- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازدید استاندار لرستان از مجتمع سالمندان و مرکز معلولان خرم آباد

 

در اولین روز سال نو، استاندار لرستان از مجتمع سالمندان صدیق خرم‌آباد و مرکز نگهداری کودکان معلول “مهرآوران ماداکتو” خرم‌آباد دیدن کرد

به گزارش میرملاس نیوز ؛ “هوشنگ بازوند” در اولین روز سال جدید از مجتمع نگهداری شبانه‌روزی و توان‌بخشی معلولان “مهرآوران ماداکتو” و سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد بازدید نمود.

استاندار طی سخنانی دوران سالمندی را امتحانی بزرگ برای فرزندان و برای نشان دادن قدرشناسی عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار از سالمندان موجب شادمانی آنان می‌شود و این موضوع باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد، به گونه‌ای که ملاقات این افراد تنها به فرزندان‌شان اختصاص نیابد، چرا که این افراد روزی سرمایه‌های جامعه‌ی ما بوده‌اند.

بازوند گفت: سالمندان سال‌های پر فراز و نشیبی از زندگی را طی کرده و روزهای خوشی و ناخوشی زیادی را سپری کرده‌اند و هم‌اکنون در گوشه‌ی آسایشگاه‌ها ساکن شده‌اند و باید توجه داشت که سالمندی یک ارزش است چراکه دعای این افراد در نزد پروردگار مقرون به اجابت است.

وی در ادامه با بیان این که سالمندان مایه عبرت انسان‌ها هستند، خاطر‌نشان کرد: زندگی سالمندان در آسایشگاه‌ها بیانگر این موضوع است که برخی از فرزندان جامعه امروزی به وظیفه فرزندی خود در حق والدین عمل نکرده‌اند، در مجموع باید دانست سالمندان وسیله آزمایش فرزندان هستند.

همچنین استاندار لرستان همراه با معاونین، فرماندار خرم‌آباد و برخی اعضای شورای اسلامی این شهر، در پایان از تمام کارکنان این مجتمع و هنرمندان حاضر در مراسم تقدیر و هدایایی به آنها پرداخت نمودند.

شایان است در این بازدید، گروهی از هنرمندان لرستانی به هنرنمایی پرداختند و در بخش دیگری از مراسم “بردیا مهرآرا” قطعاتی را اجرا کرد.