تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

اراضی کوهدشت در بین النهرین سیمره و کشکان تشنه هستند

  • کد خبر : 4685
  • 03 خرداد 1391 - 23:15

 امام جمعه کوهدشت گفت: متاسفانه اراضی کوهدشت در بین النهرین سیمره و کشکان در تشنگی به سر می برند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام طهماسبی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به شهر کوهدشت اظهار داشت: یکی از عوامل پیشرفت هر مملکت و جامعه ای داشتن آب شرب […]

 امام جمعه کوهدشت گفت: متاسفانه اراضی کوهدشت در بین النهرین سیمره و کشکان در تشنگی به سر می برند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام طهماسبی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به شهر کوهدشت اظهار داشت: یکی از عوامل پیشرفت هر مملکت و جامعه ای داشتن آب شرب است.

وی با اشاره به صادرات انار کوهدشت به سراسر دنیا گفت: شهرستان کوهدشت محل پرورش یاقوت سرخ جهان است ولی باغداران کوهدشتی به آب نیاز دارند تا بتوانند باغات و مزارع خود را آبیاری کنند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به بحران آب در این شهرستان یادآور شد: زمین‌ها و اراضی شهر کوهدشت در بین النهرین سیمره و کشکان رود در تشنگی به سر می برند.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به مشکلات موجود در این بخش از مسئولان امر خواست تا در این زمینه توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی همچنین به روند اجرای سد معشوره در کوهدشت اشاره کرد و یادآور شد: برخی شنیده ها حاکی از آن است که روند اجرایی سد معشوره رو به تعطیلی گراییده است.

امام جمعه کوهدشت ادامه داد: این سد برای احداث سالانه نیازمند ۲۰ هزار میلیارد اعتبار است و چنانچه همکاری و پیگیری مستمر در این زمینه صورت نگیرد فرجام خوشی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انتقاد وبلاگ نشریه نسیم دلفان از خبرگزاری ایرنا در خصوص خبر سد معشوره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.