- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

0-(7)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

عید سعید نوروز و آغاز سال نو را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم ، شریف و ولایتمدار استان لرستان تبریک عرض میکنم و به روان پاک و مطهر همه شهیدان و امام شهیدان درود و سلام  می فرستم ، از خدای متعال طول عمر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و شفای همه مریضان اسلام را مسئلت دارم.
آغاز سال ۱۳۹۳ معطّر به عطر حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه(س) است.  بهار طبیعت با بهار معنویت درسها و پیامهای متعددی دارد ، یکی از درسها ، اخلاص و استقامت در راه خدا است.
اخلاص و استقامت در راه خدا رمز ماندگاری و سبب پیشرفت و تعالی است خدای متعال نیز در قرآن مردم را تنها به یک چیز موعظه میکند و آن : “قل انما اعظکم بواحده ان تقوم لله” ، قیام و حرکت برای خدا سبب پیروزی و سربلندی است.
مردم ایران اسلامی با قیام برای خدا نظامی به وجود آوردند که امروز الگو برای جهان است ، امروز ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و عدالت است ، طبیعی است برای رسیدن به اهداف متعالی باید استقامت کنیم.
استقامت سبب حفظ استقلال و حفظ دستاوردهای پربرکت انقلاب اسلامی خواهد شد، دستاوردهای علمی ، فناوری ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی که با زحمت و خون دل به دست آمده است.
دشمنان انقلاب اسلامی نیز برای جلوگیری از پیشرفت ایران از هرگونه توطئه و شیطنت کوتاهی نمیکنند ، آنچه که ما را تا کنون بر دشمنان پیروز کرده است ، اخلاص و استقامت در راه خداست به همین جهت در شرایط کنونی کشور ، مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند.
اقتصاد مقاومتی ، اهداف نظام جمهوری اسلامی را برآورده میکند ، اقتصاد مقاومتی بهترین نقشه راه تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است ، اقتصاد مقاومتی بهترین سلاح برای مقابله با تحریم شکننده دشمن است امسال همه باید تلاش کنیم حماسه اقتصادی که مد نظر مقام معظم رهبری بوده است عملی شود.
تحقق حماسه اقتصادی در سایه سیاست های اقتصاد مقاومتی است ، از این رو انتظار آن در سال جدید ،  با کار و تلاش بیشتر ، همت مضاعف ، اصلاح الگوی مصرف ، تولید بیشتر ، پرهیز از اسراف و تبذیر بتوانیم کشور را از وابستگی نجات داده و استقلال خودمان را حفظ کنیم.
از خداوند متعال درخواست میکنیم به همه ما صحت و سلامتی و موفقیت در همه صحنهها عنایت بفرماید.                  

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته   

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد