- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی: جوانان هلال‌احمر مایه آسایش و اطمینان خاطر مسافران هستند

 

نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان پرشور هلال احمر مایه آسایش و اطمینان خاطر مسافران هستند .

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، الهیار ملکشاهی  در بازدید از پایگاه‌های امدادگران هلال احمر لرستان از خدمات شبانه‌روزی امدادگران و اعضای جوان جمعیت هلال احمر لرستان و برقراری گشت امداد هوایی در طرح نوروزی قدردانی کرد.

ملکشاهی با تقدیر از تلاش مجموعه مدیریت جمعیت هلال احمر استان لرستان پیش‌بینی تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی، به خصوص استقرار بالگرد و انجام گشت‌های هوایی را در طول زمان اجرای طرح نوروزی به عنوان نقطه قوت و امتیاز طرح‌های نوروزی عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور جوانان هلال‌احمر مایه آسایش و اطمینان خاطر مسافران است.

بر اساس این گزارش، نماینده مردم شهرستان‌های ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری و ایستگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از حضور پرشور و فعال جوانان ابراز خرسندی کرد.

عباس قائدرحمت استقبال گرم جوانان هلال احمر از مسافران نوروزی را سمبل آسایش و اطمینان خاطر هموطنان عنوان کرد و گفت: این جوانان با حضور و برخورد صمیمانه خود در مبادی شهرها سفری ایمن و مطمئن را به مسافران نوروزی هدیه می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا اضافه کرد: من به سهم خود از زحمات و اقدامات همه دست‌اندرکاران اجرای این طرح‌ها به خصوص مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.