تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

یک هزار و ۶۳۰ گردشگر همزمان با نخستین روز تعطیلات نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش لرستان اسکان داده شدند

  • کد خبر : 46771
  • 02 فروردین 1393 - 11:50

  ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان لرستان در نخستین روز فعالیت خود (۲۸ اسفندماه) پذیرای ۳۱۶ خانوار در قالب یک هزار و ۶۳۰ گردشگر نوروزی بود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، این تعداد گردشگر نوروزی در قالب خانوارهای فرهنگی در مراکز اقامتی و آموزشگاههای ستاد اسکان آموزش و پرورش در سطح […]

 

ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان لرستان در نخستین روز فعالیت خود (۲۸ اسفندماه) پذیرای ۳۱۶ خانوار در قالب یک هزار و ۶۳۰ گردشگر نوروزی بود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، این تعداد گردشگر نوروزی در قالب خانوارهای فرهنگی در مراکز اقامتی و آموزشگاههای ستاد اسکان آموزش و پرورش در سطح استان پذیرش و اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نیز شب گذشته با حضور در ستاد سکان استان و بازدید سرزده از محل های اقامت و پذیرش مسافران نوروزی بر روند فعالیت ستاد و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در آموزشگاههای شهر خرم آباد نظارت کرد.

ستاد اسکان آموزش و پرورش استان لرستان با ۱۴۸ مرکز و واحد آموزشی یک هزار و ۵۰۰ اتاق را با استفاده از امکانات مناسب رفاهی ، خدماتی و اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ آماده کرده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.