، سال ۹۲ براستی که سال پرباری بودبرای شما وهمکارنتان وبنده بعنوان یک مخاطب چنانچه بخواهم به شما نمره بدهم بدون تعارف باید۱۸روپای کارنامه سال گذشته شما قیذکنم، شما ازهرحیث مجموعه ای فعال وروشن بین هستین وهمواره ازحاشیه پرهیزمیکنیدکه این فاکتوری بس شایسته برای عملکرد مثبت شماست . همواره سربلند باشید. درضمن از شاعره توانمند سرکارخانم آباریکی،سعیدبالنگ ،داریوش ابراهیمی وجناب حسین پور نهایت سپاس رو دارم. مانا باشید

  11. ممنون استاد
    سال نو رو تبریک عرض میکنم خدمتون

  12. با سلام و احترام
    من باید این متن را به احترام شما و تلاش شما سر پا بنویسم ، به احترام یکسال ممارست و کار طاقت فرسایی که خود به عنوان یک رسانه ای شاهد بر آن بوده ام
    من نیک میدانم در طی ۱۲ ماه و به عبارتی ۳۶۵ روز شما چه ها که نکشیده اید و چه نامرادی هایی که ندیده اید ، با تنگ نطری ها جنگیده ، با حرف های ناصواب دل خون و با تشر های نابخردان ساخته اید
    امین عزیز و همه ی دوستانی که تلاش می کنید چراغ میر ملاس روشن بماند به تعداد پس ورد هایی که زده و وارد مدیریت سایت شده اید و به تعداد پست هایی که ایجاد کرده اید و به تعداد انگشتانی که بر کیبرد زده اید مخلص هم شما هستم
    آرزو می کنم همیشه بر قرار باشید و چراغی را روشن کرده اید فروزون تر از قبل بر افروخته دارد چرا که حالا شما مسئولیتی سنگین دارید ، مسئولیتی که شاید شانه خالی کردن از آن عواقب بدی را بهمراه داشته باشد ، این را از این جهت گفتم که بدانید حالا دیگر خیلی از همشهریان کوهدشتی در اقصی نقاط ایران روزی یکبار را به میر ملاس سر میزنند و حالی میگیرند و شما باید این حال را بیش از پیش به آنها بدهید
    و اما بدون تردید برای رسیدن به ایده آل راهی دراز در پیش دارید ، سعی کنید به لحاظ فنی به ارتقاء سایت بیندیشید ، سایت مشکلاتی در لود شدن دارد ، قالب را اگر در سال جدید نو و نوار کنید که چه بهتر
    سید سعید قاسمی ، اول فروردین سال ۱۳۹۳ – کرمانشاه

  13. باآرزوی بهترین ها برای تمامی میرملاسی ها…….

  14. ضمن تبریک سال نو به دوست گرامی جناب آزادبخت و سایر همکاران پرتلاش و البته مخاطبان پیگیر میرملاس امیدوارم سال ۹۳ سالی توام با موفقیت، سلامت، شادابی و نشاط برای همگان باشد. میرملاسیان نیز با تلاش بیشتر به ارتقاء شرایط استان کمک کنند. با قلم های توانمند و نظرات راه گشا و نقدهای منصفانه رسالت مطبوعاتی خود را ادامه دهند. همکاری با مجموعه دوستان فرهیخته مشغول در میرملاس طی سال گذشته باعث افتخار بنده بوده و امید آنکه در سال جدید نیز بتوانم سهمی در عملکرد مثبت این پایگاه پرمخاطب خبری و تحلیلی داشته باشم. امیدوارم شکوفه دادن هر گل بهاری آمینی باشد برای آرزوهایتان. سال نو مبارک. پیروز و سربلند باشید.

  15. درودخدابرشماکه حداقلی ازخیل مشکلات را اقلکن برای گوشهای ناشنوابیان میکنید

  16. از اینکه در این مدت توانسته اید به عنوان پرمخاطب ترین وسیله ارتباطی در دنیار مجازی در سطح استان قرار بگیرید قطعا به مدد تلاش همکارنتان و بروز بودن ان و از سوی دیگر بی طرفتان و دوری از مسائل حاشیه ای بوده دست مریزاد خدا قوت به همکارانتان سا ل نو مبارک میرملاس و مخاطبان فهیم ان باد

  17. درود خدا برهمه شهدا
    آغاز سال نود وسه را به همه همکاران سایت پر مخاطب میرملاس تبریک عرض نموده و از خداوند منان موفقیت و ماندگاری را خواستارم

  18. فروغی زیبا گفت : اگر به یاد کسی هستیم ،این هنر اوست ،نه هنر ما . با درود و تبریک خدمت همه زحمتکشان سایت میرملاس. همیشه روز را با اخبار شما شروع میکنم .خدا قوت ، پایدار و ماندگار باشید.

  19. سلام در این وزین سایت از شهید آمر امر به معروف علی خلیلی در این روزها ننوشتید، شما که ازطراح افسانه ای گرافیک ژاپنی می نویسیداز سیاه بازی در شهرهای بزرگ می نویسید اما ازاحوالات یک شهید که چند روز قبل معبر شهادت به رویش گشوده شد نمی نگارید ؟ حتما در این مورد پاسخ دهید..البته اگر پاسخی داشته باشید فکر کنم شما هم همسو با روزنامه های موافق دولت سکوت کرده اید خبر آزادی یک متهم فتنه خیلی مهم بود.

    • جوابیه :
      سلام به شما بهار خانم
      اگر قرار باشد برای یک اظهار نظر و یا ارائه یک اتفاق دیگران رو اینگونه زیر سئوال ببریم فکر نکنم خود شهیدان هم با اینگونه اقدام ها راضی باشند، سرکار خانم بهار انگار شما چندان با سرویس های گوناگون سایت میرملاس نیوز آشنایی ندارید، نکاتی را که شما اشاره کردید مربوط به سرویس هنری ” پاتوق هنری ” سایت میرملاس نیوز می باشد ” بجز بند آخر ” و ارتباطی با بحث شهدا ندارد. و هر کدام از این سرویس ها را یک نفر که در آن زمینه آشنایی یا تخصص دارد مسئولیت آن را بر عهد گرفته است.
      بنابراین شما باید نظر خودتان را در سرویس شهدا دوست و همکارمان آقای بالنگ درج می کردید، نه اینکه سرویس هنری را زیر سئوال ببرید درصورتی هیچ گونه شناختی ندارید، لطف کنید یک طرفه نه داوری بفرمائید نه حکم به قضاوت صادر کنید، سایت میرملاس نیوز هم اکنون با سرویس های زیر:
      دبیر سرویس ادبی: آزاده آباریکی
      دبیر سرویس سیاسی : تورج آزادبخت
      دبیر سرویس سلامت: شمسی امیدی
      دبیر سرویس خبر: داریوش ابراهیمی
      دبیر سرویس عکس : قدرت فیاض بخش
      دبیر سرویس ورزشی : مهران مریدی
      دبیر سرویس مطالعات فرهنگی : میرسلیم خدایگان
      دبیر سرویس هنری: علیآقا حسین پور
      دبیر سرویس حقوقی : سهراب فرشاد
      دبیر سرویس شهدا ( دلاوران لرستان ) سعید بالنگ ( saeid-balang@hotmail.com )
      دبیر سرویس فناوری :محمد ابراهیمی
      دبیر سرویس گردشگری : نرگس حافظی .
      *
      و لازم به ذکر است سرکار خانم بهار از نظر کسی چون من معرفی یک ژاپنی یا معرفی سیاه بازی کم اهمیت نیست، که اینگونه عجولانه اظهار نظر کرده اید.
      *
      شما هم در زمینه شهدا اگر نظری دارید لطف بفرمائید در بخش شهدا نظرتان را بنویسید یا به ایمیل ( saeid-balang@hotmail.com )
      آقای سعید بالنگ مطلب خودتان را ایمیل کنید.
      موفق باشید.

  20. امین جان بهار را با شکوفه های زیبای کوه های غلف وسرگیلان ودرختان بلوط تازه جوانه زده ورود خانه در حال جریان مادیان رود ریکاوفظای سرسبزعطراگین وصدای چه چه بلبلان وآبشارزیبای دودراوان رابه شما تبریک می گویم وبرایتان آرزوی سعادت وسلامتی راخواهانیم

  21. آغاز سال نو بر جناب ملکشاحی مبارک/دوست دارم افیانوس

  22. با تبریک سال نو امیدوارم مثل سالهای گذشته محکم واستوار باحضور پررنگ باشید

  23. خدا قوت میرملاس

  24. امین جان سال جدید روبه خودت وهمکارانت تبریک میگم چراخیلی خیلی کم از عکس های فیاض بخش استفاده می کنی به نظر من اون از تو بهتر عکس میگیره (((((((((((((((ناراحت نشو)))))))))))))))))))))

  25. جناب امین آزادبخت وسایر دوستان میرملاسی.سال ۹۲بسیار پرکار وپرتلاش در زمینه خبر ،گزارش ،معرفی شهدا،مقاله ،عکس وگفتگو و…فعال بودید ورسالت خبرنگاری خود راانجام دادید .اگرچه می توانید بهتر از این هم باشیدواگر بشودپیشنهادات وانتقادات مخاطبین راهم بررسی ودر صورت مناسب دیدن عمل کنید.درهرصورت خداقوت وخسته نباشید .سال خوب وخوشی رابرایتان آرزودارم.

  26. میرملاس بالاتر از حد انتظار است، انشاء الله ادامه یابد؛ همین.

  27. برادر عزیز جناب آقای امین آزادبخت
    با عرض سلام و تبریک سال نو
    بی تردید زحمات جنابعالی در پیگیری امور اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی و … استان لرستان و بویژه شهرستان کوهدشت بر هیچ کس پوشیده نیست ، شور جوانی ، حس نوع دوستی و احساس مسئولیت در شخصیت شما عجین و بهره گیری از ظرفیت همکارانی متعهد ، میرملاس وزین را آفریده است .
    میرملاس همراه صادق کوهدشتی های مهاجر درجایجای ایران زمین است .
    پیروز و سعادتمند باشد .

  28. با درود وتبریک سال نو برای شما و همکارانتان ،امید است در سال جدیدشاهد موفقیت های روز افزونتان و همچنین با اطلاع رسانی به موقع و باتلاشی جدی و پیگیر ،راهگشای آرمانها ی دست نیافته شهرمان باشیم انشاا…

  29. درود بر همت بالای برادر ارجمند امین آزادبخت
    موفق باشید

  30. مدیریت محترم سایت وزین میرملاس جناب آقای امین آزادبخت تلاشگر وجناب آقای سعید بالنگ خستگی ناپذیر ودیگر همکاران دلسوز. خدا قوت وخسته نباشید .
    بنای استوار محکم ومتین فرهنگی راکه شما ودیگر همکارانتون طی مدت کوتاهی تحت عنوان میرملاس بدور از وابستگیهای باندی و جناحی ایجاد نموده اید الحق همراه با موفقیت واقبال عمومی است وروز به روز با نفوذ در قلوب همه اقشار و آحاد جامعه مستحکمتر وغنی تر میگردد . موید باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.