- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرملاس و سالی که گذشت…

IMG_0048 [1] 

 

امین آزادبخت / میرملاس نیوز : 

نفس های آخر سال نود و دو نیز به شماره افتاده و تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و سالی دیگر را در کنار هم خواهیم بود. در سال نود و دو اتفاقات بسیاری برایمان افتاد که تعدادی خوب و خوشحال کننده و تعدادی هم باعث تاسف و اندوه ما شدند.

یک سال دیگر هم نوشتیم ،وی گفت،وی افزود،….، یک سال دیگر به قول بعضی ها، چشم و گوش مردم بودیم و حرف هایشان را به مسوولان منتقل کردیم و به عنوان نماینده ی مردم درد دلهایشان را در بعضی جا مطرح کردیم و توانستیم فضایی توام با گفتمان فراهم و در اختیار مخاطبان میرملاسی قرار دهیم ،حال چقدر مفید بوده و چقدر به قول ما رسانه ای ها بازخورد داشته ،قضاوتش با مخاطب است.
سالی که در ابتدایش واقعه مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و برای تمامی خبرنگاران روزهای پرتلاش و پرکاری بود را به یاری خدا با خلق حماسه سیاسی وشرکت پرشور ملت ایران در انتخابات و برگزیده شدن دکترحسن روحانی و شادی مردم  پشت سر گذاشتیم .

یک سال دیگر در سرما و گرما از صبح زود و گاهی تا پاسی از شب مشغول انجام وظیفه بودیم ،با مردم ،با مسئولین ،با دانش آموزان ،با دانشجویان ،با جوانان ،با پیرمردان و پیرزنان ،گاهی با روی خوش از ما استقبال شد و گاهی هم ،کم لطفی بعضی ها که حضور ما و حرف های ما به مذاقشان خوش نیامد ،شامل حالمان شد ،گاهی به ما بفرما زدند و ما را در بین خودشان جا دادند و گاهی هم به ما گفتند اینجا جای شما نیست ، یا نیازی به حضور شما نیست.

در سال گذشته روز خبرنگار آمد و رفت بعضی ها ما را دیدند ،اما بعضی ها ما را اصلا ندیدند و رفتند و ما ماندیم ،بعضی ها در روز خبرنگار از ما تقدیر کردند و بعضی ها هم نمک بر زخمان ریختند ،ما هم به رسم اینکه ضرب المثل است که کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد ،از خودمان هیچ چیزی نگفتیم.
درسال گذشته اتفاقات خوبی هم داشتیم شعار ما ” یاد شهدا ” شد شهدایی که هرچه داریم از ایثار و از خودگذشتگی آنهاست ، در این سال حضور پررنگ همرزمان و یاران شهدا با دلنوشته ها ، خاطرات و تصاویری از سالهای ایثار و شهادت در سایت میرملاس باعث دلگرمی هرچه بیشتر ما شد که بتوانیم با دستان پر از خالیمان به راهمان ادامه دهیم و به پرمخاطب ترین سایت استان لرستان و حتی غرب کشور تبدیل شویم.
اما امسال نیز سایت میرملاس متاسفانه یا دچار مشکلات مالی زیاد و یا یک چندین بار به دلایل فنی با مشکل مواجه شد که با صرف وقت ، هزینه ، صبر و حوصله توانستیم این مشکل را حل نماییم .
همچنان روز به روز نیز با گسترش روز افزون امکانات و … بخصوص در رسانه ها میرملاس  نیز سعی خواهد داشت تا با تمام توان از قافله عقب نماند و خود را به سطح عالی برساند تا در شان نام و نشان مردم لرستان فعالیت مستمر داشته باشد .
به همه شما قول می دهیم که سال جدید سایت همیشه و به راحتی در اختیارتان باشد و همانند همیشه به فکر رسالت اطلاع رسانی باشیم . همچنین سایت در تعطیلات نوروز نیز به روز خواهد شد و با مطالب جدیدی خدمتتان خواهیم بود .
امیدواریم در سال جدید بتوانیم بمانیم و در خدمت مخاطبان مانند همیشه بدون جهت گیری های سیاسی باشیم ، امیدواریم کسانی پیدا شوند که بدون سهم خواهی اسپانسر و حامی مالی میرملاس شوند تا ماندگاری میرملاس تضمین شود .
از دوستانی که ما را در این سال یاری کردند بلاخص “همکاران میرملاسی ام ” که با تلاش بی منت خود جایگاه میرملاس را دربین شما مخاطبان حفظ کردند  تقدیر و تشکر می نمایم .
سالی پرامید، پربار و پر از موفقیت را برای همه شما عزیزان آرزو دارم. برای شادی روح شهدا و از دست رفتگان دعا کنیم و برای حاضران آرزوی سلامتی و برای خودمان آرزوی برآورده شدن آرزوهایمان. سال نو بر شما مبارک باد. نوروزتان پیروز. تا سالی دیگر شاد باشید.

با سپاس

  امین آزادبخت / مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری میرملاس

 

 

451553_GOGFHTii